گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Monday, February 23, 2009

[Tehroon-Online] ::Majalleye G a m e s 5 Esfand 87::

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

Digikala
Your Advertisement

 

اخبار بازی روز 5 اسفند ماه 87!

 

 

احتمال انتشار GOW III و Massive Action Game در امسال:

 

هفته گذشته، سونی پس از اینکه تریلر جدید God Of War III را به نمایش گذاشت، اعلام کرد که در E3 امسال تاریخ عرضه این بازی را مشخص خواهد کرد و حالا به نظر می‌رسد که زمانی در سال 2009 باشد.

بر اساس press release که اخیرا از سوی سونی منتشر شده است تا به بازیباز‌ها یادآوری کند که Killzone 2 در هفته آینده منتشر می‌شود، بازی GOW III زمانی در امسال منتشر خواهد شد. همچنین به نظر می‌رسد که بازی Massive Action Game نیز که تا 256 بازیباز را در مود‌های آنلاین ساپورت می‌کند، برای امسال در نظر گرفته شده است.

لیست عناوین 2009 سونی، همچنین شامل Uncharted 2: Among Thieves، Heavy Rain، MLB 09: The Show می‌باشد.

اگر در برنامه‌های سونی تغییری حاصل نشود، تاریخ عرضه دقیق این بازی‌ها در E3 امسال مشخص می‌شد. بهرحال شاید تا پایان سال مالی 2009 شاهد انتشار GOW III باشیم.

 

صحبت‌های Inafune در مورد Dead Rising 2 :

 

 

Dead Rising 2، دنباله‌ای برای بازی زیبای DR می‌باشد که در سبک action adventure بوده و از آلمان‌های RPG نیز بهره می‌برد. این بازی کماکان طعم بازی‌های کپکام را خواهد داشت.

Keiji Inafune، خالق بازی Dead Rising به طرفداران این بازی اطمینان داد که علیرغم اینکه قسمت دوم این بازی در آمریکا ساخته می‌شود، همچنان نسبت به نسخه اصلی خود که ساخت کشور ژاپن بود، وفادار باقی خواهد ماند.

او در آخرین پادکست کپکام گفت:" تیم Blue Castle Games، به خوبی از ذائقه بازیباز‌های ژاپنی و با خبر است و می‌داند که چه چیزی موجب منحصر به فرد شدن این بازی شد."

" این تیم به من ثابت کردند که به شدت در تلاش هستند تا چاشنی بازی‌های کپکام را بخوبی در در این بازی حفظ کنند."

وی همچنین اضافه کرد که تیم اصلی این بازی، در ساخت شماره دوم نیز نقش بسزایی خواهند داشت.

Keiji Inafune جزییات زیادی در مورد بازی ارائه نکرد ولی به این موضوع اشاره کرد که نقش اول بازی، بسیار جذاب‌تر از Frank West خواهد بود.

این بازی برای PS3, 360 و PC منتشر خواهد شد.

 

Robot Entertainment افتتاح شد:

 

 

استوديو Robot Entertainment در تگزاس امريكا افتتاح شد. اين استوديو توسط اعضاي سابق استوديو Ensemble ( چند روز پيش توسط Microsoft بسته شد ) تشكيل شده است و شامل 45 كارمند مي باشد. همچنين CEO اين استوديو Tony Goodman ( تاسيس كننده Ensemble )خواهد بود.

اين استوديو در حال ساخت يك IP جديد است كه مالكيتش با خود اين استوديو است. همچنين اين استوديو همكاري مستقيم با Microsoft دارد و قرار است DLC هاي Halo Wars و Age of Empires و ساخت احتمالي قسمت هاي بعدي را بر عهده داشته باشد.

مجموعه Age of Empires بيش از 20 ميليون در جهان فروش داشته است و بازي Halo Wars هم كه چند روز اينده عرضه خواهد شد احتمالا فروش بسيار بالايي خواهد داشت.

 

 

Ubisoft ناشر Wheelman شد :

 

 

شركت Ubisoft اعلام كرد كه طي يك قرارداد همكاري استراتژيك با شركت Midway بازي Wheelman را براي PC , X360 , PS3 در 24 مارچ عرضه خواهد كرد. اين بازي توسط موتور UE3 ساخته شده است.

اين بازي كه توسط استوديو Newcastle شركت Midway و Tigon Studios ساخته مي شود در بارسلونا اتفاق مي افتد و Vin Diesel در ان بازي مي كند. گويا مراحل اين معامله نهايي شده و Ubisoft اين بازي با 4 روز تاخير در 24 مارچ منتشر مي كند.

طبق اين قرارداد شركت Ubisoft موظف به توضيع و تبليغات بازي در امريكاي شمالي و جنوبي و كشورهاي استراليا , نيوزيلند , المان , فرانسه , استراليا , ايرلند و انگلستان است. شركت Midway همچنان مالك IP بازي است و بازي را در مناطق ديگر اروپا منتشر خواهد كرد.

جهت عضویت کلیک کنید

 

Your Advertisement

Your Advertisement
Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon Online

 



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive