گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Saturday, February 21, 2009

[Tehroon-Online] ::Fale Rooz - 3 Esfand 87::

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

Digikala
Your Advertisement

 

فال روز 3 اسفند ماه 87!

 

متولدين فروردين: همسر شما دچار شرایطی سخت و دشوار شده است سعی کنید بجای انتقاد او را تشویق کنید. هر تشویق شما برای او یک نیروی محرک قوی است که در کنار شما قادر به عبور از بحرانها شود.

 

متولدين ارديبهشت: یک سوء تفاهم کوچک پیدا شده که میتوانید به سادگی آنرا حل و فصل نمایید، مشکلی نیست و نباید به مسائل جزئی بیش از این بها داد. باید این مسائل را زودتر حل و فصل کرد.

 

متولدين خرداد: وقتی تردید و دو دلی را از خود دور سازید آنگاه میتوانید تمام نیرو و امکانات خود را یکجا بسیج کرده و به جنگ مشکلات بروید. در این صورت پیروزی شما قطعی خواهد بود.

 

متولدين تير: ممکن است به همراه شخصي عزيز سفری داشته باشيد، شخصي که هميشه به او علاقمند بوديد. اين سفر يکي از پرحادثه ترين و ماجراجويانه ترين سفرهای عمرتان خواهد بود. امروز زماني بسيار مساعد برای ابراز علاقه به شخص مورد علاقه تان محسوب ميشود .

 

متولدين مرداد: یک ارتباط تازه پنجره ای تازه به روی دنیایی تازه با همه ی خوبیها و بدیهایش است امکانات تازه ای که شما میتوانید با درایت و هوشمندی از آنها جهت رسیدن به اهداف خود استفاده کنید.

 

متولدين شهريور: امروز فرصت طلائی در اختیار شما گذاشته میشود. باید نشان دهید که در این موقعیت خاص توانمندی و لیاقتها شما چگونه است. زندگی جز تلاش مستمر و آفرینشهای نو به نو چیز دیگری نیست.

 

متولدين مهر: شهامت یکی از دوستان ستودنی است باید او را تشویق کنید و از کوشش او درس بگیرید. نا امیدی را از خود دور کنید تا قلب شما پرتو درخشان روشنایی را در خود جای دهد. قلبی که نور امید در آن روشن باشد، به همه جا خواهد رسید.

 

متولدین آبان: تو در معرض یک آزمایش قرار میگیرید باید چون گذشته نشان دهید که از هر آزمایش سربلند بیرون خواهید آمد دلگرمی های کودکانه را کنار بگذارید و در زندگی جدیتر قدم بردارید.

 

متولدين آذر: اعتماد به نفس اساس و پایه ی موفقیتهای شما در هر شرایط است پس بزرگترین سرمایه شما همین اراده و اعتماد به نفس قابل تقدیر شماست پس آن را بیهوده نباید از کف داد یا اسیر وسوسه های باطل کرد.

 

متولدين دی: حتم داشته باشيد که سخاوت و بذل و بخشش پاداش خاص خودش را به همراه دارد. بدانيد که انتقادهای رک و صريح ميتوانند به دعوا و مرافعه منجر شوند، پس قبل از صحبت کردن حرفها را خوب مزه مزه کنيد و مراقب حرکت زبان در دهانتان باشيد .

 

متولدين بهمن: امروز شما عزم جزم کرده اید که گرمای عشق را به هر شکلی که هست در خانه حس کنید و برای اینکار از هیچ کوششی فروگذار نمیکنید. شما منتظر نخواهید ماند و خود اقدام میکنید و با اراده ای که از شما انتظار میرود به نتیجه ی مطلوب خواهید رسید.

 

متولدین اسفند: زندگی عاطفی شما در مرحله ای قرار دارد که ناگزیر خواهید بود تصمیمات جدی و تازه ای را اتخاذ کنید. شاید بحران موجود با این برنامه های جدی گشوده شود و راه شما را به سوی آینده هموار کند.

جهت عضویت کلیک کنید

 

Your Advertisement

Your Advertisement
Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive