گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Wednesday, February 4, 2009

[Tehroon-Online] ::Sport News:: 16 Bahman 87

 

Send Pm  Hamed

Send Pm Mehrad

Send Mail Groups

 

تبلیغات شما

آرشیو

عضویت

صفحه اصلی

Your advertisement

ِِDigiKala

PardisFun

IranMehrteam

 

Top30d.Ir

::سلام اخرین اخبار ورزشی را براتون امده کردم امیدوارم لذت ببرید::

 

تيم احتمالي قضاوت دربي پايتخت مشخص شد:

 

به گزارش خبرگزاري فارس، فدراسيون فوتبال با بررسي‌هاي مختلف و گرفتن مجوز استفاده از داور ايراني در بازي پرسپوليس و استقلال، از بين 5 گزينه خداداد افشاريان، مسعود مرادي، هدايت ا... ممبيني، سعيد مظفري زاده و محسن تركي در نهايت، سعيد مظفري زاده را به عنوان داور دربي 66 انتخاب كردند.

كمك هاي وي در اين مسابقه، حسن كامراني فر و رضا سخندان خواهند بود. عليرضا فغاني نيز داور چهارم اين بازي است.

اين تصميمي است كه فدراسيون تا اين لحظه اتخاذ كرده و شايد تا هفته آينده و با بازگشت مسعود عنايت از مالزي، تغييراتي در تركيب داوري ايجاد شود.

 

نيكبخت: جاي هيچكس را در پرسپوليس نگرفته‌ام:

 

عليرضا نيكبخت واحدي در گفت ‌و گو با خبرگزاري فارس اظهار داشت: برنامه شب گذشته 90 را نديدم اما نمي دانم آقايان چه علاقه‌اي به بيرون نشستن من دارند. من با 9 گل زده بهترين گلزن پرسپوليس هستم و جاي هيچكس را در اين تيم نگرفته ام. اگر كسي مي‌تواند جاي من را بگيرد با من رقابت كند.
وي ادامه داد: من بهترين بازيكن پرسپوليس هستم. از هيچ تلاشي در اين تيم دريغ نكردم. حتما زحمت كشيده ام كه بهترين گلزن تيم هستم. من هيچكس را مجبور نكرده ام كه من را در تركيب قرار دهد.
وي خاطرنشان كرد: همانطور كه بارها گفتم‌ تابع نظر پيرواني هستم. اگر او صلاح بداند روي نيمكت مي‌نشينم.

 

به ديدار با پرسپوليس فكر نكنيد:

 

به گزارش خبرگزاري فارس، اين تيم از ساعت 15 در ورزشگاه دستگردي تمرين خود را آغاز كرد. در ابتداي تمرين امير قلعه نويي چند دقيقه براي بازيكنان صحبت كرد.
سرمربي استقلال خطاب به بازيكنان گفت: به ديدار با پرسپوليس فكر نكنيد و تمام ذهن خود را معطوف بازي با راه آهن بكنيد. اين مسابقه، ديدار ساده اي نيست.

* در اين تمرين علي عليزاده، هاشم بيك زاده، رينالدو، مهرداد پولادي و اميد روانخواه غايب بودند.
* يدا... اكبري كه روز گذشته غايب بود امروز در تمرين حضور يافت.
* تماشاگران با آوردن پلاكاردي بزرگ از امير قلعه نويي حمايت كرده بودند.

::جــدول لـــیــگ این هــــفته::

 

Best Iranian Group | Tehroon-Online
 

 

Your advertisement

IRaNMC

Hosting PersianWhois

TehroonShop    TehroonShop  Ham3d

Join This Groups

 

All Right Reserved Byy Tehroon Online
 Designed By
Aslan Sanaei



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive