گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Sunday, February 22, 2009

[Tehroon-Online] ::Fale Rooz - 4 Esfand 87::

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

Digikala
Your Advertisement

 

فال روز 4 اسغند ماه 87!

 

متولدين فروردين: از نظر مالی و مادی اوضاع رو به بهبود است. اما باید در برنامه ریزی خود بسیار دقت کنید تا مجدد به بحران جدیدی برخورد نکنید. امروز یک پیشنهاد سرمایه گذاری به شما میشود که بهتر است نپذیرید. فرصتهای بهتری برای شما پیدا خواهد شد.

 

متولدين ارديبهشت: خوش بینی و مثبت اندیشی مهمترین ویژگی و امتیاز در شرایطی است که در حال حاضر دارید. به هیچ عنوان اجازه ندهید در مورد سخنان دیگران روحیه شما تضعیف شود. چرا که با این تضعیف روحیه مشکلات شما نه تنها حل میشود بلکه به سنگینی آن نیز اضافه خواهد شد.

 

متولدين خرداد: امروز مورد اختلافات فاميلي يا دوستان نزديک خود با سياست رفتار کنيد و همه پلهاي پشت سر خود را خراب نکنيد. به حل مشکلي که چند نفر را مشغول و نگران کرده بود نائل مي آييد و نظرها را متوجه خودتان ميکنيد.

 

متولدين تير: تمام وسائل و امکانات لازم برای رسیدن به موفقیت امروز در اختیار شماست تنها باید سعی کنید از این امکانات نهایت استفاده را ببرید. تنبلی و سهل انگاری این فرصت پیش آمده را از شما خواهد گرفت.

 

متولدين مرداد: اهداف خود را باید با دقت و واقعنگری مشخص سازید. وقتی هدف روشن باشد میتوان با یک برنامه ریزی درست و پشتکار جدی آن را در اختیار داشت.

 

متولدين شهريور: براي انجام کارهايتان از سرعتي فوق العاده ميتوانيد استفاده کنيد که هم به نفع شماست و هم اشخاص مهمي را متوجه حضور شما خواهد کرد. در يک مهماني ملاقات مهمي خواهيد داشت که براي آينده شما موثر واقع خواهد شد.

 

متولدين مهر: به نظر میرسد با پشت سر گذاشتن این بحران، دوران تازه ای از شادی و نشاط فراخواهد رسید. بخاطر بعضی از شرایطی که پیش خواهد آمد بسیار شگفت زده میشوید. تمام این اتفاقات شما را به رویاهایتان نزدیکتر میکند.

 

متولدین آبان: بعضی از دوستان با استفاده از افکار و اندیشه های نو شما را در راه رسیدن به موفقیت نزدیک میکنند. اما شما قدر این همدلی را نمیدانید. اگر به این راهکارها بیشتر توجه کنید، بهره ای شایسته خواهید برد.

 

متولدين آذر: يک نفر خيال دارد شما را متوجه خودش کند، با چشماني باز اطراف خود را بنگريد. دو ملاقات مهم خواهيد داشت که يکي در مورد مسائل تحصيلي و شغلي است و ديگري در مورد زندگي آينده تان.

 

متولدين دی: این برنامه ریزی از پیش تعیین شده شماست که موجب میشود کمتر غافلگیر حوادث شوید. همواره سعی کنید این هوشیاری خود را حفظ کنید. امروز، روزیست که شما امنیت را به خوبی احساس میکنید.

 

متولدين بهمن: اتفاقی افتاده که شما را کاملا گیج کرده است بهتر است به جای واکنشهای انفعالی با تلاشهای بی ثمر با دقت موضوع را بررسی و سپس تصمیم گیری نمایید.

 

متولدین اسفند: با دوستان قابل اعتماد خود بيشتر تماس داشته باشيد و در مسائل مهم با آنها مشورت کنيد. شما به راهنمايي و همفکری آنها نياز داريد.

 

جهت عضویت کلیک کنید

 

Your Advertisement

Your Advertisement
Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive