گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Saturday, February 28, 2009

[Tehroon-Online] ::IT News 10 ESfand 87::

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

Digikala
Your Advertisement

 

اخبار دنیای IT  10 اسفند ماه 87!

 

30مارچ، پايان كار سرویس Yahoo! Briefcase:

 

 

کمپانی ياهو امروز با ارسال یک ايميل به کاربران خود اعلام کرد از تاريخ 30 مارچ سرويس Yahoo! Briefcase بسته خواهد شد.

Yahoo's Briefcase سرویس آنلاین ذخیره سازی یاهو بود که برای مدت نزدیک یه 10 سال فعالیت می کرد. این سرویس امکان آپلود 30 مگابایت فایل را برای اعضاء خود فراهم می ساخت. اعضاء سرویس رایگان Yahoo's Briefcase نیز امکان بارگذاری تا 5 مگابایت فایل را داشتند.

بدین ترتیب به كاربرانی كه فايل های مهمی در اين سرويس آپلود کرده اند توصیه می شود تا قبل از اين تاريخ نسبت به تهيه یک نسخه پشتیبان و انتقال فايلهای خود در مكانی ديگر اقدام نمایند.

 

ایرانسل برترین سرویس دهنده مخابراتی سال کشور:

 

 

در نخستین دوره "جوایز فناوری ایران (ایتا)"، شبکه تلفن همراه ایرانسل به عنوان برترین سرویس دهنده مخابراتی کشور در سال 1387 انتخاب و معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در بخش اصلی نخستین دوره جوایز فناوری ایران (ایتا) که به همت هفته نامه تخصصی عصر ارتباط و با حضور مدیران ارشد بخش های خصوصی و دولتی فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در محل مرکز همایش های کتابخانه ملی ایران برگزار شد، هیات داوران نخستین دوره جوایز فناوری ایران اعلام کرد به سبب پیشرو بودن در ارایه خدمات نوین تلفن همراه، عنوان سرویس دهنده برتر مخابراتی کشور در سال 1387 را از آن ایرانسل می داند.

براساس این گزارش، برترین ها در بخش اصلی جوایز فناوری ایران از میان 28 نامزد انتخاب شدند که در بخش برترین ارائه کننده خدمات مخابراتی، شبکه های تلفن همراه ایرانسل، همراه اول و تالیا نامزد دریافت تندیس زرین ایتا بودند که در این میان شبکه تلفن همراه ایرانسل عنوان برترین سرویس دهنده مخابراتی کشور در سال 1387 را کسب کرد.

شبکه تلفن همراه ایرانسل طی 28 ماه فعالیت خود، توانسته با توسعه پرشتاب شبکه و عرضه ده ها سرویس ارزش افزوده و نوین، جایگاه خود را به عنوان راهبر بازار و اپراتور پیشرو در ارائه خدمات نوین تلفن همراه تثبیت نماید.

جوایز فناوری ایران با عنوان اختصاری ایتا، در تلاش است تا با نگاه همه‌جانبه به خلاقیت‌ها و ابداعات در حوزه تولید، ارایه خدمات وتوزیع کالا و خدمات بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات، انتخاب هایی منصفانه و قابل توجه برای مصرف‌کنندگان، تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان طی یک سال داشته باشد.

 

 

 

مادربرد اسوس ركوردار عرصه اوركلاكينگ شد:

 

 

مادربرد ASUS ROG Rampage II Extreme با بكارگيري پردازشگر جديد Intel® Coreâ„¢ i7 توانسته است تا خود را بعنوان يكي از قدرتمندترين مادربردهاي حال حاضر جهان معرفي كند.

به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران،از سایت خبرگزاری فارس، به تازگي يكي از معتبرترين فستيوال هاي جهاني اوركلاكينگ (DreamHack) با حضور برترين اوركلاكر هاي دنيا و بزرگترين توليد كنندگان مادربرد برگزار شد كه در آن با استفاده از نرم افزارهاي ارزيابي وتست وهمينطور انجام آزمايش هاي مختلف، توانايي هاي يك مادربرد درزمينه اوركلاكينگ مورد سنجش و ارزيابي قرار مي گرفت. برهمين اساس مادربرد Rampage II Extreme توانست با استفاده از يك كارت گرافيك ركورد مربوط به 3DMark Vantage را با كسب امتياز P21607 بشكند.

تمامي كارت هاي گرافيك استفاده شده دراين فستيوال نيز از محصولات ASUS بود كه از آن جمله مي توان به سري كارت هاي گرافيك ASUS ENGTX280 TOP و EAH4870X2 TOP اشاره كرد.

قابليت هاي مادربرد ASUS ROG Rampage II Extreme درزمينه اوركلاكينگ را مي توان در ويژگي ها و فناوري هاي منحصر بفرد بكار رفته در آن جستجو نمود. از جمله اين فناوريها مي توان به امكان TweakIt اشاره نمود كه در واقع يك سخت افزار كنترل كننده بر روي مادربرد است كه براي كاربران امكان تنظيم دستي فركانس هسته سيستم، ولتاژ و ساير پارامترهاي مورد نياز را فراهم مي آورد.

ماركوس هولتن اوركلاكر سرشناسي است كه توانست با استفاده از مادربرد ASUS ROG Rampage II Extreme ركورد فوق را برجاي گذارد. وي درمورد ويژگي TweakIt مي گويد: " پس از مدت ها كار درزمينه اوركلاكينگ، اين اولين باري بود كه بوسيله امكان TweakIt ازطريق اين مادربرد توانستم تغييرات صورت گرفته درحين اوركلاكينگ را بصورت كاملا پويا و ديناميك حس نمايم. اين ويژگي قادراست تا حتي عملكرد 3DMark را تحت تاثير خود قرار داده و آن را بهبود بخشد.

جهت عضویت کلیک کنید

 

Your Advertisement

Your Advertisement
Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive