گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Monday, February 9, 2009

[Tehroon-Online] ::Fale Rooz -21 Bahman 87::

 

Send Pm  Hamed

Send Pm Mehrad

Send Mail Groups

 

تبلیغات شما

آرشیو

عضویت

صفحه اصلی

Your advertisement

ِِDigiKala

PardisFun

IranMehrteam

 

Top30d.Ir

فال روز 21 بهمن ماه 87!

 

متولدين فروردين: بدون انکار این واقعیت که درخشش بیرونی و ظاهری انسان، میتواند در پیشبرد اهدافش موثر باشد. باید توجه داشت که ژرفای استعدادها درونی است که میتواند، آنچنان کیفیتی را به صاحبش بدهد که پیامدهای منفی برخی کمبودهای ظاهری را یکسره باطل کند. در رهگذر چنین آگاهی، برای شما و در راهی که برای رسیدن به موفقیت پیش گرفته اید، رویدادهای خوش و سرنوشت سازی، امروز رقم میخورد.

 

متولدين ارديبهشت:  شرکت در یک مهمانی سبب خواهد شد که شما چهره ی واقعی گروهی از اطرافیان را به خوبی بشناسید و به اصطلاح با چنین شناسایی برای آینده خود تصمیم منطقی بگیرید. انعطاف پذیری بیشتری پیدا میکنید و میتوانید در رقابتهای جدیدی شرکت کنید. اگر دوست یا آشنایی در خارج دارید از او با خبر خواهید شد و این موضوع خوشحالتان خواهد کرد.

 

 

متولدين خرداد: متولدین خرداد درست مانند ساحل هستند. در واقع به مانند ساحل که از آن بهتر، دریاشناس وجود ندارد، در شناخت زندگی، از موهبتی به نام کنجکاوی و رفتاری متعادل و شادمانه برخوردار هستند. شما نیز چون یک روانشناس و با دقتی مهار شده، از نزدیک با واقعیتهایی برخورد میکنید، اما در عین حال آن هم بر اساس ذات خود، به مانند یک فرمانروای نیکو سرشت، باید با دلسوزی به صدای اطرافیان گوش کنید. نگویید توان اعمال قدرت را ندارید!

 

متولدين تير: با توجه به شرایطی که دارید در سایه تلاشی که به عمل می آورید، دقت و هوشیاری را نباید فراموش کنید. در راهی که پیش رو دارید، ساز و کار تازه و تا اندازه ای پیچیده مورد نیاز است که اگر در تقابل با رویدادهای چند روز آینده در محل کار، بی تفاوت نباشید، عصای جادویی را در اختیار خواهید گرفت.

 

 

متولدين مرداد: مدت زمانی است که با خود و دلتان در حال ستیز هستید! اگر اینطور است، توجه داشته باشید که مار گزیده اگر از ریسمان سیاه و سفید نترسد دوباره و از همان نقطه گزیده خواهد شد. پس قبل از اینکه احساس آن هم از نوع ظاهری، بر عقل و منطق شما غالب شود. با نگاهی به گذشته و کنکاش در شرایط فعلی، نسبت به درستی ابزار تمایل عاشقانه "طرف مقابل" که میگوید، برای او فقط خود شما مطرح هستید، بیشتر فکر کنید. در این زمان شما تحت فشار قرار خواهد گرفت تا پاسخ مثبت را دریافت کنید.

 

 

متولدين شهريور: بدانید مستقل بودن، تنها با پول درآوردن و به قول معروف دست به جیب بودن تامین نمیشود. باید از نظر روحی و شخصیتی نیز، واجد استقلال باشید، به همین خاطر وابستگیهای شما به خانواده به گونه ای است که از مرز و اندازه عادی فراتر رفته و راه را برای پیشرفت بیشتر و شناخت بهتر زندگی بسته است. در این راه و برای چندمین بار در یکی دو سال گذشته، امروز پیشنهاد عالی و کم نظیری در ارتباط با کار و ادامه تحصیل توامان در یکی از کشورهای پیشرفته دریافت خواهید کرد. اگر به شانس و اقبال اعتقاد دارید، بدانید که این آخرین فرصتیست که به شما روی کرده است. دیداری سرخوشانه و به قول معروف سازنده درپیش رو دارید که تاثیری خاص بر روزهای آینده ی شما خواهد داشت.

 

 

متولدين مهر: سفری نه چندان طولانی، پیش روی دارید. هم فال است و هم تماشا، یعنی هم برای استراحت و روح و جسم مناسب است و هم از نظر عاطفی نیز میتواند مثمر ثمر باشد. در حقیقت در این سفر گروهی با فردی که آشنایی کمی دارید به شناخت بیشتری میرسید که به صورت بالقوه نه از سر اجبار، میتواند پایه و اساس یک دوستی پایدار و خوشایند قرار بگیرد.

 

 

متولدین آبان: گاهی سکوت از هزاران سخن گویاتر و مفیدتر واقع میشود. به همین خاطر در ارتباط با کسی که دوستش دارید، امروز صبوری پیشه کنید و خود را از تاثیر حرف و حدیث دیگران دور بدارید! در حقیقت با اعتماد بیشتر به او فرصت دهید تا خود، هر آنچه را که لازم است، بر زبان جاری کند و لازم است، بدانید فرصتی که از آن سخن رفت، همین امروز به دست می آید و او با کوله باری از حرفهای عاشقانه و انباری از مدارک قاطع، از همه چیز پرده بر میدارد.

 

 

متولدين آذر: در شرایطی قرار دارید که یک تنه و بدون یار و یاور، نمیتوانید از عهده کار بر آیید. خودخواهی را کنار بگذارید و به اطراف خود نگاه کنید. چشم و دستهایی هستند که عاشقانه و با تمام وجود، به یک اشاره به سراغتان میآیند تا در گشودن گره کوری که روز به روز هم محکمتر میشود، شما را یاری دهند.

 

 

متولدين دی: آنچه که در شما میگذرد، به عنوان یک طرح یا برنامه، برای پیشبرد اهدافی که دارید، به طور بالقوه یا خام یا خوب هستند، اما برای بهتر شدن یا به عبارت دیگر قوام آمدن، قبل از هر چیز به زمان و اعتماد به نفس نیاز دارید که آن هم چندان طولانی و دشوار نخواهد بود، به شرط آنکه در انتخاب اطرافیان و مشاورین، بیشتر دقت کنید. به عنوان نمونه، یکی دو نفری هستند که درست در زمانی که باید در محل کار حاضر و ناظر باشید، پیشنهاد یک سفر تفریحی دور از انتظار مطرح خواهند کرد که با زیرکی، آن را قبول نخواهید کرد.

 

متولدين بهمن: چون "حق" با شماست و از آنجایی که میگویند: "حق گرفتنیست نه دادنی" از تلاش خود دست بر ندارید و تحت تاثر حرفها و برخی اندرزهای گمراه کننده قرار نگیرید. امروز، روزیست که خبرهای تازه و خوشحال کننده ای در ارتباط با دادگاهی که دارید و درگیر آن هستید، دریافت خواهید کرد که راه را برای احقاق حق کامل فراهم میسازد.

 

 

متولدین اسفند: آنقدر از عشق سخن به میان آورید که سرانجام قرار است عاشق شوید! در میهمانی که به مناسبت آمدن یکی از اقوام بسیار دورتان است، شرکت کنید و با چشمهای گشوده به اطراف بنگرید، کسی را می بینید که در سالهایی نه چندان دور، بر سر یک برخورد کوچک - سوء تفاهم - از هم جدا شدید. شما در ایران ماندید و او به خارج از کشور سفر کرد و اینک آمده است با قلبی که هنوز برای شما میتپد.

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 

Your advertisement

IRaNMC

Hosting PersianWhois

TehroonShop    TehroonShop  Ham3d

Join This Groups

 

All Right Reserved Byy Tehroon Online
 Designed By
Aslan Sanaei



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive