گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Sunday, February 8, 2009

[Tehroon-Online] ::Fale Rooz -20 Bahman 87::

 

Send Pm  Hamed

Send Pm Mehrad

Send Mail Groups

 

تبلیغات شما

آرشیو

عضویت

صفحه اصلی

Your advertisement

ِِDigiKala

PardisFun

IranMehrteam

 

Top30d.Ir

فال روز 20 بهمن ماه 87!

 

متولدين فروردين: با شخصي در مورد يك موضوع مشترك مشورت مي‌كنيد و به او نمي‌گوييد كه دقيقا چه احساسي داريد. يكي از نزديكان يا دوستان سعي مي‌كند شما را متقاعد كند و اگر نظر خودتان را به راحتي بيان نكنيد آن وقت مجبور هستيد كاري را قبول كنيد كه دوستش نداريد. 

 

متولدين ارديبهشت: وقتي پي برديد كه تيم كاري و همكاران شما فكري مشابه شما دارند، لذت مي‌بريد و از وقايع اخير تغييرات مطلوبي درست مي‌شود و اطمينان شما را زياد مي‌كند. در دوره‌اي قرار خواهيد گرفت كه شگفتي‌هاي زيادي براي‌تان پيش مي‌آيد. خبرهايي كه به طور غيرمنتظره خواهند رسيد، مژده‌هايي براي شما خواهند بود.

 

متولدين خرداد: عشق هنگامي وجودتان را پر خواهد ساخت كه درهاي قلب‌تان را به رويش باز كنيد و امروز روز چنین کاریست. شكست در عشق گذشته را فاجعه به شمار نياوريد و به خود و كساني كه دوست‌تان دارند اجازه دهيد كه سعي در خوشبخت شدن شما كنند.

 

متولدين تير:  اگرچه دوست داريد كه زندگي خودتان را آنچنان كه مي‌‌خواهيد كنترل كنيد ولي در دوره‌اي هستيد كه احتياج به تواضع بيشتر داريد. قصد ديگران از راهنمايي و اظهار عقيده در مورد زندگي خصوصي شما علاقه‌مند بودن آنها به شما است. سعي كنيد بيشتر با ديگران همكاري كنيد. شايد شما دنبال عشق نگرديد ولي كمي به اطراف بنگريد، به‌طور حتم آن را مي‌‌يابيد.

 

متولدين مرداد: روز پرخبري در پيش است. مشكلات بر شما سهل خواهند شد. عملي كه امروز انجام مي‌‌دهيد در آينده نتيجه‌اش را خواهيد ديد پس تمام تلاش خود را جهت برآوردن يك عمل خوب به كار ببنديد. در زندگي اولين قدم را به سوي بخشش و عشق ورزيدن برداريد. مطمئن باشيد زندگي معنا و مفهوم بهتري برايتان خواهد داشت. اما كساني كه هنوز ازدواج نكردند، دوران زيبايي در انتظار شماست.

 

متولدين شهريور: درگير اختلافاتی که بی ارتباط به شما هستند میشوید كه قدر مسلم عاقبت آن هرچه باشد، به دردسرها و اعصاب خرد شدن‌هايش نمي‌‌ارزد. اصولا بعضي اختلافات وقتي در اولين مراحل حل شود جاي گسترش نمي‌‌يابد ولي وقتي ديگران هم در آن اختلاف دخالت كنند و دامنه‌اش را وسعت دهند، قابل كنترل نيست. آنچه شما را به هم ريخته و افسرده كرده پايان مي‌‌يابد و چنانچه گويند پايان شب سيه سپيد است..

 

متولدين مهر: قابليت‌هاي خود را براي ايجاد يك روز پر هیجان بکار بگیرید. اگر لجبازي را كنار بگذاريد فراز و نشيب‌زندگي را به راحتي پشت سر خواهيد گذاشت. درباره نتيجه كار خود فكر كنيد. شما نياز به استراحت داريد، كمي به فكر خود باشيد. با بيان جملات عاشقانه به كسي كه بيشترين نقش در زندگي شما را دارد، روزها و لحظات خوشي را بسازيد، يك لبخند شيرين تاثير بيشتري در زندگي شما خواهد گذاشت.

 

متولدین آبان: افكارتان را متمركز كنيد زيرا ايده هاي روشني در خصوص كسب درآمد خواهيد داشت در حال حاضر به چيزهاي بزرگ فكر مي كنيدو مايل نيستيد نقشه هاي متوسط مانع كارتان شوند، بخصوص زمانيكه ميتوانيد برروي مسائل اصلي تمركز داشته باشيد در عين حال مراقبت كنيد تا قدمها را به اندازه ی توانتان بردارید، در غير اين صورت تلاشتان بيهوده خواهد بود.

 

متولدين آذر: امروز قدرت شما بدون حدو مرز است و شما پذيرنده سلسله افكار متفاوتي خواهيد بود هم چنين امروز داراي مهارت خاص براي ايجاد ارتباط با مردم اطراف خود مي باشيد، پس در حال حاضر ميدانيد كه آنها به چه فكر ميكنند حتي اگر به شما راجع به آن چيزي نگويند ارتباطات بدون كلام از اين قبيل ميزان روابط وتفاهم بين شما را افزايش خواهند داد.

 

متولدين دی: ستاره ها امروز شما را به مسير غير قابل پيش بيني رهنمون ميکنند و ذهن شما را به سوي سيري غيرعادي ميبرند هر چه بيشتر افراد به شما تكيه ميكنند بيشتر از مطالبي كه به ايشان مي گوييد آزرده خاطر ميشوند و مانع انجام اقدامات خاصي از سوي شما ميشوند. بايد تصميم بگيريد كه از خواسته دلتان پيروي كنيد و يا آرامش را در پيش بگيريد.

 

متولدين بهمن: امروز ستاره ها شما را در شرايطي بسيار محبت آميز قرار مي دهند و شما از چنان شرايطي برخوردارید که در هر موقعيت كاملاً لذت خواهيد برد اما به عنوان يک بهمن ماهی سخاوتمند، از تشويق خود دست بر نمي داريد تقريباً بدون آن كه خودتان بدانيد رفتاري بسيار خوب با نزديكان و عزيزانتان خواهيد داشت.

 

متولدین اسفند: امروز حواستان به كار نيست پس تلاش طولاني براي متمركز شدن خواهيد داشت و اگر افراد مافوق شما توقع دارند كه تصميمي فوري بگيريد و يا همه مطلب را يك جا به ياد بياوريد، اين عدم تمركز شما نتيجه خوبي نخواهد داشت براي رسيدن به كمال مطلوب روي پروژه هايي كار كنيد كه به قدرت تخيل و تصور شما نياز دارند.

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 

Your advertisement

IRaNMC

Hosting PersianWhois

TehroonShop    TehroonShop  Ham3d

Join This Groups

 

All Right Reserved Byy Tehroon Online
 Designed By
Aslan Sanaei



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive