گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Saturday, February 7, 2009

[Tehroon-Online] ::Fale Rooz -19 Bahman 87::

 

Send Pm  Hamed

Send Pm Mehrad

Send Mail Groups

 

تبلیغات شما

آرشیو

عضویت

صفحه اصلی

Your advertisement

ِِDigiKala

PardisFun

IranMehrteam

 

Top30d.Ir

فال روز 19 بهمن ماه87!

 

 

متولدين فروردين: در بيان منظورتان با مشكل روبه‌رو مي‌شويد، سعي نكنيد اهداف‌تان را براي كسي تعريف كنيد زيرا هيچکس به درستی گوش نمي‌دهد. با همسرتان صحبت كنيد شايد احساس میكند نسبت به او بي‌توجهيد، زيرا اخيرا بيشتر وقت‌تان را صرف فعاليت‌هاي كاري كرده‌ايد.

 

متولدين ارديبهشت: از انتقاد و سرزنش دست بكشيد و فضاي خانوادگي و حرفه‌اي خود را به فضايي دوستانه مبدل سازيد. براي هماهنگي سلامت جسم و روح تلاش كنيد. بدانيد كه زندگي وسعت‌پذير است و يك لحظه‌اش را نبايد تباه كرد تا آنكه به هدف‌ها دست يابيد.

 

متولدين خرداد: به راحتي نمي‌توانيد با كسي صحبت كنيد و در اين مورد كمي مشكل داريد. شخصی را امروز ملاقات میکنید که به او علاقه‌مند هستید و او كاملا از لحاظ فرهنگي با شما متفاوت است و این مشکلاتی را برای شما به همراه خواهد داشت.

 

متولدين تير: از جمله كساني هستيد كه مرتب در حال جدل و پس زدن رقبائيد و به اصطلاح مي‌كوشيد تا به حق خود برسيد. در زمينه مسائل احساسي و عاطفي، يك نوع يك دندگي و لجاجت دیده میشود كه تا حدي باعث كدورت شده ولي امروز روزیست که در پايان به نقطه روشن و مثبت خواهید رسید.

 

متولدين مرداد: در زمينه كاري و شغلي براي متولدين اين ماه امروز، روز موفقیت است. عده‌اي كه شغل خود را به عللي از دست داده‌اند امكان يافتن كار تازه بهتري دارند. سرگرم مسائل غيرضروري نباشيد كه مهم‌تر از اينها را در پيش داريد. اخلاق خوش را فراموش نكنيد.

 

متولدين شهريور: شما احساس خستگي شديدي مي‌كنيد و متاسفانه اين احساس را امروز به طور کامل در خود میبینید. ممكن است شما كاملا حق داشته باشيد كه از همه بيشتر بدانيد ولي بايد مراقب ثابت كردن اين مطلب باشيد. پس كاملا آرام به گفتگو بپردازيد و سعي كنيد حرف‌هاي شما توهين‌آميز نباشد.

 

 

متولدين مهر: از زندگي بهره كافي را ببريد كه اين به نفع شماست. يك نقل و انتقال بزرگ، فكر شما را به خود مشغول ساخته ولي احتياط را از دست ندهيد كه احتياط شرط اساسي عقل است. مسائل بين شما و همكارانتان يا حتي دوستان و آنهايي كه در غم و شادي شما شريك بوده‌‌اند، سرانجام به پايان خواهد رسيد.

 

 

متولدین آبان:  تا چندی پیش روابط شما بسيار شيرين و دوست‌داشتني بود، ولي امروز روزي است كه كار كمي مشكل و باعث نااميدي شما شده است. متاسفانه به نظر مي‌رسد كه شما دوست داريد، مرتبا راجع به اين مسائل فكر و گفتگو كنيد، اما شما مسئول برخي از مسائل هستيد و مشغوليات ذهني مهم‌تري داريد

 

متولدين آذر: مدتي است مهرباني و محبت‌تان نسبت به اطرافيان بيشتر شده و ديگران نيز بي‌اختيار با شما همين‌گونه رفتار مي‌كنند. در واقع هر چه بيشتر بخواهيد احساس‌تان را به ديگران نشان دهيد آنها نيز بيشتر از شما و ايده‌هاي‌تان حمايت مي‌كنند. امروز سعي كنيد يك كار جديد و غيرمعمول انجام دهيد تا عادت هر روز‌تان شود.

 

متولدين دی: عشق و مسائل عاطفي براي شما سبب‌ساز خوشبختي است. راز‌دار رازهاي خود باشيد و سفره دل را پيش هر كسي باز نكنيد. گاهي اوقات پيش آمده كه با كساني درددل مي‌‌كنيد كه چون حربه، عليه خودتان به كار مي‌‌برند. خيلي از حرف‌ها را جدي نگيريد. گاهي، بعضي حرف‌ها را نشنيده بگيريد و خود را به قول معروف به راهي ديگر بزنيد. امروز زندگي عاطفيتان در بهترين موقعيت قرار دارد.

 

متولدين بهمن : از اينكه چند وقتي است كارهاي بيشتري براي انجام دادن داريد و سرتان شلوغ‌تر شده خوشحال هستيد، حداقل باعث مي‌شود تا ذهن‌تان از مشاجرات خانوادگی دور شود. گاهي اوقات پذيرفتن اين‌كه اشتباه مي‌كنيد برايتان مشكل است، اما در نهایت به نتیجه خواهید رسید.

 

متولدین اسفند: اعصاب خسته شما نياز به استراحت دارد. در محيط كار ممكن است اختلاف نظرهايي پيدا كنيد كه بايد باحوصله باشيد و محبوبيت خودتان را حفظ كنيد. پندها و اندرز‌‌هاي اطرافيان را به گوش جان بخريد كه ارزشمند است.

 

 

Your advertisement

IRaNMC

Hosting PersianWhois

TehroonShop    TehroonShop  Ham3d

Join This Groups

 

All Right Reserved Byy Tehroon Online
 Designed By
Aslan Sanaei



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive