گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Tuesday, February 17, 2009

[Tehroon-Online] ::IT News 29 BaHman 87::

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

Digikala
Your Advertisement

 

Top30d.Ir

هر محله تهران صاحب يك وبلاگ شد:

 

سايت http://www.emahalleh.com توسط معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران (اداره كل فرهنگي) جهت راه‌اندازي و مديريت وبلاگ‌هاي محلات آغاز به‌كار كرده است.

به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران،از سایت ایسنا،اين وبلاگ‌ها گروهي بوده و ساكنان محلات پايتخت در آن به انتشار مطالب خود درخصوص محلات مي‌پردازند. همچنين اداره اين مجموعه زير نظر جمعي از كارشناسان حوزه IT و امور فرهنگي انجام مي‌شود.

اين مجموعه جهت راه‌اندازي وبلاگ‌هاي محلات از فضاي بلاگفا براي انجام فعاليت‌هاي خود استفاده مي‌كند.

بر اين اساس حميد ضيايي‌پرور در وبلاگ خود به نشاني http://www.reporter.ir نوشته است: اكنون براي هر محله تهران يك وبلاگ وجود دارد كه افراد مقيم هر محله مي‌توانند با دريافت شناسه و كلمه عبور در آن وبلاگ مطلب بنويسند. كساني كه با فضاي وبلاگستان فارسي آشنايي دارند مي‌دانند مديريت چنين پروژه‌اي تا چه حد سخت و دقيق است. اما به هر حال فكر مي‌كنم اين نوع طرح‌ها محصول بينش ديجيتالي حاكم بر مديريت شهري تهران است.

 

كارت گرافيك جديد وارد بازار ايران شد:

 

كمپاني Inno3D به تازگي محصول جديد خود را با نام GTX285 Overclock براي علاقه مندان به بازيهاي كامپيوتري روانه بازار كرد.

به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران،از سایت خبرگزاری فارس، اين كارت گرافيك همراه با مادربوردهاي مبتني بر چيپ ست X58 و همچنين پردازنده هاي Core i7، ميتواند بهترين عملكرد را در هنگام اجراي بازيهاي سه بعدي پيشرفته داشته باشد.

GTX285 در واقع نسخه به روز رساني شده GTX280 Nvidia است. اين محصول مجهز به پردازنده گرافيكي 55 نانومتري GTX200 نسخه B1 با فركانس كاري 648 مگاهرتز است.

اين كارت گرافيك كه با گارانتي گلسان در بازار ايران عرضه ميشود مجهز به رابط حافظه 512 بيتي است كه با در نظر گرفتن فركانس كاري 2560 مگاهرتزي حافظه آن، پهناي باندي برابر با 8/163 گيگابايت در ثانيه براي اين كارت گرافيگي به ارمغان مي آورد.

كارت گرافيكي GTX285 Overclock شركت Inno3D از خنك كننده برد مرجع شركت Nvidia بهره ميبرد. بر همين اساس Nvidia در اين محصول از يك فن كم صدا براي كاهش دماي خنك كننده ها استفاده كرده است كه با اين روش دماي كارت گرافيك در حد قابل قبولي نگه داشته مي شود.

در تست 3DMark صورت گرفته، كارت گرافيك فوق در حالتهاي Performance و High توانسته به ترتيب امتيازهاي 14797 و 9631 را كسب كند كه 3774 و 2490 امتياز بيشتر از امتيازات كارت گرافيكي GTXPlus با پردازنده Core i7 920 است.

 

ترافيك ديتا در شبكه هاي همراه هر سال دوبرابر مي شود:

 

نتايج يك بررسي جديد نشان مي دهد ترافيك وب بر روي شبكه هاي همراه تا سال 2013 هر سال دو برابر شده و در نهايت به 2.2 ميليون ترابايت در ماه خواهد رسيد.

به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران،از سایت خبرگزاری فارس، پيش بيني ها حاكيست مهم ترين عامل اين افزايش، ترافيك حاصل از ويديو خواهد بود كه 64 درصد از كل ترافيك ديتاي همراه را در سال 2013 به خود اختصاص خواهد داد.

در حالي كه در سال 2008 ترافيك ديتاي ويديويي در شبكه هاي همراه معادل 13 هزار ترابايت در ماه بوده و 39 درصد از كل ترافيك شبكه را به خود اختصاص مي داده، اين رقم در سال 2013 صد برابر شده و به 1.3 ميليون ترابايت در ماه مي رسد.

80 درصد از اين ترافيك مربوط به گوشي هاي تلفن همراه و لپ تاپ ها خواهد بود كه از فناوري هايي پيشرفته تر از فناوري 3G و مانند آن بهره مي برند.

پيش بيني مي شود تا آن زمان اندك اندك وسايلي همچون كنسول هاي بازي، تلويزيون ها و دوربين هاي ديجيتال نيز قادر به تبادل ديتا به صورت بي سيم باشند.

 

جهت عضویت کلیک کنید

 

Your Advertisement

Your Advertisement
Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive