گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Saturday, February 21, 2009

[Tehroon-Online] ::Filme "Darbare Eli" Ba Bazie Golshifte Farahani.::

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

Digikala
Your Advertisement

 

فیلم درباره الی

 

 

دست اندرکاران اين فيلم در حالي که تقاضاي رسمي شرکت در فجر را ارايه نداده اند به برخي شايعات مبني بر حذف اين اثر از فجر توسط روزنامه هاي حزبي دامن مي زنند.

برخي از روزنامه هاي صبح امروز حضور يک بازيگر جوان فرنگ رفته را دليل کنارگذاشتن فيلم" درباره الي" در جشنواره امسال فجر عنوان کردند ؛ اين در حالي است که دبير اين رويداد پيشتر اعلام کرد که امسال حذفي نداريم.

تحليل هاي بدون پشتوانه حاوي اطلاعات و آدرس هاي اشتباه در حالي از سوي برخي رسانه هاي بيگانه همچون بي بي سي و با همراهي تعدادي از روزنامه هاي حزبي در مورد فيلم يادشده و چند اثر ديگر ارايه مي شود که فيلم "درباره الي" هيچ گاه بدون همراهي دست اندرکاران سينمايي کشور نمي توانست در بخش رقابتي جشنواره برلين که از رويدادهاي درجه "الف" سينمايي جهان است، شرکت کند.

بر اساس قانون فيلم و يا اثر بصري مي تواند در مجامع و رويدادهاي رسمي سينمايي جهان حضور يابد که اجازه نمايش داشته باشد، بديهي است که درباره الي نيز از اين قانون جدا نبوده و شرط حضور اين اثر در برلين نيز بر همين مبنا است.

به هر حال حضور هر اثر سينمايي در رويدادهاي مرتبط بر اساس قاعده و قانون بوده و شرط پذيرفته شدن فيلم از جانب يک جشنواره رعايت ضوابط آن است ، اما چرا برخي از فيلمسازان با علم و آگاهي از شرايط حضور در جشنواره فجر، هرگاه اثر خود را در فهرست انتخاب شده ها نمي بينند، تلاش دارند با سياه نمايي و ايجاد توطئه، مهمترين رويداد سينمايي کشور را تحت تاثير قرار دهند.
جشنواره فيلم فجر، رويدادي ملي است که ويترين توليدات سالانه سينماي ايران را در خود دارد و حضور هر اثر در بخش هاي رقابتي آن مي تواند به عنوان افتخاري براي سازندگانش محسوب شود.

 

جهت عضویت کلیک کنید

 

Your Advertisement

Your Advertisement
Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive