گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Monday, February 2, 2009

[Tehroon-Online] ::Fale Rooz -14 Bahman 87::

 

Send Pm  Hamed

Send Pm Mehrad

Send Mail Groups

 

تبلیغات شما

آرشیو

عضویت

صفحه اصلی

 

Top30d.Ir

فال روز 14 بهمن ماه 87!

 

 

متولدين فروردين: امروز همه کارها در روال و جریان قرار دارند و این برای کارهایی که مشکلی داشته اید خبر خوبی است. افرادی که به آنها نزدیک و صمیمی هستید با مشکلاتی روبرو می شوند اما دیدگاه خوب شما آنها را حل می کند. زمان برای تفریح و استراحت مهیا شده است روزها را باید با خوشی و شادمانی سپری كرد در این فرصت باید تجدید قوا نمود و برای روزهای جدید خود را آماده كرد.

 

متولدين ارديبهشت: تقسیم مسئولیت های مالی با شخصی دیگر ممکن است که سنگینی، ‌را از دوشتان بردارد ولی می تواند یک منبع اصطکاک بین شما و شروع مشکلات باشد، ولی سعی کنید تندروی در عکس العمل نکنید. اگر این زحمت را بخود بدهید که به مسایل تک تک رسیدگی کنید ممکن است به این نتیجه برسید که در مجموع مسایل خیلی حاد نبوده اند و اگر با ملایمت یک قدم به عقب بردارید و فاصله بگیرید می تواند شما را از دچار اندوه شدن نجات دهد.

 

متولدين خرداد: شما به طور معمول شخصی هوسباز نیستید ولی امروز ممکن است در کمال تعجب چنین رفتاری داشته باشید. جالب تر این که این رفتار شما کاملاً به نفع اشخاص دیگر است. اگر ازدواج کرده اید این موضوع توجه همسرتان را جلب میکند و اگر نه، این می تواند شخص جدیدی در زندگی رمانتیک شما باشد. اخلاق وشوخ طبعی توست كه دوستانت را به سمت تو جذب می كند از این دوستی ها باید بهره مند شد ودر جهتی مفید و تكامل بخش حركت كرد زیرا اوضاع همیشه به همین حال نخواهد بود.

 

متولدين تير: ستارگان به شما طبیعتی دلسوزانه می دهند تا روز ایده آلی را برای بودن با مردمی که برایتان ارزش دارند داشته باشید. اگر کسی احتیاج به شانه ای دارد که سرش را روی آن بگذارد و گریه کند شما بسیار خوشحال می شوید که به آنها محبت کنید و چند کلمه ای برای تسکین خاطر به آنها بگویید. همچنین از بودن در محیطی صمیمی و هر جا که ارزش احساساتی برایتان داشته باشد لذت می برید.

 

متولدين مرداد: تنها بودن با افکارتان کاری است که شما غالباً‌به نیاز خواهید داشت. اگر شریک زندگی یا خانواده تان نقشه دیگری دارند شما ممکن است کمی عصبانی شوید اما آن را نشان ندهید شاید خسته کننده باشد اما یک توضیح به خودتان می تواند از یک اختلال ناشناخته جلوگیری کند. كمك كردن به خانه وخانواده فضایی از دوستی ومحبت را پدید می اورد بجای شانه خالی كردن از این مسئولیت ها باید انها را با جان ودل پذیرفت و انجام داد.

 

متولدين شهريور: دوست دارید روش زندگی تان را عوض کنید. اما هر کس این روحیه حادثه جو و محرک شما را ندارد. تنها یک بار به همسرتان بگویید که تصمیم دارید به کارهایتان رسیدگی کنید و وقتی برای او ندارید. به جای این که در مورد موضوعی متعهد شوید سعی کنید به قول هایی که می دهید عمل کنید. دوستی به كمك تو احتیاج دارد تا پیش از انكه دیر نشده به كمكش برو چون فردا دیگر چنین موقعیتی پیش نمی اید نیكی كردن به دیگران هرگزبی جواب نمی ماند.

 

متولدين مهر: وسوسه نشوید که برای مشکلات دیگران راه حل پیدا کنید. شما از روش هایی که دیگران با مشکلات در پیش می گیرند ایراد میگیرید. طبیعت شما طوری است که می خواهید عقایدتان را به دیگران بگویید اما این را بدانید که نظرات دیگران نیز مانند نظرات شما عملی و با ارزش استو اکنون زمانی است که باید به جای این که فقط خودتان را قبول داشته باشیدو کارها را به دیگران واگذار کنید.

 

متولدین آبان: به دنبال فرصت های طلایی خود بروید و حرکت در مسیر معمولی زندگی را فراموش کنید، زیرا اکنون می توانید جریان امور را کنترل کنید. اگرچه باید از صدمات و خسارات هم دوری کنید .به خاطر داشته باشید که با محدود کردن خودتان یا اعتقاداتتان، موفقیت هایتان را هم محدود می کنید هم موفقیت های شخصی و هم شغلی.

 

متولدين آذر: اگر شخصی به حرف هایتان توجه نمی کند عصبانی نشوید.بعداً متوجه حرف هایتان می شوند.شاید یک نفر از شما عذرخواهی کند و شما را خوشحال کند.این اتفاق همیشه نمی افتد. پس از یك دوره بیماری و ضعف اوضاع دوباره رو به بهبودی می رود و نعمت وسلامتی میهمان تو خواهد بود مراقب جسم وسلامتی خود باش و بیهوده به ان آسیب نرسانید.

 

متولدين دی: امروز احساساتی شدید و غیر قابل کنترل هستید! اگر می دانید که همسر یا یکی از دوستان شما حرفی در دلش دارد که می خواهد بیان کند، او را تشویق کنید که همین حالا این کار را بکند. هم چنین دوست دارید سخنی را بشنوید که در این زمان در ذهن شماست. به خصوص سخنانی که شامل احساسات و عواطف قلبی شما باشند.

 

متولدين بهمن: امروز نمی دانید با یک نفر چطور برخورد کنید زیرا رفتارش غیر منتظره و غیر معقول است. اگر از بودن با آنها کلافه شده اید و نمی توانید محیط را تحمل کنید بهتر است کمی دور شوید تا رفتارشان دوباره عادی شود. بیهوده پول وثروت خود را خرج می كنی احساس نمی كنی این مقدار را با چه رنج و زحمتی به كف اورده ای كاری باید كرد كه پشت سرش پشیمانی نباشد.

 

متولدین اسفند: امروز تا آن جایی که می توانید تحرک داشته باشید چرا که این کار شما را سرشار از شادی می کند. امروز دوست ندارید که به یک گوشه چسبیده و یا برای مدتی طولانی مشغول انجام یک کار شوید. بهترین استفاده را از اوقات فراغت تان بکنید، خصوصاً اگر به همراه کسی هستید که همیشه باعث شادی و نشاط شما می شود. در حال حاضر بهترین کاری که شما را شاد می کند این است که جشنی بگیرید و شاد باشید.

 

 

 

 

All Right Reserved Byy Tehroon Online
 Designed By
Aslan Sanaei

__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive