گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Monday, February 2, 2009

[Tehroon-Online] ::IT News 14 BahMan 87::

 

Send Pm  Hamed

Send Pm Mehrad

Send Mail Groups

 

تبلیغات شما

آرشیو

عضویت

صفحه اصلی

Your advertisement

ِِDigiKala

PardisFun

IranMehrteam

 

Top30d.Ir

اخبار دنیای  ITامروز موفق و پیروز  باشید!

 

::عصر جدید کامپیوترها با RAM سی و دو گیگابایتی سامسونگ::

 

  

سامسونگ هم اکنون به تکنولوژی ساخت رم های 32 گیگابایتی دست پیدا کرده است. اصل مطلب این است که با توسعه چیپست های 50 نانومتری و تولید چیپست 4 گیگا بیتی، از این به بعد شاهد کاهش معنی داری در میزان مصرف برق و همچنین اندازه ماژول های رم خواهیم بود.

با این کاهش اندازه و افزایش قدرت چیپست ها، در حال حاضر امکان تولید رم 32 گیگابایتی وجود دارد. اما مشکلات استفاده از دو ماژول 16 گیگابایتی در یک اسلات حافظه - به شکلی که افزایش قابل ملاحضه ای در اندازه نداشته باشیم - باعث می شود که قیمت این رم ها به میزان بسیار زیادی افزایش یابد.

در سپتامبر سال گذشته سامسونگ مازول های 2 گیگابیتی خود را که امکان تولید رم های 16 گیگابایتی را مهیا می ساخت، معرفی کرد. که استفاده از آن می توانست باعث تولید انبوه این گونه رم شود و نیازی هم به استفاده از تکنولوژی های گران قیمت نباشد، که این امر به کندی در حال پیگیری توسط تولید کنندگان مختلف است.

البته این خبر برای دارندگان کامپیوترهای 32 بیتی هیچ جذابیتی ندارد! زیرا این سیستم ها تنها تا 4 گیگابایت رم را پشتیبانی می کنند. خب، افرادی هم که با سیستم های 64 بیتی کار می کنند، بسته به سخت افزارهای مورد استفاده، از رم های با ظرفیت بسیار بالا می توانند استفاده کنند. به طور مثال با داشتن یک سیستم سخت افزاری 64 بیتی مناسب و ویندوز ویستا Ultimate می توانید حافظه سیستم خود را تا 128 گیگابایت افزایش دهید.

 

 

::ايده: خودکار اسکنري رنگ ساز::

 

 

 

نقاشي کردن برای عده ای سرگرمي و براي عده اي دیگر يک حرفه است. شاید يکي از جذاب ترین قسمتهاي کاری اين حرفه ترکيب کردن رنگهاي مختلف براي رسیدن به يک رنگ خاص باشد. اما گاهي اوقات باز هم دل نقاش عزيز پس از ساعت ها تلاش از رنگ حاصل راضی نيست. شايد بهترین هديه نارنجی براي شما  ایده ساخت اين خودکار اسکنر رنگ ساز باشد که می تواند طبیعی ترين رنگ مورد نياز شما را در کوتاه ترين زمان ممکن به شیوه اي جادویی ظاهر کند.

 

براي مثال شما به دنبال نوعی قرمز خاص که پوست سيب را تشکيل میدهد مي گردید و یا در تلاش هستيد تا سبز زیبایی که دقیقا با رنگدانه هاي برگ يک گل تطابق داشته باشد ایجاد کنيد. کافیست تا سیب, برگ درخت و یا هر جسم ديگري را جلوي چشم الکترونیکی اين خودکار بگذاريد.اين خودکار می تواند به کمک اسکنر داخلي اش رنگ را اسکن کرده و پس از طي کردن مراحلي, رنگ مد نظر با درجه و غلظتش به نوک خودکار ارسال کند.

 

چيپ ست الکترونيکي این خودکار به کمک یک عدد کارتریج RGB رنگ اسکن شده را ايجاد خواهد کرد. این خودکار یک طرح است که توسط آقايPark Jisun ارائه شده. ولي هنوز کسی براي ساخت اين طرح داوطلب نشده است.

 

::دفتر طراحی وب سایتهای ::Web 3.0

 

 

در دوره ای که طراحان وب در تمام مراحل کارشان از کامپیوتر استفاده می کنند، گروهی از افراد مبتکر جهت به تصویر کشیدن ایده ها و تصورات خود در خصوص وب سایت هایی که می خواهند طراحی کنند، به ابزاری بسیار قدیمی روی آورده اند: کاغذ دفترچه طراحی وب چیزی را که طراحان وب همیشه در ذهن شان مجسم می کرده اند، به واقعیت تبدیل می کند؛ طرحی از مرورگر های وب بر روی کاغذ! این دفتر شامل 45 صفحه با طرحی منطبق بر نوار ابزار و امکانات فایرفاکس 3 و همچنین 15 صفحه برای طراحی تبلیغات است.

خب، این دفترچه هر چه باشد بسیار بهتر از دستمال سفره و کاغذ زیر نوشیدنی و سیب زمینی سرخ کرده تان در رستوران است. حداقل مقداری تشخص کاری برایتان به همراه خواهد داشت.

 

نظرات خود را ارسال کنید!

 

Your advertisement

IRaNMC

Hosting PersianWhois

TehroonShop    TehroonShop  Ham3d

Join This Groups

 

All Right Reserved Byy Tehroon Online
 Designed By
Aslan Sanaei

__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive