گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Monday, February 2, 2009

[Tehroon-Online] ::Sport News:: 14 Bahman 87

 

Send Pm  Hamed

Send Pm Mehrad

Send Mail Groups

 

تبلیغات شما

آرشیو

عضویت

صفحه اصلی

Your advertisement

ِِDigiKala

PardisFun

IranMehrteam

 

Top30d.Ir

::دخالتي براي انتخاب سرمربي خارجي پرسپوليس نمي‌كنم::

 

محمد علي آبادي در گفت و ‌گو با خبرنگار باشگاه خبري فارس «توانا»، درباره جذب سرمربي خارجي براي پرسپوليس عنوان كرد: در اين موارد دخالت نمي‌كنم. اين موارد جزء كارهاي تخصصي است و مربوط به مدير عامل و هيأت مديره است. در اين باشگاه سمت رئيس مجمع را دارم؛ ‌اما با انتخاب اعضاي هيات مديره، به مسايل آن وارد نمي شويم.

وي راجع به حضور يك سرمربي خارجي براي پرسپوليس اظهار داشت: خواست بنده به عنوان رئيس مجمع پرسپوليس اين است كه كساني را براي هدايت تيم بياورند تا بتوانند روند تيم را به جلو هدايت كنند.

علي آبادي در مورد برنامه سازمان تربيت بدني براي نمايندگان ايران در ليگ قهرمانان آسيا گفت: با زحمات فدراسيون، توانسته‌ايم 4 سهميه در ليگ قهرمانان داشته باشيم. اين رشد خيلي خوبي در فوتبال ايران است. بايد از اين تيم‌ها حمايت كنيم تا در اين راه براي ايران مقام هاي ارزنده اي را كسب كنند.

رئيس سازمان تربيت بدني در پاسخ خبرنگار فارس مبني بر اتفاق هايي كه روز گذشته پس از ديدار تيم هاي پرسپوليس و پيام رخ داد و منجر به اخراج علي كريمي شد، خاطر نشان ساخت: اين پرسش‌ها را از من نكنيد.

 

::كريمي اختصاصي تمرين كرد::

 

به گزارش خبرگزاري فارس، تمرين امروز تيم فوتبال پرسپوليس از ساعت 10:30 دقيقه در مجموعه ورزشي خيريه عمل برگزار شد.

در اين تمرين بازيكنان اصلي در ديدار روز گذشته به دويدن زير نظر كماسي پرداختند. بازيكنان ذخيره نيز به كارهاي پا به توپ به صورت دو نفره، كارهاي استقامتي و فوتبال دستگرمي در قالب دو تيم پرداختند.

افشين پيرواني و ابراهيم توره غايب بودند.

عليرضا محمد و نبي‌ا... باقري‌ها به دليل مصدوميت فقط دقايقي تمرين كردند.

عباس انصاري فرد مديرعامل باشگاه پرسپوليس در تمرين امروز از ابتدا حضور پيدا كرد و پس از جلسه‌اي نيم ساعته از نزديك نظاره‌گر عملكرد بازيكنان بود.

علي كريمي با 10 دقيقه تاخير در تمرين حضور پيدا كرد و برخورد سردي با انصاري فرد داشت. وي در گوشه‌اي از زمين به تمرينات اختصاصي پرداخت و سپس براي فرار از انجام مصاحبه و روبرو نشدن با انصاري فرد با استفاده از نردبان به بالاي ديوار رفت و از آن سوي زمين از محل تمرين فرار كرد.

محسن خليلي در تمرينات گروهي شركت كرد.

يك روانشناس در تمرين امروز پرسپوليس حضور پيدا كرد و از نزديك نظاره‌گر عملكرد بازيكنان بود.

عليرضا نيكبخت واحدي و رحمان رضايي دقايقي با لباس شخصي در تمرينات حضور پيدا كردند و سپس محل تمرين را ترك كردند.

بازيكنان تيم فوتبال پرسپوليس از ساعت 10 صبح امروز در رختكن منتظر حضور پيرواني بودند و ناراحتي خود را از غيبت او اعلام كردند.

احمدرضا عابدزاده امروز در نقش مربي پرسپوليس در فوتبال دستگرمي ظاهر شد.

به گفته سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس ابراهيم توره به دليل سه كارته بودن، عليرضا نيكبخت واحدي و رحمان رضايي به دليل دريافت كارت قرمز در ديدار مقابل پگاه گيلان غايب هستند.

ايوان پتروويچ به صورت اختصاصي ضربات كاشته تمرين كرد.

تمرين پرسپوليس ساعت 12:20 دقيقه به پايان رسيد.

 

::شفيع زاده: استقلال اهواز سكوي پرتاب قلعه نويي بود::

 

شهرام شفيع زاده در گفت و گو با خبرگزاري فارس درباره اظهارات امير قلعه نويي بعد از بازي مقابل استقلال اهواز اظهار داشت: قلعه نويي در حالي گفت ميثاقيان در استقلال اهواز ايثار مي كند كه بايد بداند كار كردن در اين تيم از مديريت گرفته تا مربي و بازيكن افتخار است. تيم ما بعد از پرسپوليس و استقلال پرتماشاگرترين تيم ايران است.

وي افزود: استقلال اهواز هميشه سكوي پرتاب خيلي ها بوده است. خود امير قلعه نويي از همين اهواز به استقلال تهران رسيد. لوكا بوناچيچ نيز از اهواز به تيم هاي ديگر رفت. تيم ما به معجزه گرها تبديل شده كه بازيكنان مرده را مي گيرد و زنده تحويل تيم هاي ديگر مي دهد. جو استقلال اهواز طوري است كه بازيكن را رو مي آورد.

مديرعامل استقلال اهواز درباره انتقاد از زمين تختي اهواز عنوان كرد: ما در اين زمين هيچ مشكلي نداريم. پيمانكار هم براي حفاظت از زمين تمام تلاش خود را مي كند.

شفيع زاده درباره بازي ديروز گفت: دو گل از سه گل دريافتي ما رو ي اشتباه فردي خط دفاع حاصل شد. اگر پنالتي ما گل مي شد جريان بازي تغيير مي كرد. ما امسال سازندگي را در پيش گرفته ايم و هواداران ما نبايد از جوانان توقع ديگري داشته باشند.

وي درباره انتقاد هواداران اين تيم از فروش بازيكنان و همچنين شعار عليه انصاريان اظهار داشت: ما فقط ميلاد ميدوادي را به دليل اوضاع بد مالي از دست داديم و بقيه بازيكنان قراردادهايشان تمام شده بود و به دليل پيشتنهاد بهتر به تيم هاي ديگر رفتند.

شفيع زاده ادامه داد: علي انصاريان هم بازيكن بزرگي است و ديروز روز او نبود. اين اتفاق ممكن است براي هر بازيكن ديگري هم پيش بيايد. اين بازي براي ما تمام شد و ديگر به آن فكر نمي كنيم. از اين طريق اخراج او را تكذيب مي كنم.

وي همچنين با تكذيب اخراج اكبر ميثاقيان تصريح كرد: نمي دانم اين شايعه از كجا نشات گرفته است؟ ما با ميثاقيان كار خود را ادامه مي دهيم. خودم فكر مي كنم كه در بازي ديروز با ارنج بهتر مي توانستيم بهتر باشيم.

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 

Your advertisement

IRaNMC

Hosting PersianWhois

TehroonShop    TehroonShop  Ham3d

Join This Groups

 

All Right Reserved Byyy Tehroon Online
 Designed By
Aslan Sanaei

__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive