گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Monday, February 9, 2009

[Tehroon-Online] ::IT News 21 BahMan 87::

 

Send Pm  Hamed

Send Pm Mehrad

Send Mail Groups

 

تبلیغات شما

آرشیو

عضویت

صفحه اصلی

Your advertisement

ِِDigiKala

PardisFun

IranMehrteam

 

Top30d.Ir

عرضه كارت هاي گرافيكي با خنك كننده جديد:

 

 

 

شركت ليدتك، نسل جديدي از كارت هاي گرافيكي خود را با استفاده از سيستم خنك كننده جديدي با نام S-FANPIPE طراحي و به بازار عرضه كرد.

به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران،از سایت خبرگزاری فارس،با توجه به افزايش حرارت توليدي پردازنده هاي گرافيكي جديد و نا كارآمدي خنك كننده هاي طراحي شده از سوي توليد كنندگان آنها، در بيشتر مواقع، طراحي و استفاده از اين سيستم خنك جديد مي تواند باعث افزايش قابليت اطمينان و ثبات كارت هاي گرافيكي شده و علاوه بر اين سرو صداي توليدي توسط آن را نيز تا حد زيادي كاهش دهند.

خنك كننده جديد S-FANPIPE از ساختار بسيار ساده اي استفاده مي كند كه شامل لوله هاي ناقل حرارت مسي به همراه يك فن با قطر بالا است. از نظر ظاهري با اولين نگاه شايد نتوان متوجه تفاوت اين طراحي جديد با انواع قبلي شد، اما با نگاه دقيق تر مي توان فهميد كه شكل پره ها، محل قرار گيري لوله هاي مسي ناقل حرارت و حتي جهت چرخش فن به گونه اي طراحي شده است تا بالاترين بازدهي حرارتي را براي كارت هاي گرافيكي ايجاد كند.

لوله هاي ناقل حرارت در اين كارت گرافيكي كه به شكل حرف S در آمده اند، دور تا دور محيط فن و البته در مسير جريان هواي خروجي قرار گرفته اند تا حرارت را به نقاطي منتقل كند كه بيش از بقيه نقاط در معرض جريان هواي توليدي قرار دارند.

علاوه بر اين ها با استفاده از يك فن با قطر بالا در اين كارت گرافيكي، توانسته اند با سرعت هاي كمتري به جريان هواي مورد نياز دست پيدا كنند و از طريق توانسته اند علاوه بر كاهش سر و صداي توليدي، از استهلاك فن خنك كننده نيز تا حد زيادي بكاهند.

 

مرورگر IE سقوط کرد؛ Firefox صعود کرد:

 

سهم مرورگر اينترنتي مايکروسافت موسوم به Internet Explorer از بازار جهاني مرورگرها براي هفتيمن ماه متوالي کاهش يافت.

به گزارش بخش خبر شبكه فن آوري اطلاعات ايران، از ایتنا، بر اساس گزارش جديد منتشر شده از سوي شرکت Net Applications، مرورگر Internet Explorer هم‌اکنون 55/67 درصد از بازار جهاني مرورگرهاي اينترنتي را در اختيار دارد که اين رقم نشان مي‌دهد طي يک سال گذشته بيش از 7 درصد از سهم اين مرورگر در جهان کاهش يافته است.

در اين ميان، مرورگر Firefox موزيلا 3 درصد بر سهم خود در بازار جهاني افزوده است و هم‌اکنون 53/21 درصد از بازار مرورگرهاي اينترنتي را در اختيار دارد.

 

مرورگر اينترنتي مايکروسافت طي سال گذشته به طور مستمر بازار را به رقبا واگذار کرد.

ميزان سهم آن در اين حوزه طي ماه‌هاي اکتبر و نوامبر 2008 به طور قابل‌توجهي کاهش يافت و اين طور که آمارها نشان مي‌دهد، طي هر کدام از اين ماه‌ها مرورگر IE يک درصد از سهم خود را از دست داد.

 

مرورگر Safari اپل نيز هم‌اکنون صاحب 29/8 درصد از بازار جهاني مرورگرهاي اينترنتي است که اين رقم از سهم 13/7 درصدي اين مرورگر در نوامبر گذشته بيشتر است.

مرورگر Safari نسبت به مرورگر Firefox با سرعت بيشتر رشد کرده است. به طور کلي، مرورگر اينترنتي موزيلا سه ماه قبل 78/20 درصد بازار جهاني را تصاحب کرده بود که اين رقم هم‌اکنون 53/21 درصد گزارش شده است.

 

در اين ميان، مرورگر اينترنتي گوگل موسوم به Chrome نيز که در سپتامبر 2008 عرضه شد، هم‌اکنون صاحب 12/1 درصد از اين بازار است و در ماه نوامبر نيز توانست در ماه نوامبر از مرورگر Opera پيشي بگيرد.

ميزان سهم مرورگر Opera از بازار جهاني مرورگرها 7/0 درصد است.

از ماه فوريه گذشته مرورگر Internet Explorer به صورت متناوب 7 درصد از سهم خود را از دست داد.

شرکت مايکروسافت طي دو سال گذشته 9 درصد از سهم خود در بازار جهاني مرورگرهاي اينترنتي را از دست داده است.

بيشتر کاهش سهم مرورگر IE در سال گذشته مربوط به Internet Explorer 6 مي‌شود.

سهم اين مرورگر در فوريه گذشته 63/30 درصد بود که در ژانويه سال جاري به 21/19 درصد کاهش يافته است.

در اين دوره زماني ميزان سهم مرورگر Internet Explorer 7 افزايش يافته است.

اين مرورگر در فوريه گذشته 03/44 درصد از بازار جهاني مرورگرها را از آن خود کرده بود که اين رقم هم‌اکنون 32/47 درصد است.

شرکت مايکروسافت نخستين نسخه از مرورگر Internet Explorer 8 را هفته گذشته وارد بازار کرد.

اين شرکت با افزودن قابليت‌هايي نظير جست‌وجوهاي شخصي و ايجاد فيلترهاي ويژه براي سايت‌ها در نظر دارد سهم از دست رفته خود در بازار جهاني مرورگرها را به وسيله IE 8 به‌دست آورد.

گوشی آیفون صاحب نرم افزار فلش می شود:

 

 

 

 گوشی iPhone که یکی از محبوب ترین تلفن های همراه هوشمند در جهان محسوب می شود قابلیت های بسیاری دارد که از جمله آن می توان به باز کردن در منزل گرفته تا نشان دادن موقعیت کنونی دوستان و ده ها امکانات دیگر آن اشاره داشت اما در کنار این قابلیت های تخصصی هنوز برای این گوشی قابلیت پشتیبانی از نرم افزار Flash که روی بسیاری از گوشی ها موجود است، در نظر گرفته نشده است.

 

به گزارش بخش خبر شبكه فن آوري اطلاعات ايران، از خبرگزاری سلام، به هر حال نباید در آینده نزدیک توقع اجرای این نرم افزار را روی گوشی iPhone داشت اما شرکت Cupertino بر اساس همکاری های جدید خود با شرکت Adobe سازنده نرم افزار Flash ادعا می کند این قابلیت را به این گوشی خواهد افزود.کارشناسان هنوز به درستی نمی دانند که نرم افزار Flash با به روزرسانی سیستم عامل iPhone یا دیگر به روزرسانی های اپل برای این گوشی عرضه خواهد شد اما آنچه مسلم است توجه به این نکته است که اپل نیز قصد اجرای برنامه های مبتنی بر Flash را روی این گوشی محبوب را دارد.با اجرای نرم افزار Flash، صاحبان گوشی iPhone می توانند بازی های موبایلی فراوانی را روی گوشی خود نصب کنند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!!

 

Your advertisement

IRaNMC

Hosting PersianWhois

TehroonShop    TehroonShop  Ham3d

Join This Groups

 

All Right Reserved Byy Tehroon Online
 Designed By
Aslan Sanaei



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive