گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Monday, February 2, 2009

[Tehroon-Online] ::Download Jadid Tarin Va To0oP Tarin Software::

 

Send Pm  Hamed

Send Pm Mehrad

Send Mail Groups

 

تبلیغات شما

آرشیو

عضویت

صفحه اصلی

Your advertisement

ِِDigiKala

PardisFun

IranMehrteam

 

Top30d.Ir

این هم مجله دانلود امروز شاد باشید!

 

Ashampoo Magical Security 2.02 - رمزگزاری حرفه ای بر روی فایل ها

به طور حتم یکی از مهمترین مواردی که همیشه در زمینه سیستم های کامپیوتری مورد توجه قرار می گیرد، حفظ امنیت اطلاعات شخصی می باشد. و بسیار هم در این زمینه فعالیت می شود و نرم افزار ها و تکنولوژی های بسیاری تولید شده اند.

Ashampoo Magical Security 2 نیز یکی از این نرم افزارهای قدرتمند و محبوب جهت رمزگزاری حرفه ای بر روی فایل ها که به نحوی از فایل های محرمانه شما محافظت می نماید که در برابر هر ویروسی، تروجانی و حتی حملات هکرها در امنیت کامل باشد و اطلاعات دزدیده نشوند. طرز استفاده از این محصول شرکت Ashampoo بسیار آسان می باشد، به این صورت که شما با انتخاب فایل های مورد نظر و راست کلیک بر روی آنها و انتخاب گزینه Encrypt or Decrypt این امکان را دارید تا بر روی آنها رمزگذاری کنید تا هیچکس دیگری جز شما قادر به استفاده از آنها نباشد. برنامه در رمزی کردن فایل ها بسیار حساس است، به طور مثال به جای نوشته ها یا اعداد بطور حرفه ای مخلوطی از کاراکترها را جایگزین می نماید که هیچ نرم افزار دیگری جز خود برنامه توانایی خواندن از آن را نداشته باشد. در کل برنامه از الگوریتم ها و روش های بسیار پیشرفته همانند AES encryption بهره میبرد که هیچگاه امکان کرک یا پچ آن توسط دیگران امکانپذیر نخواهد بود.

قابلیت مهم و کاربردی دیگر نرم افزار توانایی آن در ساخت پکیج های EXE از فایل ها می باشد، به نحوی که می توان بر روی فایل اجرایی ساخته شده پسورد قرار داد و آن را در قالب یک فایل یکتا ( که البته محتویات آن فایل های مورد نظر شما می باشد ) توسط رایت بر روی CD یا DVD و همچنین از طریق ایمیل آن را برای دوستان خود ارسال نمایید که باید توجه نمایید برای استفاده از فایل ها، دوست شما حتما باید رمز عبور را داشته باشد.

همچنین فایل های رمز شده بدون هیچگونه مشکلی دوباره قابل خوندن هستند و با اطمینان کامل قابل رمزگشایی توسط Ashampoo Magical Security می باشند. پس هم اکنون این نرم افزار امنیتی را بصورت رایگان از سایت دانلود رایگان دریافت نمایید تا دیگر خیالتان از امنیت فایل های شخصی تان که ممکن است شامل هر چیزی مانند عکس و فیلم، پروژه، کد، شماره و .. باشد، راحت باشد.

 

Ashampoo Magical Security 2.02 - رمزگزاری حرفه ای بر روی فایل ها

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Ashampoo Magical Security

رمزگشایی و رمزگذاری فایل های انتخاب شده تنها با یک کلیک موس

قابلیت شخصی سازی فایل ها بصورت کامل

یکپارچه سازی نرم افزار با ویندوز اکسپلورر بدون هیچ مشکلی

بهره گیری نرم افزار از آخرین تکنولوژی های رمزگذاری

قابلیت رایت اطلاعات محافظت شده بر روی CD/DVD

قابلیت رمزگذاری و رایت اطلاعات فقط در یک مرحله

قابلیت ساخت آرشیو امن از اطلاعات با پسوند EXE

قابلیت فشرده سازی فایل های رمز شده

فایل منیجر داخلی در نرم افزار برای راحتر شدن کار با نرم افزار

قابلیت ارسال فایل ها از طریق ایمیل توسط نرم افزار

سازگاری کامل با تمامی نسخه های ویندوز

دانلود


SpyHunter Security Suite 3.8.21 - پاکسازی حرفه ای نرم افزارهای جاسوسی و تبلیغاتی

SpyHunter نرم افزاری است محبوب که با بهره گیری از تکنیک های منحصر به فرد خود به شناسایی و حذف برنامه های جاسوسی و تبلیغاتی می پردازد که هیچگاه توسط سایر نرم افزار های امنیتی قابل شناسایی نیستند.

طبق بررسی ها و آزمایشات ثابت شده است که اسکنرهای نرم افزار علاوه به روز بودن، از سرعت بسیار بالا و کارامدی برخوردار هستند که واقعا در امر پاکسازی سیستم از وجود برنامه های جاسوسی و تبلیغاتی بسیار موثر است. همچنین این نرم افزار امنیتی از واسط کاربری بسیار زیبا و جالبی برخوردار است و به نحوی طراحی شده است که هر کاربری به آسانی با آن کار کند. ویژگی عالی دیگر نرم افزار قابلیت بروز رسانی سریع و آسان آن می باشد که به کاربران این امکان را می دهد که به سرعت دیتابیس نرم افزار را به روز رسانی نمایند.

اگر شما هم اکنون احساس می کنید از سرعت سیستم کاسته شده است و یا برنامه های نا خواسته ای در پشت زمینه در حال فعالیت هستند و حتی مرورگر شما به وجود برنامه های تبلیغاتی مزاحم آلوده شده است، پیشنهاد می کنیم هم اکنون SpyHunter Security Suite را بصورت رایگان از سایت دانلود رایگان دریافت نمایید و به راحتی بروی سیستم نصب نمایید تا این شکارچی به کمک اسکنرهای فوق العاده سریع و کارای خود به جستجوی انواع spyware ها و adware ها بپردازد و آنها را حذف نماید.

 

SpyHunter Security Suite 3.8.21 …quot; پاکسازی حرفه ای نرم افزارهای جاسوسی و تبلیغاتی

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار SpyHunter Security Suite 3.8.21

قابلیت شناسایی و پاکسازی حرفه ای نرم افزارهای جاسوسی و تبلیغاتی، keylogger ها، کوکي ها، تروجان ها، کرم ها و برنامه هاي جاسوسي مقيم در حافظه

قابلیت حذف برنامه های آلوده ای که باعث کند شدن فعالیت سیستم می شوند

قابلیت بروز رسانی آنلاین و سریع نرم افزار

قابلیت اسکن حرفه ای و سریع کامل کامپیوتر

برخورداری از واسط کاربری پیشرفته و هوشمند

استفاده از نرم افزار توسط میلیون ها نفر در سرتاسر دنیا

سرویس های پشتیبانی تک به تک برای کاربران

دانلود بیش از 20 میلیون بار نرم افزار

سازگاری کامل با تمامی نسخه های ویندوز

دانلود


 

Nature Wallpaper Pack - تصاویر پشت زمینه طبیعت

بدون شک هر انسانی عاشق طبیعت و مناظر طبیعی است و از دیدن آنها لذت میبرد. اکثر ما گلها و گیاهان طبیعی را دوست داریم و از دیدن آن در کنار خود خرسند میشویم. این بار دانلود رایگان برای شما بسته ای شامل تصاویر پشت زمینه طبیعت را آماده کرده تا طبیعت را به دسکتاپ شما بیاورد. این تصاویر در دو سایز 1200*1900 و 1536*2048 برای شما آماده شده اند که امیدواریم از دانلود رایگان تصاویر طبیعت لذت ببرید.

 

Nature Wallpaper Pack - تصاویر پشت زمینه طبیعت

 

دانلود


Mark and Mandi's Love Story kids Game - بازی کامپیوتری کودکانه و سرگرم کننده

بازی Mark & mandi's Love Story یک بازی کودکانه بسیار بسیار جذاب و سرگرم کننده و دارای یک حالت آموزشی تربیتی برای کودکان است. داستان بازی کامپیوتری از این قرار است که مارک و مندی که یک زن و شوهر هستند که تازگی ازدواج کرده اند و دوست دارند خوشبخت شوند و با هم دیگر به تفریح میروند. یک فرشته خیالی آنها را همراهی میکند. آنها دوست دارند یک باغ آرزو ها داشته باشند که با انجام مراحل بازی به تعداد امتیازهایشان میتوانند آرزو کنند. بازی از مراحل جذاب و هیجان انگیزی تشکیل شده است.

مارک و مندی به جاهای مختلفی به صورت شانسی که آرزو میکنند سفر میکنند و شما باید به عنوان بازیکن آن مراحل را با سریعترین زمان و به صورت کامل انجام دهید تا مارک و مندی بتوانند به آرزوهایشان برسند. این بازی به صورت پرتابل است و نیازی به نصب ندارد. هرچند موضوع بازی بچه گانه است اما از 3 سال تا 333 سال می توانند این بازی را انجام دهند. امیدواریم از دانلود رایگان این بازی کودکانه لذت ببرید.

 

Mark & Mandi's Love Story kids Game - بازی کامپیوتری کودکانه و سرگرم کننده

 

دانلود


Sudoku ! Deluxe Final Portable - سودوکو بازی اعداد

می توان یکی از محبوب ترین بازی های فکری که در بیشتر روزنامه های کشور به چاپ می رسد و تمام رده های سنی را به خود جذب کرده که حتی بیشتر افراد را تشویق به خرید روزنامه یا مجله مورد نظر می کند بازی اعداد دانست که بیشتر از حل جدول سرگرم کننده به نظر می رسد. سایت نرم افزار ی دانلود رایگان برای راحتی کاربران و تنوع آن ها این بازی سرگرم کننده اعداد را برای کامپیوتر به اشتراک می گذارد.

بازی GameHouse Sudoku یک بازی ساده, معتاد کننده و فکری منطقی می باشد که شما را از بازی با آن بسیار خوشنود خواهد کرد. حل معمای اعداد با استدلال و شکیبایی که نیاز به محاسبات ریاضی ندارد از مهمترین خصیصه این بازی است و از یک قاعده ساده برای پر کردن خانه ها پیروی می کند که هر سطر و ستون و مربع های 3x3 نباید تمام اعداد 1 تا 9 را دارا باشند.

سودوکو، مخفف یک عبارت ژاپنی طولانی یعنی "suuji wa dokushin ni kagiru"، است که معنی آن می شود: ارقام باید تنها باشند. این بازی برای اولین بار در یک مجله پازل امریکایی در سال 1979 انتشار یافت، ولی انتشار آن به طور مستمر و پی گیر برای نخستین مرتبه بر می گردد به ژاپن در 1986 و در سال 2005 این سرگرمی به محبوبیت جهانی دست یافت.
بازی سودوکو به طور استاندارد و عمومی از یک جدول 9×9 تشکیل یافته است. با به کار بستن سه قانون ساده زیر این پازل تکمیل می شود:
قانون اول: در هر سطر جدول باید تمامی اعداد 1 الی 9 بدون تکرار قرار گیرد.
قانون دوم: در هر ستون جدول باید تمامی اعداد 1 الی 9 بدون تکرار قرار گیرد.
قانون سوم: در هر ناحیه جدول باید تمامی اعداد 1 الی 9 بدون تکرار قرار گیرد.

 

Sudoku ! Deluxe Final Portable - سودوکو بازی اعداد

 

دانلود


امیدواریم از این ایمیل راضی بوده باشید - تا ایمیل بعدی خدانگهدار

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 

Your advertisement

IRaNMC

Hosting PersianWhois

TehroonShop    TehroonShop  Ham3d

Join This Groups

 

All Right Reserved Byy Tehroon Online
 Designed By
Aslan Sanaei

__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive