گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Saturday, February 14, 2009

[Tehroon-Online] ::Fale Rooz -26 BahMan 87::

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

Digikala
PardisMarket
IranMehrteam

 

Top30d.Ir

فال روز 26 بهمن ماه 87!

 

متولدين فروردين: اگر مي‌خواهيد عذاب نكشيد و ديگران به حرف‌هاي‌تان گوش دهند بدون هيچ‌گونه تعارفي نظرتان را بيان كنيد. به نظر مي‌رسد شخص يا موضوعي مانع از اجراي نقشه‌هاي‌تان مي‌شود و هر نوع پافشاري از جانب شما بي‌نتيجه مي‌ماند. سعي كنيد مشكلات و سوءتفاهماتي كه بين شما و همسرتان ايجاد شده را به كلي از بين ببريد، به همين دليل نيز احتياج داريد كه وقت بيشتري را با او صرف كنيد، اما اگر جزو مجردين هستيد، عشق به طور غيرمنتظره‌اي وارد زندگي‌تان مي‌شود، ولي مراقب او باشيد كه تنهايتان نگذارد.

 

متولدين ارديبهشت:  هر كاري انجام دهيد، به نظر مي‌رسد كه تحسين‌كننده‌هاي بي‌شماري را در پشت سر و پيش‌رو داريد. موقعيت مالي نيز با شروع يك منبع جديد در آمد اگرچه جزئي اما به شما يك تنفس راحت مي‌دهد و خيالتان را از بابت خيلي مسائل راحت مي‌كند. اگر به فكر معامله‌اي هستيد چند روزي دست نگه داريد، به نفع شماست.

 

متولدين خرداد: با كسي آشنا مي‌شويد كه اين آشنايي مي‌تواند، تبديل به عشقي بسيار زيبا شود و در انتها به ازدواج و تشكيل خانواده بيانجامد. امروز خبر یک مسافرت ناگهاني يا ورود مسافري را خواهید شنید که باعث شعف و شگفتی شما خواهد شد. گرفتاري‌هاي جزئي را بي‌اهميت نشماريد، همين اندك‌ها هستند كه تبديل به مشكلاتي آنچناني خواهند شد. پس خوب حواس‌تان را به اطراف جمع كنيد.

 

متولدين تير: در روابط احساسي‌تان امكان دارد تغييراتي بسيار مثبت به وجود آيد. پيشرفت مالي چشم‌گيري خواهيد كرد که امروز کلیدش خواهد خورد ولي مقدار مخارج تان نيز بالا خواهد رفت. در يك جلسه چند نفره، تصميمي جدي مي‌‌گيريد كه در آينده، دلچسب بودن اين تصميم را جشن خواهيد گرفت. پيچيدگي كار شما از بين مي‌‌رود، چند كار را با هم شروع كرده‌ايد كه نمي‌‌شود با هم انجام داد، پس قدم به قدم پيش برويد.

 

 

متولدين مرداد: خانه‌سبز خود را با شاخه گلي زيبا بياراييد تا همه اهل خانه شاد شده و به خانواده‌اي سبز تبديل شوند. اوضاع همه‌جوره بر وفق مراد است، نگران نباشيد و صبر را پيشه سازيد. فرصت‌هاي امروز جبران ديروز و ساختن بناي بهتري براي فردا در برابر سختي‌هاست، پس با دورانديشي به فكر امروز و فردا باشيد.

 

متولدين شهريور: در يك جمع صميمي قرار مي‌‌گيريد كه بايد خود را نشان دهيد. براي اينكه در گذران زندگي به اهداف خود برسيد بهتر است امروز به نصايح بزرگ‌تر‌ها گوش دهيد. به همكار خود در محل كار و به همسر خود در زندگي احترام بگذاريد. اول فكر كنيد و بعد سخن به زبان بياوريد. احساسات خود را پنهان نكنيد.

 

متولدين مهر: با دوستي ملاقاتي خواهيد داشت كه تصميمي جديد مي‌‌گيريد، اما سعي كنيد عجول نباشيد. مثل هميشه محبوب هستيد و خانواده چشم اميد به شما دارند. آشناي جديدي در زندگي‌تان پا گذاشته كه امروز شادي برايتان به ارمغان مي‌‌آورد. تصمیمی برای سفر در روزهای آینده خواهید داشت كه بسيار لذت‌بخش است، قدر روزهاي خوش را بدانيد و همه را در شادي خود شريك كنيد.

 

متولدین آبان: وقتي راه ‌تازه‌اي را مي‌‌يابيد با دقت آن را مورد بررسي قرار دهيد و به تحليل همه جانبه بپردازيد و به سوي زندگي برتر پيش برويد. منتظر ملاقاتي بوديد، كه برایتان محقق خواهد شد و براي شما سرنوشت‌ساز خواهد بود. قدر امروز و لحظه های خوب زندگي را بدانید.

 

متولدين آذر: تا آنجا كه ممكن است دقت بسياري را براي دوستانتان صرف نمایید و اين بسيار حائز اهميت است چرا كه با آنها بسيار احساس راحتي مي كنيد البته جذابيت مخصوص شما در این روز بسيار كمك خواهد كرد و آنها با حالتي ستايش آميز به سخنان شما گوش فرا ميدهند حتي ممكن است يك دوستي تبديل به عشق شده و فضايي رمانتيك براي برخي از شما ايجاد كند!

 

متولدين دی: بعنوان يك دی ماهی اغلب ترحيج ميدهيد راه هاي آزموده شده را تجربه كنيد تا اين كه راه تازه اي را برگزينيد اما امروز تصميم جدي داريد كه چيزهايي را براي اولين بار تجربه كنيد در حال حاضر موضوع سلامتي موضوع مورد علاقه شماست، به سوي ايده ها و محصولاتي جلب خواهيد شد كه كمي غير عادي هستند!

 

متولدين بهمن: مراقب همه جزئيات باشید و از اين كه حساب اعداد و ارقام مهم را داشته باشيد، برای آینده ی کاری شما بسیار اهمیت خواهد داشت. از نظر ديگران هيچ اشتباهي مرتكب نميشويد بدون آنكه متوجه باشيد اعمالتان درست است. دوستان از مصاحبت شما سير نميشوند هم چنين با دعوتهايي روبه رو ميشويد كه نميتوانيد آنها را رد كنيد. امروز، روز شماست.

 

متولدین اسفند: امروز آغاز دوران مهم و بااهميتي براي خانواده ی شماست، همه عوامل دست به دست هم دادند تا يك فرصت طلايي پديد آيد. سفري پربركت و بانشاط پيش رو داريد كه اين كار به نفع شماست. به خودتان قول بدهید که عادتهای بد قدیمی را کنار بگذارید تا درهای جدیدی از آرامش به سوی زندگی شما گشوده شود.

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 

Your Advertisement

Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive