گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Thursday, February 19, 2009

[Tehroon-Online] ::Fale Rooz -1 Esfand 87::

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

Digikala
Your Advertisement

 

فال روز 1 اسفند ماه 87!

 

فرودين ماه: بايد با دور انديشي تصميم بگيرید و به عواقب و عوارض آن فکر کنید. گروهي در کار خود دچار نوعي بلاتکليفي شده اند يعني هم پيشنهاد جالبي برايشان رسيده و هم در آن امتيازاتي دارند بهر حال بايد سريعا" تصميم گیری نمایید و مطمئنا قبول این پیشنهاد به نفع شما خواهد بود.

 

ارديبهشت ماه: زود باوری خيلي از متولدين اين ماه سبب شده، خيلي از سالهای زندگي خود را ببازید. خوشبختانه در شرايطي قرار دارید که هنوز فرصت جبران دارید ولي توصيه ميشود کمي با احتياط و سختگيری و تحقيق به مسائل و آدمها بپردازید و تحت تاثير احساسات آني زودگذر ديگران نشوید.

 

خرداد ماه: آن دسته از متولدين اين ماه که عزيزی را از دست داده اند بايد صبورانه برخورد کنند چرا که عکس العمل های شديد و غم انگيز آنها، به کوچکترها و اطرافيان لطمه ميزند و حتي تاثيرات منفي اش ماهها خواهد ماند. توصيه ميشود جوانترها برای تصميم گيریهای تازه خود، حتما مشورت و تحقيق را فراموش نکنند.

 

تير ماه: خيلي از خانمهای متولد اين ماه گله دارند که هر چه برای اطرافيان خود ميکنند بجز نمک نشناسي و نارو و کلک چيزی نصيب شان نميشود و در واقع جواب محبت و فداکاری شان، دشمني و يا بي تفاوتي است. به اين گروه توصيه ميشود حداقل با شناسائي آدمها، اقدام به ياری کنند.

 

مرداد ماه: بعضي خانمهای متولد اين ماه در زمينه مديرت، موفقيت و کار و کسب بسيار توانا و خوش شانس هستند ولي معمولا" قدرشان را کمتر ميدانند . حضور بعضي پدر و مادرهای عاقل و دور انديش در جمع متولدين اين ماه سبب شده خيلي از اختلافات و جدايي ها در نطقه اول متوقف شده و بايد قدر اين انسانها را بدانند.

 

شهريور ماه: ناآرامي و سر گشتگي بعضي از متولدين اين ماه را بايد بحساب دوری از عزيزان، اصولا" دورافتادن از گذشته ها و خاطرات شيريني که زندگي شان را دربر گرفته بود گذاشت، در مجموع متولدين اين ماه آدمهای عاطفي، پابند گذشته و مسائل بسيار عاطفي هستند و بهمين سبب خيلي از دختر خانمهای متولد اين ماه تا سالهای سال بدليل دست نيافتن به ايده آلها ازداوج نمي کنند، خيلي از مردها تا پايان عمر وصلتي را نمي پذيرند.

 

مهر ماه: هماهنگ شدن دو نسل در ميان متولدين اين ماه هميشه آسان بوده، يعني پدر و مادرها با بچه ها خيلي خوب کنار آمده اند و همين مسئله سبب شده تفاهم و دوستي بسيار در جمعشان باشد. با اينحال گروه اندکي از متولدين اين ماه در مورد بچه هايشان به بن بست رسيده اند، يعني قدرت کنترل آنها را از دست داه اند، باید کمی صبورانه تر در این روزها با فرزندان روبه رو شد.

 

آبان ماه: اگر ازدواج نکرده اید، امروز امکان یافتن او را خواهید داشت. فردی که مناسب درکنار شما قرار گرفتن است. افسردگی را پشت در بگذارید، به خنده ها اجازه ی ظهور دهید تا آرامش بار دیگر به شما لبخند بزند. این احساس زیبا هم اکنون کنار پنجره است تنها باید در آن را باز کنید.

 

آذر ماه: آمده است عشق هایی بر آمده از احساسات نمایان، قل و قرارهای اشک آور، نه تنها مرد متولد اين ماه را تحت تاثیر قرار نمیدهد، بلکه باعث وحشت و گریز او نیز میشود، اما انگار شما یک استثناء هستید چرا که رویدادها و رفت و آمدهای امروز میتواند دست و پای شما را درست و حسابی بند کند، البته کمی هم نگران کننده خواهد بود.

 

دی ماه: با توجه به اینکه شهامت در ذات شما نهادینه شده است باد بدون کمترین هراس، به جنگ گرفتاریها و مشکلات خانوادگی بروید. رویداد تازه ای در ارتباط با مشکل شما مورد بحث رو در رو قرار میگیرد که به راستی مانند این است که یک آدم برفی بخواهد مقابل شعله آتش ایستادگی نماید، اما بدانید چون صاحب حق هستید، نیرویی فرا زمینی پشتیبان شما خواهد بود.

 

بهمن ماه: سياره حاکم بر شما به طرز بي سابقه اي فعال است و تاکيد فراوان بر مسافرت دارد. از اينرو هرگونه اقدام براي مسافرت ولو يک مسافرت کوتاه چند روزه شديدا تجويز ميشود. زمان مناسبی براي برقراري ارتباط تماسهاي دوستانه و يا شغلي محسوب ميگردند. چنانچه منتظر رسيدن يک خبر يا يک نامه يا نتيجه يک کار هستيد، در روزهاي فوق احتمالا آنرا دريافت خواهيد کرد.

 

اسفند ماه: قابل اعتماد و صادق هستید. اما اگر دوست نداشته باشید، به هر دلیلی جایی بروید و یا کاری انجام دهید، گاه ممکن است حقایق را جور دیگری بگویید و یا بهانه بیاورید اما این بار در ارتباط با مسائل خانوادی بر خلاف میل شما رخ خواهد داد و باید بر خلاف میلتان در یک جلسه ی کاری حضور پیدا کنید. عدم حضور شما میتواند پیامد نابهنجاری در پیش داشته باشد.

 

جهت عضویت کلیک کنید

 

Your Advertisement

Your Advertisement
Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive