گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Tuesday, February 17, 2009

[Tehroon-Online] ::Sport News:: 29 Bahman 87

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

Digikala
Your Advertisement

 

Top30d.Ir

سلام این هم اخبار ورزشی امروز 29 بهمن ماه87!

 

قلعه نويي: پنالتي پرسپوليس بايد تكرار مي‌شد:

 

امير قلعه نويي در گفت و گو با خبرگزاري فارس درباره حرف هاي به جا مانده از دربي اظهار داشت: مي دانم كه محسن تركي خيلي خوب كار كرد. خودم هم از او حمايت كردم و اميدوارم اين روند هم ادامه داشته باشد اما به شخصه معتقدم كه داور دو اشتباه داشت.

وي افزود: حقيقي در صحنه اي كه روي برهاني خطا كرد بايد اخراج مي شد. پنالتي مازيار زارع هم بايد تكرار مي شد. بعد از اينكه او پنالتي زد پژمان نوري وارد محوطه جريمه شد كه اين خلاف قانون است.

سرمربي آبي پوشان ادامه داد: از يگان ويژه هم ممنون هستم كه در كمتر از يك هفته سه رويداد بزرگ را پوشش دادند. سلامت تماشاگران بازي ايران مقابل كره جنوبي، تماشاگران دربي و راهپيمايي 22 بهمن.

قلعه نويي در مورد شرايط فعلي استقلال تصريح كرد: بازيكنان در شرايط خوبي قرار دارند. براي بازي با تيم مقاومت آماده هستيم. تيم هاي پيرواني هميشه فوتبال را خوب بازي مي كنند. ايشان با جواناني گمنام هميشه شگفتي آفريده است و اعتقاد دارم بازي سختي با اين تيم خواهيم داشت.

سرمربي استقلال درباره اينكه از سوي سازمان ليگ مربي برتر اخلاق شناخته شده گفت: از مسئولان ممنون هستم و اميدوارم هميشه به همين روندي كه مد نظر مسئولان است ادامه دهم.

قلعه نويي درباره عدم حضور عليزاده در تمرين اظهار داشت: او نياز به بازسازي روحي داشت و با هماهنگي و اجازه بنده در تمرين حاضر نيست.

سرمربي آبي پوشان درباره اختلاف 6 امتيازي با تيم دوم جدول عنوان كرد: استقلال مي تواند بهتر از اين باشد. اين تيم پتانسيل بهتر شدن را دارد. اگر تا به حال موفقيتي حاصل شده متعلق به همه اركان باشگاه است. واعظ آشتياني هم براي تيم زحمات زيادي كشيده است.

قلعه نويي در ارتباط با اينكه گفته مي شود با پيشنهاد يك تيم سوئدي روبرو است گفت: تا لحظه اي كه با باشگاه استقلال قرارداد دارم فقط به موفقيت اين تيم فكر مي كنم. در حال حاضر به قهرماني تيم در ليگ و درخشش در ليگ قهرمانان اسيا فكر مي كنم. پيش از اين هم از سه تيم ديگر پيشنهاد داشتم.

سرمربي اسبق تيم ملي درباره شرايط فعلي تيم ملي اظهار داشت: زماني كه من از مالزي برگشتم تا سه ماه در حال محاكمه شدن بودم. برزيل در جام جهاني اوت شد و فقط يك هفته به ناكامي اين تيم پرداخته شد. با اين حال اعتقاد دارم ما بايد از دايي حمايت كنيم. فوتبال برد و باخت دارد. تيم ملي با حمايت همه مي تواند به جام جهاني برود.

 

وينگادا: بايد 3 امتياز بازي با ابومسلم را بگيريم:

 

نلو وينگادا در گفت و گو با خبرگزاري فارس درباره بازي فردا برابر ابومسلم اظهار داشت: شناخت زيادي نسبت به ابومسلم و تيم هاي ايراني ندارم و به همين دليل با كمك از دستيارانم به ديدار حريفان مي روم.

وي افزود: من همفكري در تيم را دوست دارم و در تمام موارد سعي مي كنم با دستيارانم گفت و گو كنم.

وينگادا تصريح كرد: وضعيت تيم پس از دربي خوب است اما من تمرينات ويژه اي براي بازيكنان در نظر دارم كه امروز فقط گوشه اي از آن را پياده كرد.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس خاطرنشان كرد: 3 امتياز در بازي فردا هدف ما است. به همين دليل با تمام قوا داريم به ديدار ابومسلم مي رويم تا هواداران را خوشحال كنيم.

وينگادا اضافه كرد: هواداران ايراني بسيار خونگرم هستند. وقتي در تمرينات حضور هزار نفري آنها را مي بينم با انگيزه تر مي شوم. اميدوارم بتوانم محبت آنها را جبران كنم.

 

عربستان قبل از ديدار با ايران در وضعيت بدي قرار دارد:

 

به گزارش خبرگزاري فارس، ناصر الجوهر پس از اعلام رسمي استعفايش، بخت رسيدن عربستان به جام جهاني2010 را بسيار مشكل دانست و گفت: تيم عربستان شرايط بسيار مشكلي را تجربه مي كند و ما وضعيت چندان خوبي نداريم؛ اما اميدوارم سرمربي بعدي با حمايت و راهنمايي جامعه ورزش به خوبي با تيم هماهنگ شود و نتايج مطلوبي را كسب كند.

وي از سلطان بن فهد، دبيركل رفاه جوانان رئيس فدراسيون فوتبال عربستان و نايب رئيس كميته تشكر كرد و افزود: بايد حمايت، كمك و ارزيابي هاي خود را از تيم ملي به عمل آوريم. عربستان اكنون و پيش از رويارويي با ايران در شرايط بسيار بدي قرار گرفته است. تعدادي از بازيكنان تأثير گذار تيم غايب هستند و در بازي با كره شمالي نيز اشتباهات داوري و غيبت مكرر بازيكنان از عوامل ضعيف ظاهر شدن عربستان بود.

وي ادامه داد: با وجود همه مشكلات نمي خواهم اشتباهات خود را توجيه كنم و اميدوارم كه ضعف هاي تيم قبل از ديدار با ايران برطرف شود.

 

جهت عضویت کلیک کنید

 

Your Advertisement

Your Advertisement
Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive