گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Wednesday, February 11, 2009

[Tehroon-Online] ::IT News 23 BahMan 87::

Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

Digikala
PardisMarket
IranMehrteam

 

Top30d.Ir

دوربینی حرفه‌ای اما ارزان:

 

شرکت Nikon جدیدترین دوربین‌ عکاسی حرفه‌ای خود را به بازار معرفی کرده است.

این دوربین که با مدل P90 به بازار معرفی شده، مجهز به یک لنز حرفه‌ای و مناسب است. این لنز از انواع Nikkor و محصول این شرکت بوده و قابلیت زوم اپتیکال تا 24برابر را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران،از سايت http://www.khodkar.ir ، این لنز همچنین امکان زوم از فاصله حداقل 26میلی‌متر تا حداکثر 624 میلیمتر را دارد. P90 عکس‌ها را با وضوح تصویر 1/12مگاپیکسل ثبت و ذخیره می‌کند. شدت حساسیت این دوربین حداقل 64 و حداکثر 1600 است.

این دوربین مبتنی بر حافظه داخلی 47 مگابایتی بوده و امکان ارتقای حافظه از طریق کارت‌های حافظه SD و SDHC را هم به کاربرانش می‌دهد.

P90 مجهز به تکنولوژی تشخیص چهره و لرزشگیر اپتیکال بوده و دارای یک باتری قابل شارژ است که در هر بار شارژ امکان گرفتن 200 عکس را به کاربرانش می‌دهد. ابعاد این دوربین برابر 9/3× 3/3×5/4 اینچ بوده و وزن آن تنها کمی بیشتر از یک پوند است. دوربین حرفه‌ای جدید Nikon با قیمت ارزان 399دلار به بازار عرضه شده است.

 

چاپگری که به جای جوهر از قهوه استفاده می کند:

 

این روزها تولیدکنندگان لوازم الکترونیکی و دیجیتالی به صورت گسترده به محصولات سبز و موافق با محیط زیست روی آورده اند اما با این وجود هنوز هیچ شرکتی نتوانسته است نمونه چاپگر جدید RITI Coffee Printer را تولید کند.

به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران،از سايت http://www.khodkar.ir ،هم اکنون مدل مفهومی این چاپگر طراحی شده است و کاربران به جای استفاده از جوهرهای مخصوص در آن می توانند باقی مانده قهوه را که در طول روز نوشیده اند در آن بریزند تا تصاویر و کلمات مورد نظرشان با بهترین کیفیت چاپ شوند. این چاپگر که هزینه های کاربر برای خرید جوهر و شارژ تونر چاپگر را کاهش می دهد از محیط موافق با محیط زیست محسوب می شود. اگر چه هنوز نمونه عملی از این چاپگر تولید نشده است اما طراحان این محصول ادعا می کنند کلیه مشکلات احتمالی آن را برطرف کرده اند و به زودی این چاپگر را در اختیار کاربران قرار خواهند داد. این طور که گفته می شود کیفیت صفحات چاپ شده با RITI Coffee Printer با چاپگرهای معمولی لیزری برابری می کند.

 

آتش خاموش کن هوشمند:

 

دستگاه های آتش خاموش کن که این روزها از اهمیت زیادی برخوردار شده اند و در بیشتر خانه ها و اتومبیل ها یافت می شوند نیز وارد دنیای فناوری شدند.

به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران،از سايت http://www.khodkar.ir ،سیگرون ویک از طراحی سیستم آتش خاموش کن جدیدی خبر داده که بسیار زیبا طراحی شده و شامل حسگرهای هوشمندی برای تشخیص احتمال آتش سوزی می شود.این سیستم که ACT Fire نام گرفته و در رنگ های قرمز و سفید طراحی شده است به صورت بی سیم با سیستم های آتش خاموش کن نصب شده در ساختمان ارتباط برقرار می کند و اطلاعات به دست آمده در مورد وضعیت آتش سوزی را به اطلاع آنها می رساند.در شرایطی که این سیستم از وقوع یک آتش سوزی باخبر شود، چراغ های خود را روشن کرده و افراد را از این جریان مطلع می کند. این دستگاه به کلید خاموش/روشن نیز مجهز شده است، جالب اینکه اگر دستگاه خاموش باشد و در اطراف آن آتش سوزی رخ داده باشد، مجدداً می تواند چراغ های خود را روشن کند و به افراد حاضر در محل هشدار دهد.

 

Your Advertisement

Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive