گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Saturday, February 28, 2009

[Tehroon-Online] ::Sport News:: 10 Esfand 87

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

Digikala
Your Advertisement

 

اخـــبــــار ورزشـــی 10 اســـفند 87!

 

وينگادا: اين بازي در حد اروپا بود:

 

به گزارش خبرگزاري فارس، نلو وينگادا پس از كسب نتيجه مساوي بدون گل مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: بازي خوبي انجام داديم. من بازي‌هاي اروپايي را دنبال مي‌كنيم اين بازي هم در حد يك بازي اروپايي به تمام معنا بود.

وينگادا عنوان كرد: نمي‌توان گفت اين بازي بدون عيب بود. در تمام دنيا بازي‌ها داراي اشكالاتي هم هستند. بازيكنان من در نيمه اول كمي از دستورات را انجام دادند. در نيمه دوم تمام دستورات را اجرا كردند و از عملكردشان راضي هستم.

وي افزود: سپاهان تيم خوبي است، مربي و بازيكنان خوبي هم در اختيار دارد. فكر مي كنم تساوي عادلانه بود.

وينگادا با اشاره به اين موضوع كه اين بازي ديگر تمام شده و بايد حواسمان را معطوف باز‌هاي ديگر كنيم؛ ادامه داد: اين نتيجه بيش از هر چيز به نفع تيم‌هاي صدرنشين استقلال و ذوب آهن است.

سرمربي پرتغالي خطاب به خبرنگاران گفت: لطف كنيد مطالبي را كه من مي‌گويم انعكاس دهيد زيرا در بازي قبل برابر برق شيراز مطالبي از قول من در مورد قهرماني تيم استقلال عنوان شده بود كه انعكاس آنها درست نبود و تحريف شده بود.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس خاطرنشان كرد: اگر ما بتوانيم در ليگ برتر ايران نتايج خوبي را كسب كنيم،‌ در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا نيز مي توانيم به كسب نتايج مطلوب اميداور باشيم.

 

آشتي كريمي و دايي و بازگشت جادوگر به تيم ملي:

 

ابوالفضل جلالي در گفت و گو با خبرگزاري فارس اظهار داشت: حدود 3 هفته پيش علي دايي و علي كريمي به دور از هياهوي رسانه‌اي در يكي از باغ هاي لواسان در جلسه اي 3 ساعته با يكديگر آشتي كردند. 3 نفر كه يكي از آنها از اهالي فوتبال است واسطه اين كار بودند.

وي تصريح كرد: روابط بين اين دو در حال مناسب است و بعيد مي‌دانم در صورتي كه دايي؛ كريمي را به تيم ملي دعوت كند وي اين موضوع را قبول نكند. مي‌توانم بگويم بايد دوباره منتظر ديدن علي كريمي با پيراهن 8 تيم ملي باشيم.

جلالي يادآور شد: زماني كه دايي با كريمي دچار مشكل شد تمام تلاشم را به كار بستم تا اين دو با يكديگر آشتي كنند اما بنا به دلايلي كريمي تصميم گرفت از تيم ملي كناره گيري كند. حتي اصرارهاي من و ساير دوستان نزديكش نيز فايده‌اي نداشت.

مدير برنامه هاي كريمي تاكيد كرد: بارها با او صحبت كرده ام و گفته‌ام كه اين روزها ديگر تكرار نمي‌شود. به او گفته‌ام نبايد كاري كند كه در زمان بازنشستگي حسرت آن را بخورد.

وي عنوان كرد: در صورتي كه اين مشكل ادامه پيدا كند به ضرر هر دو طرف است. اگر تيم ملي به جام جهاني صعود كند كريمي فرصت بزرگي را از دست داده و اگر خدايي نكرده در راه صعود به جام جهاني ناكام باشد برخي از مسائل دامنگير كريمي خواهد شد.

جلالي اضافه كرد: كريمي كمي دچار ترديد شده بود. او عاشق تيم ملي است اما مسائلي رخ داده كه باعث شده كريمي از تيم ملي دور باشد.

مدير برنامه هاي كريمي ادامه داد: آشتي كنان كريمي و دايي خبر خوشي براي هواداران فوتبال محسوب مي‌شود. اين دو به چراغ سبز يكديگر پاسخ منفي نخواهند داد. به نظرم ديگر مشكلي براي حضور كريمي در تيم ملي وجود ندارد و اگر مسائل به خوبي پيش برود بار ديگر شاهد دعوت كريمي به تيم ملي خواهيم بود

 

درگيري هواداران سپاهان با بازيكنان پرسپوليس در هتل عباسي:

 

گزارش خبرگزاري فارس بازيكنان تيم فوتبال پرسپوليس كه شب گذشته با دستور كادر فني دقايقي در محوطه هتل عباسي مشغول راه رفتن بودند به دليل بي احترامي به سپهر حيدري و مهدي واعظي دقايقي با هواداران سپاهان درگير شدند.

يكي از مسئولان تداركات تيم فوتبال پرسپولس با هواداران تيم فوتبال سپاهان درگيري شديدي پيدا كرد.

اين درگيري پس از دقايقي با حضور پليس 110 به پايان رسيد.

اين موضوع باعث شد مسئولان باشگاه پرسپوليس از عملكرد ميزبان خود انتقاد كنند و در مراسم تقدير قبل از بازي با سپاهان شركت نكنند.

مسئولان باشگاه پرسپوليس اين گلايه خود را به مسئولان نيروي انتظامي اصفهان و مسئولان باشگاه سپاهان انتقال دادند.

 

ابراهيم زاده: 8 درصد شانس قهرماني داريم:

 

به گزارش خبرگزاري فارس منصور ابراهيم‌ زاده درباره وضعيت ذوب آهن براي قهرماني اظهار داشت: ما دنبال قهرماني هستيم. در نيم‌فصل اول كارشناسان فوتبال 2درصد شانس قهرماني براي ذوب آهن قائل بودند اما اكنون اين شانس به 8 درصد افزايش پيدا كرده است. البته تيم‌هاي پايين‌تر از ما هم خطرناك هستند و بايد مراقب آنها باشيم.

وي افزود: ما امروز درشهري بازي داشتيم كه مهد فوتبال است. در خوزستان توقع از تيم‌ها بالاست و اميدوارم استقلال اهواز وضعيت بهتري پيدا كند.

ابراهيم‌زاده ادامه داد: در نيمه اول به حفظ بازي پرداختيم و با اين وضعيت به رختكن رفتيم. در نيمه دوم استقلال اهواز براي جبران بازي نمايش خوبي داشت و ما احساس خطر كرديم اما وقتي به گل دوم رسيديم بازي را اداره كرديم.

سرمربي ذوب آهن خاطرنشان كرد: اكنون رقابت سختي با استقلال تهران داريم البته ما در اصفهان از سوي هواداران و مديريت به خوبي حمايت مي‌شويم.

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

جهت عضویت کلیک کنید

 

Your Advertisement

Your Advertisement
Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive