گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Thursday, February 19, 2009

[Tehroon-Online] ::Moarefie Jadid Tarin Mobile Ha ! (NO.4) <~ New !!!::

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

Digikala
Your Advertisement

 

مجله معرفی موبایل این هفته شاد و پیروز باشید!

سامسونگ OmniaHD: اولین موبایل جهان با کیفیت فیلمبرداری 720p

 

 

 

بعد از انتشار اخبار گوناگون در خصوص کیفیت تصوير برداری دوربين موبایل ها، همانطور که سایت SamsungCentral اعلام کرده است موبایل OmniaHD سامسونگ - که به تازگی معرفی شده است - اولین موبایل است که توانایی ضبط تصاویر ویدئویی با کیفیت HD 720p را دارا می باشد. بر خلاف HTC Touch HD که به راحتی می توان از نظر کیفیت تصویر برداری HD به آن امتیاز صفر را داد، به نظر می رسد که نسل جدید Omnia قصد دارد که نام نیک خود را بهتر از قبل زنده نگه دارد.

از مشخصات مهم این دستگاه می توان به دوربین 8 مگا پیکسلی و صفحه نمایش 3.7 اینچی AMOLED آن اشاره کرد، که البته کیفیت نمایش این صفحه 3.7 اینچی هنوز اعلام نشده است. شرکت سامسونگ اعلام کرد که طی مدت زمان برگزاری کنفرانس بارسلونا اولین نمونه های این تلفن همراه را عرضه خواهد کرد. ما که بی صبرانه منتظر مشاهده این گوشی خارق العاده هستیم. 

نوکيا N86 : گوشي جدید 8 مگاپیکسلی

 

 

ديگر کسي باقی نمانده که گوشي با دوربين هشت مگاپيکسلي به بازار ارایه نکرده باشد. سرانجام مشخصات محصول جديد نوکیا هم لو رفت تا شما با گوشی کشويي جدید نوکيا آشنا شويد.

دوربين N86 دارای لنز کارل زايس است و با قابليت فوکوس خودکار دارای فلاش دوگانه LED است.  
سيستم عامل آن طبق معمول نوکيا سیمبیان سري 60 و داراي نمایشگر 2.6 اینچی از نوع OLED و البته غیر لمسي است!  
 
هشت گیگابایت حافظه داخلی و مدت زمان مکالمه 6.3 ساعت و هفت ساعت پخش ويديو از مشخصات دیگر آن است.  
 
GPS داخلی و پورت USB هم در این گوشي فراموش نشده است. مي توانید مشخصات کامل نوکیا N86 را در این تصوير ببینید. یک ويديو کوتاه هم از آن در ادامه مطلب قرار گرفته است. هنوز از قيمت و زمان ارايه این گوشي خبری منتشر نشده است.  

کنفرانس تلفنی را با HTC Touch Pro2 تجربه کنید

 

 

تا کنون یک کنفرانس تلفني چند نفره را تجربه کرده ايد؟ کافيست که فقط یک نفر صدای ديگري را نشنود. در عرض چند دقيقه مکالمه تلفني تبدیل به میدان داد و فرياد می شود.

شرکت HTC با رونمايي از محصول جدید خود لذت مکالمات گروهی و همچنین استفاده آنلاین از ایمیل را برایتان دو چندان خواهد کرد.HTC Touch PRO2 با صفحه نمایشگر 3.6 اینچی در ابعاد 400*800 پیکسل وسيعترين و شفاف ترین وضوح ممکن تصوير را براي یک کاربر خوش سليقه فراهم خواهد کرد.

از طريق کلیدهای فشرده صفحه کلید  لغزنده اش مي توانید به 288 مگابایت حافظه RAM و 512 مگا بايت حافظه ROM دسترسي پیدا کنید. در ضمن این گوشي دارای شکاف کارت حافظه  جانبی میکرو SD نيز می باشد. دوربین آن نیز با دقت 3.2 مگا پیکسل به عکس برداري و فيلم برداری از مناظر اطراف مي پردازد.

این گوشي به دليل امکانات ويژه ای که در بخش مکالمه دارد با برچسب استفاده تجاري به بازار عرضه خواهد شد.از اين امکانات مي توان به قابلیت برقراري تماس به صورت گروهی اشاره نمود.

 

 

تصور کنيد که با این گوشي به اينتر نت متصل شده اید و در صفحه ایمیل خود در حال چک کردن پست الکترونیکی خود هستید. تنها با لمس کردن آیکن تصويري مربوط به هر شخص می توانيد با فرد مورد نظرتان تماس بگيريد و پیغام خود را به گوش وی برسانید.به همین راحتی بین صفحات وب و بستر مخابراتی سر می خورید.

 

 

اکنون گوشی موبايل را برگردانيد و به میکرو فن و اسپیکر دو قلوی آن توجه کنيد.  مطمئن باشید که صدایتان به گوش تک تک افراد گروه کنفرانس مکالمه ای ميرسد و ديگر نیاز به فریاد کشيدن نیست.

 میکروفن و اسپیکر مذکور با داشتن فیلتر هاي کریستالی مي تواند در بخش کاهش نویز فعالانه وارد عمل شده و صدای شما را با کیفیت بسيار بالا منتقل کند.این تکنولوژی به straight talk معروف است.

 

 

اگر فراموشکار و یا بد قول هم هستید نگران نباشید.

مي توانید از آلارمهاي محیط سيستم عامل  اين گوشی براي وقت شناس شدن کمک گرفته و در مواقعي که در ترافیک گير میکنید و هیچ راه فراری نمی یابید به کمک تکنولوژی روز دنیای موبایلتان  یک کنفرانس مکالمه اي ایجاد کرده به جمع همکاران خود در جلسه بپیوندید.

همه چيز در دستان شماست. دوستان, همکاران, صفحه ایمیل شما و برنامه جلسات و کنفرانسهای روزانه در کف دست جاي گرفته و همیشه قابل دسترس خواهد بود.

به گفته  سخن گوی تيم HTC این سري گوشی از اوايل تابستان 2009 فروش خود را از کشورهای آسيايي و اروپايي آغاز خواهد کرد  

رونمایی نوکیا 6710 جستجوگر GPS محور و نوکیا 6720 کلاسیک

 

 

 

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که چندان از موبایل های با صفحه کلید QWERTY خوشتان نمی آید اما به دنبال یک گوشی با قابلیت امکان استفاده آسان از GPS می گردید، نوکیا 6710 که امروز معرفی شد، می تواند بهترین انتخاب شما باشد.

نوکیا در مراسم امروز خود در کنفرانس دنیای موبایل بارسلونا علاوه بر معرفی E55 و E75، دو مدل دیگر از موبایل های معمولی خود را معرفی کرد. یکی از آنها 6710 کشابی جستجوگر و دیگری 6720 کلاسیک است. هر دو این تلفن های همراه دارای تجهیزات GPS داخلی هستند و به راحتی می توان از آنها همراه با Nokia Maps و یا نقشه گوگل و دیگر برنامه ها استفاده کرد.

علاوه بر اینکه با GPS این گوشی ها دیگر هیچ وقت در دل ماجراجویی ها گم نمی شوید، می توانید با دوربین 5 مگا پیکسلی آنها داستان ماجراجویی هایتان را هم ثبت کنید. 6720 در سه ماهه دوم سال جاری با قیمت 316 دلار و 6710 جستجوگر با قیمت 387 دلار در سه ماهه سوم امسال به بازار ارائه خواهند شد.  

نوکیا E75 با صفحه کلید کشابی و نرم افزار Nokia Messaging رونمایی شد

 

 

دومین موبایلی که شرکت نوکیا در نمایشگاه دنیای موبایل بارسلونا رونمایی کرد، E75 با صفحه کلید کشابی کامل QWERTY بود، که قبل از این هم اخباری در خصوص آن شنیده می شد. این اولین گوشی از محصولات نوکیا است که به طور پیش فرض برنامه Nokia Messaging بر روی آن نصب شده است. با این برنامه شما می توانید توسط تلفن همراه خود به راحتی تا 10 اکانت ایمیل خود را مدیریت کنید و ایمیل های هر کدام را در یک Inbox مجزا دریافت کنید. این گوشی همچنین دارای GPS و برنامه Nokia Maps است. این موبایل را می توانید از ماه آینده به قیمت 484 دلار خریداری نمایید و یا اینکه از همین امروز با مراجعه به سایت نوکیا آن را پیش خرید کنید.

سامسونگ M7600 صفحه لمسی Beat DJ، دی جی تلفن های همراه

 

 

مثل اینکه سامسونگ در سال 2009 قصد دارد به شکل جدی با همه برندهای دنیای موبایل به رقابت بپردازد و برای این کار کل کل خوبی را در کنفرانس موبایل بارسلونا آغاز کرده است. ابتدا ارائه OmniaHD برای رقابت با HTC Touch HD و حالا ارائه M7600 Beat DJ برای رقابت با 5800 نوکیا.

هر چند که مشخصات این تلفن همراه از چند روز قبل لو رفته بود، اما معرفی رسمی آن توسط سامسونگ تاییدی بود بر آنچه که اعلام شده بود. این موبایل یک موزیک فون اسپرت با صفحه نمایش 2.8 اینچی AMOLED لمسی و دوربین 3 مگا پیکسلی با قابلیت پشتیبانی از شبکه های GSM و HSDPA و همچنین دارای GPS است. مهمترین نکته شاید این باشد که این گوشی از یک تقویت کننده صدای Bang & Olufsen بهره می برد.

از دیگر امکانات آن می توان به پشتیبانی از فرمت های تصویری DivX و XviD اشاره کرد. میزان حافظه قابل استفاده در این موبایل تا 16 گیگابایت و به صورت مموری microSD HC است و برای گوش دادن به موسیقی های آن می توان از یک هدفون با جک 3.5 میلیمتری استفاده کرد.

از خصوصیات دی جی آن می توان به یک صفحه دایره ای چرخنده اشاره کرد که از دیسک های مورد استفاده دی جی ها الهام گرفته شده است و کار جستجو در M7600 را بسیار آسان کرده است. نرم افزار ویژه ای هم در این موبایل پیش بینی شده است که شما به راحتی می توانید با تلفیق فایلهای موسیقی مختلف و افزودن افکت ها و فیلتر های خاص به آنها موسیقی دلخواه خودتان را بسازید. حال باید منتظر زمان ارائه این زیبای خوش صدا باشیم. 

زمین آبی سامسونگ - اولین موبایل خورشیدی صفحه لمسی دنیا

 

 

سامسونگ تلفن همراه جدید خود را که صفحه تمام لمسی دارد و با انرژی خورشید شارژ می شود، زمین آبی نام نهاد. این تلفن در پشت خود دارای یک پنل بزرگ خورشیدی است که انرژی لازم برای استفاده دائم از این موبایل را فراهم می آورد.

یکی از خصوصیات جالب این تلفن رابط کاربری منحصر به فرد آن است که توجه کاربرانش را به اهمیت صرفه جویی در مصرف انرژی جلب می کند. همچنین قدم شمار این گوشی به گونه ای برنامه ریزی شده است که با محاسبه میزان راه رفتن شما می تواند بگوید که این میزان پیاده روی به جای استفاده از اتومبیل، چه میزان تولید CO2 را کاهش می دهد. ظاهرا که گوشی جذاب و پرکاربردی است، اما هنوز از زمان عرضه آن به بازار و دیگر جزئیات چیزی منتشر نشده است.

 

 

 

گوشی 12 مگاپيکسلی سونی اريکسون : Idou

 

همين چهار ماه پیش بود که از ساخت سنسور 12 مگاپیکسلی برای تلفن های همراه توسط سوني خبر داده بودیم. خب حالا وقت آن رسيده که اين سنسور را روي یک گوشي جديد از سوني اریکسون ببينيم.

تلفن هوشمند لمسي Idou محصول جديدي است که تا چند ماه ديگر به بازار عرضه خواهد شد. اعلام شده که نام این تلفن به زودي تغییر خواهد کرد و Idou يک اسم موقت برای آن است. به همراه یک نمايشگر نسبتا بزرگ 3.5 اينچي با رزلوشن 640 در 320 پيکسل و سيستم عامل سيمبيان و سنسور دوربین 12.1 مگاپیکسل.

فعلا اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات ديگر و قیمت این گوشي اعلام نشده اما احتمالا می توانيد تابستان امسال منتظر آن باشيد.  

نوکیا N97 معرفی شد : گام بزرگ نوکیا به جلو

 

 

بالاخره نوکیا تصمیم گرفت تا جلوی افزایش فروش آیفون را بگیرد. و به نظر می رسد که N97 فرزند خلف نوکیا تهدیدی جدی برای آیفون محسوب می شود. و حتی شاید چیزی فراتر از تهدید چرا که نوکیا گوشی N97 را "پیشرفته ترین موبایل دنیا" نامیده است.

دقایقی پیش نوکیا مدل جدید خود N97 را معرفی کرد. سریع به سراغ مشخصات می رویم:  
 
نمایشگر 3.5 اینچی با رزولیشن 640 در 360 پیکسل از نوع لمسی به همراه کیبرد لغزنده.  
حافظه داخلی 32 گیگابایت با قابلیت افزایش تا حداکثر 48 گیگابایت.  
 
بلوثوت - WiFi و GPS  
 
پشتیبانی از شبکه های 3G - GSM و HSDPA  
 
ورودی هدفون و پورت USB2  
 
باطری با قابلیت پخش صدا به صورت مداوم تا 1.5 روز یا پخش 4.5 ساعت ویدیو. یا صحبت کردن مداوم با تلفن تا 400 دقیقه در شبکه GSM  
 
دوربین 5 مگاپیکسلی با لنز کارل زایس و ضبط فیلم با کیفیت DVD با سرعت 30 فریم در ثانیه. ضمنا فلاش هم فراموش نشده است.  
 
وزن 150 گرم  
 
سیستم عامل سیمبیان S60 نسخه پنجم.  
 
تمام این ویژگی های خیره کننده را می توانید با حدود 690 دلار داشته باشید. اعلام شده که نوکیا N97 در نیمه اول سال 2009 به بازار عرضه خواهد شد.  

سامسونگ فوق لمسي S8300 با ضخامت 1.3 سانتیمتر

 

 

گوشي فوق لمسی سامسونگ مدل S8300 يکي دیگر از محصولات جديد این شرکت است که در نمايشگاه دنیای موبايل بارسلونا ارايه شده است. اين گوشی با ضخامت 0.5 اينچ یعنی معادل با 1.27 سانتيمتر و صفحه نمایشگر 2.8 اینچی از نوع AMOLED به همراه دوربين 8 مگا پیکسل در کنار محصولات دیگر وارد عرصه رقابت شده است.

انتخاب این نوع صفحه نمايشگر باعث می شود که کار با محيط لمسی، بسيار راحت تر از قبل شود. کاربر این موبايل مي تواند به راحتی از آیکونهای تصويري ایجاد شده استفاده کرده و با حرکت انگشتان بر روی صفحه به محيطهاي مختلف سر خورده و از امکانات گوشی بهره گیرد.

اکثر شرکتهاي سازنده تلفن همراه از دیر باز برای ساخت صفحه نمايشگر محصولات خود از تکنولوژي OLED بهره جسته اند. اين تکنولوژی براي ایجاد نمايشگرهاي حساس به اثر انگشت در ضخامت بسیار کم با قابلیت انعطاف پذیری نسبتا مناسب موثر می باشد. AMOLED نيز نسخه ارتقا یافته همان تکنولوژی است که مي تواند کیفیت محصول را در بخش کاهش هزینه و توان مصرفی بهبود بخشد.

از امکانات فنی ديگر این سري می توان به GPS داخلی و دقت لنز 8 مگا پیکسلی آن اشاره نمود. دوربين این سري را به تکنولوژي Smile shot مجهز است.اين فناوري مي تواند در تشخيص لبخندها به صورت خودکار وارد عمل شده و لحظات شاد  شما را عکس برداری کند..

کاربران اینترنت می توانند با پشتيباني سخت افزاري این سري به اينترنت متصل شده و با سرعت 7.2Mbps در محيط وب نيز گشت و گذار کنند. که البته اين امکان اصلا به درد کاربران ايران نمی خورد. در کنار تمام اينها خبري از قيمت تمام شده این سري و يا زمان ورود آن به بازار در نبود.

 

جهت عضویت کلیک کنید

 

Your Advertisement

Your Advertisement
Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive