گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Wednesday, February 4, 2009

[Tehroon-Online] ::Fale Rooz -16 Bahman 87::

 

Send Pm  Hamed

Send Pm Mehrad

Send Mail Groups

 

تبلیغات شما

آرشیو

عضویت

صفحه اصلی

Your advertisement

ِِDigiKala

PardisFun

IranMehrteam

 

Top30d.Ir

فال روز 16 بهمن ماه 87!

 

متولدين فروردين: احتمالاً احساس بهتری می کنید که دیروز خونسردی خود را حفظ کردید و حالا می توانید روی مسایلی که بیشتر مورد سلقه شما هستند، بپردازید. امروز خوشبختی در خانه شماست و شما هم انرژی و هم تمایل به دنبال کردن حداقل یک برنامه و هدف که به شادی شما ختم می شود را دارید. ورزش همیشه در بالای لیست اولویتهای شماست، ولی عشق هم همینطور. هر دوی این فعالیت ها با شانس خوبی همراه هستند.

 

متولدين ارديبهشت: امروز به جای این که حواستان پی کارهایتان باشد به مطالب عشقی و احساسی فکر میکنید. امروز سیاره ها، ذهن شما را به مطالب عاشقانه معطوف می کنند. اگر داشنجو هستید و مجرد، ممکن است یک هم دانشگاهی و یا حتی یک معلم نظر شما را به خود جلب کند. اگر کسی را نصیحت می کنید که مسوولیت پذیرتر باشد به نظر می رسد آن نتیجه ای را که انتظار دارید نمی گیرید. خوب است که فکر می کنید همه مانند شما توانایی دارند اما آنطور نیستند. سعی کنید زمانی از زبان چرب ونرمتان استفاده کنید که لازم است و همان طور رفتار کنید که دیگران می خواهند.

 

متولدين خرداد: امروز یک نفر شما را متقاعد می کند و بدون شک در ذهنتان این موضوع نقش می بندد که آنها چطور طرز فکرشان را به شما القا می کنند. آنها موفق نمی شوند زیرا نقطه نظر شما نیز به همان اندازه قوی است بنابراین شاید به این نتیجه برسید که با هم توافق کنید. گفتنش از انجامش راحتتر است! ‌نوآوری را دوست دارید اما بهتر است با نظر جمع خودتان را تطبیق دهید. گاهی اوقات لازم است صبر کنید و در نظر دیگران را در مورد ایده هایتان ببینید و با این کار خودتان را هم از سردرگمی نجات دهید.

 

متولدين تير: یک خرید ناگهانی می تواند معامله قرن شود و شما نمی توانید صبر کنید تا خریدتان نمایان شود. آیا می توانید آن قدر ولخرج و دست و دلباز باشید. اگر نه قبل از این که یک دردسر مالی بالا بیاورید یک چشم بندی زیرکانه با سرمایه تان انجام دهید. امروز روز فعالیت، ایجاد تغییرات، بهتر کردن ظاهرتان یا دنبال کردن آرزوهایتان یا حتی ایجاد رابطه ای جدید با جنس مخالفتان است. در چنین شرایطی امکان انجام هر کاری وجود دارد.

 

متولدين مرداد: امروز ممکن است کناره گیری کنید. سعی کنید کمتر روحیه تهاجمی داشته باشید. از خواسته ها و نیازهای آنها با خبر هستید و آنها را در مرکز کارهایتان قرار می دهید. دوستان جدیدی می یابید. در انتظار ایجاد تغییری در کارتان باشید. امروزپستچی برخلاف نامه های بی ارزش و یا قبض های پرداختی، نامه بسیارمهمی رابرای شما می آورد. این نامه تاثیر مهمی بر دارایی شما می گذارد.

متولدين شهريور: اگر بر سر دو راهی قرار دارید و فکر می کنید به خاطر فشار روحی که دارید باید همه چیز را کنار بگذارید و ازهمه چیز دوری کنید اشتباه فکر کرده اید. سعی کنید به طور کلی موضاع بی اهمیت را نادیده بگیرید. اما تنها همین یک بار با وجودی که ازمحافظه کاری متنفرید ولی از آن استفاده کنید. طبیعت دیگران با شما فرق دارد خوب نیست در مورد دیگران با معیارهای خودتان قضاوت کنید.

 

متولدين مهر: می توان لحظات رویایی و لذت بخش را با همکارانتان سپری کنید. افراد خانواده آمادگی دارند تا از آرزوهای شما حمایت کنند، تنها لازم است از آنها بخواهید زمان خوبی برای عوض کردن اسباب و اثاثیه منزل و ارتقاء رتبه در محل کار است. امروز به فعالیت زیادی از طرف شما نیاز است. امروز بسیار مایلید که شتاب زده عمل کنید احتمالاً به این علت که سعی می کنید کارهای زیادی را یک جا و با هم انجام دهید.

 

متولدین آبان: در کمال تعجب می بینید که یک نفر از شما دفاع میکند و طرفدار شماست. با وجود ناامیدیهای اخیر، میبینید که رفتار انسان دوستانه شما اکنون به شما جواب میدهد و تمام روز این حس شما را خوشحال نگه میدارد. سراسر شور و هیجان هستید ولی به خاطر شتاب زیاد، زمان بیشتری را هدر میدهید. نفسی عمیق بکشید و به خود بگوئید که در هر زمان یک کار را به عهده بگیرید و با کاری که مهمتر است شروع کنید. در غیر این صورت به خودتان آمده و می بینید تنها دور خودتان میچرخید.

 

متولدين آذر: شما عاشق و شیفته افکار ماجراجویانه میباشید. اکنون زمان بسیار مناسبی برای این افکار است زیرا مشغول کشفیات جالبی میباشید که مطالب زیادی را به شما یاد می دهند و می توانید راجع به آنها فکر کنید. به فکر چالش دیگری نیز میافتید و میخواهید نشان دهید که بیش از توانایی خودتان میتوانید کار انجام دهید. اگر شانس سفر کردن پیدا کنید، این امر میتواند ناشی از اجابت یکی از دعاهایتان باشد.

 

متولدين دی: شما فردی هستید که با عادتها زندگی میکنید اما امروز برعکس همیشه هستید و امروز دوست دارید کارها و فعالیتهایی برخلاف همیشه انجام دهید. اگر از شخصی در خارج خبر بگیرید یا فردی که کاملاً از لحاظ فرهنگی و فکری متفاوت است را پیدا کنید، خوشحال میشوید. اگرخوش شانس باشید دعوت نامه ای برای تان می آید که به کشور دیگری بروید.

 

متولدين بهمن: امروز روابط شما کمی شلوغ شده و این یکی دیگر از روزهای پر تنش حساب میشود کسی میخواهد کارها را با سرعتی دو چندان به انجام برساند و این بدان معناست که او راجع به انجام این کارها به خوبی فکر نکرده است. همچنین اگر شما نتوانید با آرامش با آنها مواجه شوید، آنها خیلی کم تحمل شده زود از کوره در خواهند رفت. اگر حاضر نشوید در مقابل آنها کوتاه بیایید، وقوع بحثی شدید بین شما اجتناب ناپذیر است.

 

متولدین اسفند: امروز مراقب سلامتی خود باشید مخصوصاً آنهایی که سابقه درد دارند. شما تمایل دارید گاهی اوقات افراط کنید. بنابراین افراط نکنید و نگرانیها را خیلی جدی نگیرید. امروز پول و عشق با هم نیستند. اگر با دوستی به بیرون میروید مطمئن شوید که او هم دوست ندارد پول خرج کنید تا تفریح کنید و او نیز با قبضهای آخر ماه مشکل دارد. زیرا پول کافی به همراه ندارد و شما نیز نمی خواهید غذای او را هم حساب کنید.

 

 

Your advertisement

IRaNMC

Hosting PersianWhois

TehroonShop    TehroonShop  Ham3d

Join This Groups

 

All Right Reserved Byy Tehroon Online
 Designed By
Aslan Sanaei

__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive