گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Sunday, February 15, 2009

[Tehroon-Online] ::Fale Rooz -27 BahMan 87::

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

Digikala
PardisMarket
IranMehrteam

 

Top30d.Ir

فال روز 27 بهمن ماه 87!

 

متولدين فروردين: عده‌اي با شما برخورد خواهند داشت كه باعث تحولات جديد در زندگي و كارتان خواهند شد. صبر داشته باشيد چرا كه هر چيزي براي وقوع، زماني را مي‌‌طلبد. در زمينه كاري، رقابتي داريد كه موفقيت شما در اين زمينه حتمي است. چشم دل باز كنيد تا خوشي‌ها را ببينيد و با ديگران تقسيم كنيد.

 

متولدين ارديبهشت: شما بسيار مورد اعتماد اطرافيان هستيد، صفتي كه از هر ثروتي ارزشمند‌تر است. مشكلي كه مدت‌ها شما را رنجانده، به خودي خود حل مي‌‌شود. براي آشتي پيش قدم شويد چرا كه دوستي در انتظار شماست. ممكن است تضادهاي خانوادگي پيش بيايد كه نگران‌كننده خواهد بود.

 

متولدين خرداد: دارايي‌هاي شما با يك تصميم و تغيير به جا فعال خواهد شد و در كل، تغييرات نامنظمي برايتان پيش ميآيد، اما كماكان شما نظم خود را داريد و كمتر دچار دردسر مي‌‌شويد، پس نگران نباشيد. منتظر نسيم عاشقي باشيد، پنجره دل را باز كنيد تا احساسش كنيد.

 

متولدين تير: از تجربه‌هاي ديگران استفاده نمایید و فصلي نو در روابطتان بگشاييد و دور بدبيني را خط بكشيد كه شما را از همه دور مي‌‌سازد. يك خبر غيرمترقبه دريافت مي‌‌كنيد؛ چيزي كه از آن قطع اميد كرده بوديد. 

 

متولدين مرداد: تغييراتي در زمينه خانوادگي و شغلي برايتان پيش مي‌‌آيد كه شما را به ياد خاطرات گذشته مي‌‌اندازد. امروز، زمان آن است كه يك تصميم جديد در برداشتن گام‌هاي خود اتخاذ كنيد. عشق را شوخي نگيريد، چرا كه ممكن است سرنوشت انسان‌ها را تغيير دهد.

 

متولدين شهريور: به تدريج در حال پيشرفت هستيد و تمام ايده‌هاي عالي به ذهن‌تان مي‌رسد، پس به جاي روياپردازي، عمل كنيد. شايد اكنون احساس كرده باشيد كه به بن‌بست رسيده‌ايد و نمي‌توانيد روي كسي حساب كنيد. اما شما مي‌توانيد به خود تكيه كنيد و از قيد و بندها رها شويد.

 

متولدين مهر: در زندگي زناشويي، منطقي تصميم بگيريد تا طعم خوشبختي را بچشيد. در دوره فشارهاي مالي قرار داريدكه با تدبير و تعقل حل خواهد شد. در محيط فعاليت نيز مراقب باشيد كه بيهوده همكاران و اطرافيان را از خود نرنجانيد. اگر مي‌توانيد دو، سه روزي را به مسافرت برويد تا حال و هواي‌تان عوض شود.

 

متولدین آبان: . احساس مي‌كنيد كه اعصاب‌تان زير فشار زياد قرار گرفته، ممكن است اين موضوع دليل به‌خصوصي نداشته باشد ولي باعث درگيري زياد با كساني كه دوست داريد خواهد شد. مجردهاي اين ماه كمي عصباني هستند اما متاهلين بهتر است با مسئوليت‌هاي خانواده سرگرم شوند.

 

 

متولدين آذر: بي‌دليل پول خرج نكنيد يا بر سر مسائل مالي بحث نكنيد، بهتر است تا جايي كه امكان دارد به فکر آینده ی مالی خود باشید. با خود در گوشه‌اي خلوت كنيد و به درون فكر كنيد. قلبتان نداهايي دارد. گوش، شما را به جايي وصل مي‌‌كند. نداهاي قلبي در صورتي كه عقلاني هم باشند راه درست زندگي‌را نشان مي‌‌دهند.

 

متولدين دی: لحظه‌هاي زندگي را غنيمت بشماريد و پشيمان روزهاي رفته نباشيد. به يكي از اهداف‌تان نزديك‌تر از هميشه هستيد اما سر خودتان را زياد شلوغ نكنيد زيرا با اين كار مي‌توانيد به طور معمولي پيشرفت كنيد.

 

متولدين بهمن: سعي كنيد از موفقيت‌هايي كه باعث عصبانيت و نگراني مي‌شوند دوري كنيد. در محیط کار، سرانجام به خاطر گره کوری که با درایت شما باز میشود، چشمها به ویژه نزد مدیران به سویتان خیره خواهد شد.

 

متولدین اسفند: هنگامی که در تقابل با شرکاء خود، دست کم از سهام مساوی برخوردار باشید، بدون تردید، رفتار و نظرهایتان نیز، با نگاه خریدارانه سنجیده میشوند. پس اگر فکر فروش ملکی که مدتهاست بدون استفاده مانده، به صورت جدی در سر دارید، مشتری مناسبی برای آن پیدا خواهد شد که شرایط شما را در شراکت محکمتر میکند.

 

 

Your Advertisement

Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive