گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Saturday, February 28, 2009

[Tehroon-Online] ::Fale Rooz - 10 Esfand 87::

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

Digikala
Your Advertisement

 

فال روز 10 اسفند ماه 87!

 

متولدين فروردين: خيلي ها در شرايط موجود در صدد نقل و انتقالاتي بر آمده اند، اينروزها هر گونه اقدامي در اين زمينه بايد با احتياط و حساب شده انجام گيرد و باصطلاح به عوارض و عواقب آن نظر انداخته شود. چرا که هرگونه اشتباهي گريبانگر زندگي همه اطرافيان ميشود.

 

متولدين ارديبهشت: زن و شوهرهای اين ماه اغلب زندگي آرام و خوشبختي دارند و بعضي ها نيز بدليل مسائل کوچک خود را درگير بگو مگو و بحثهای بي پايه و اساس کرده اند که بايد به آنها پايان دهند. بزودی عشق نقش مهمي در زندگي خانمهای اين ماه ايفا ميکند. آامروز خبر خوشحال کننده ای خواهيد شنيد .

 

متولدين خرداد: خيلي از دختر خانمهای متولد اين ماه بدليلي نامزدی و يا روابط احساسي خود را بهم ميزنند چون با چشم بازتر و انديشه های جديد، راه واقعي زندگيشان را دنبال ميکنند و بموقع نيز عمل کرده اند .دلتنگي و افسردگي بعضي پدر و مادرها سبب شده فضای خانواده دلگير جلوه کند، اين گروه بايد با تلقين و اميد به آينده روشني که برخلاف نظرشان در پيش است را به خانه بياورند .

 

متولدين تير: توصيه ميشود جوانترها برای تصميم گيریهای تازه خود، حتما مشورت و تحقيق را فراموش نکنند. عشق مصنوعي گريبان معدودی از متولدين اين ماه را گرفته که بايد هر چه زودتر آنرا سر و سامان بدهند و از اينکه عده ای اين مسئله را حربه ای برای کوبيدن و رسوايي بپا کردن، جلوگيری کنند .

 

متولدين مرداد: بعضي خانمهای متولد اين ماه در زمينه مديرت، موفقيت و کار و کسب بسيار توانا و خوش شانس هستند ولي معمولا" قدرشان را کمتر ميدانند. حضور بعضي پدر و مادرهای عاقل و دور انديش در جمع متولدين اين ماه سبب شده خيلي از اختلافات و جداييها در نطقه اول متوقف شده و بايد قدر اين انسانها را بدانند .

 

متولدين شهريور: اغلب دختر خانمهای متولد اين ماه به عشق پر شوری دست مي یابند و يا سريع به سوی ازدواج ميروند . عشق برای متولدين اين ماه دارای جلوه هاو اهميت خاصي است و به همين علت نيز اين گروه معولا" زندگي را بدون عشق، مردن تدريجي میدانند.

 

متولدين مهر: اغلب مجردهای اين ماه در آستانه تصميم گيری برای ادامه تحصيل، گذراندن دوره تخصصي و يا آغاز زندگي زناشوئي هستند، در ميان آنها بعضي نيز گرفتار عشق پرشور ولي هنوز نامعلومي شده اند که اگر بموقع در سروسامان دادن به آن همت نکنند مسلما" با بن بست ها و دردسرهائي روبرو ميشوند .

 

متولدین آبان: ديدارتان با يک دوست قديمي تازه خواهد شد. بعضيها دست به خشونت زده و گروهي روحا" دچار ضربه گشته و از همه چيز سير شده اند، در حاليکه اگر با ظرافت و سياست دوباره شروع به نزديک شدن به خانواده و دوستي و صميميت با آنها و همچنين فهميدن و درکشان با توجه به موقعيت زماني بکنند مسلما" به راه حل های معجزه آسائي ميرسند.

 

متولدين آذر: متولد اين ماه اغلب مورد تقليد اطرافيان هستند و درضمن حرفها و نظراتشان برای بعضيها حکم سند را دارد. کسي در خانواده تان از دست شما دلگير است، سعي کنيد دل او را بدست بياوريد. حق گرفتي ست نه دادني ! پس حقتان را با چنگ و دندان بگيريد .

 

متولدين دی: اينروزها ريسک برای متولدين اين ماه با نتايج خوب همراه است، البته اين ريسک در زمينه های خريد و فروش و اقداماتي برای تغيير و تحول در کسب و کار با پيش بيني های منطقي حتما" توام با موفقيت است. جاه طلبي بعضي از اطرافيان برای درصدی از متولدين اين ماه دردسر و مشکل ايجاد نموده است و بهتر اينکه تا حد ممکن جلوی اين گروه را بگيرند .

 

متولدين بهمن: آن دسته از آقايان که در تدارک جدائي هستند بايد بدانند که اينگونه يکطرفه اقدام کردن پشيماني ببار ميآورد. اشتباه و سهل انگاری بعضي از اطرافيان سبب ضرر و زيان و دردسر برای متولدين اين ماه شده ولي خوشبختانه اين مسائل قابل حل ميباشد .

 

متولدین اسفند: هميشه برای ياری دادن به محتاجان و اطرافيان آماده هستید، در اين ميان بدليل اشتباه و يا سوء تعبير عده ای تصميم گرفته اند ديگر دست ياری به سوی کسي دراز نکنند که مسلما" صحيح نيست. روز پر مشغله ايي خواهد داشت .

 

جهت عضویت کلیک کنید

 

Your Advertisement

Your Advertisement
Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive