گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Monday, February 23, 2009

[Tehroon-Online] ::Fale Rooz - 5 Esfand 87::

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

Digikala
Your Advertisement

 

فال روز 5 اسفند 87!

 

متولدين فروردين: شرايط فعلي خود را در محيط کار حفظ کنيد. تغيير و تحول در اين مقطع زماني براي شما مفيد نيست. با افراد خانواده بحث و جدل نکنيد چرا که ممکن است باعث دلخوری يکي از آنها شويد.

 

متولدين ارديبهشت: یک دروغ کوچک میتواند فاجعه به بار آورد به همین خاطر است که آنرا به هر صورتی حتی مصلحتی از زندگی روزانه ی خود دور کنید.

 

متولدين خرداد: وقتی مسئولیتهای خود را به موقع انجام دهید احساس رهایی و خوشبختی خواهید داشت. هیچ لذتی بالاتر از یک نمره ی بیست در کارنامه ی زندگی شما نیست. باید در زندگی همیشه سعی کنید این نمره را همراه داشته باشید.

 

متولدين تير: باید در بسیاری از این کارها تجدید نظر کرد همسر چون همیشه در کنار شماست و شما را در این زمینه یاری خواهد داد مشروط بر اینکه اشتباهات خود را پذیرا باشید.

 

متولدين مرداد: کار سخت و طاقت فرسا انسان را از پا در میآوردباید هر ازچندگاهی به استراحت یا تفریح پرداخت تا انرژی کافی برای ادامه کار داشته باشید. امروز خبر خوشی به شما خواهد رسید.

 

متولدين شهريور: بیهوده میکوشید تا خود را فریب دهید و این فریب را باور کنید. در مورد اعمال خود سختگیر و جدی باشید و از شناخت عیبهای خود نترسید. شما خود را اصلاح کنید بهتر از آنست که نقصها بر سایرین مشخص شود.

 

متولدين مهر: زحمت شما زياد ميشود، و اين مقدمه اي برای حرکتتان در يک مسير دلخواه است. فعاليتهاي فرهنگي ميتواند اصل وجودی شما را به اطرافيان بشناساند، ضمن آنکه خودتان را نيز خوشحال ميکند.

 

متولدین آبان: همچنان بعضی از کارها را در هم و برهم و آشفته است و این آشفتگی باعث پریشان شدن ذهن شما میشود و انرژی شما را پراکنده میکند. باید روی کارهایی که انجام میدهید تمرکز داشته باشید تا بتوانید به پیروزی برسید.

 

متولدين آذر: از نظر مادی و معنوی باید پیشرفت کرد. زلالترین آبها هم اگر در جایی راکد بماند بوی تعفن میدهد. چون موج باید پیوسته در حرکت بود تا بتوان خود را به ساحل رساند.

 

متولدين دی: یک جشن بزرگ در پیش دارید. امروز روزیست که زندگی با تمام شیرینیهایش به سوی شما لبخند میزند. امروز، روز شادیهای شماست. امروز، روزی خواهد بود که تمام درها به روی شما گشوده است.

 

متولدين بهمن: امروز برای تصمیم گیریهای مهم و حیاتی، روز مهمی برای شماست. فرصت کمیابی را بدست آورده اید که باید بتوانید از آنها به بهترین شکل استفاده کنید. از بعضی از دوستان نیز میتوانید کمک بگیرید تا نیرومندتر گام بردارید.

 

متولدین اسفند: اگر هوشیاری و پشتکار لازم را داشته باشید از این معرکه موفق بیرون خواهید آمد، به خود اعتماد داشته باشید و بدانید که میتوانید به راحتی موفق عمل کنید. گره های بسته ی فراوانی را از امروز یکی یکی خواهید گشود.

 

جهت عضویت کلیک کنید

 

Your Advertisement

Your Advertisement
Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive