گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Sunday, February 1, 2009

[Tehroon-Online] ::Fale Rooz - 13 Bahman 87::

 

Send Pm  Hamed

Send Pm Mehrad

Send Mail Groups

 

تبلیغات شما

آرشیو

عضویت

صفحه اصلی

Your advertisement

ِِDigiKala

PardisFun

IranMehrteam

 

Top30d.Ir

  

فال روز 13 بهمن 87!

 

متولدين فروردين: شیرینی یک موفقیت موجب می شود که تلاش تو دوچندان شود هر کس شیرینی موفقیتی را هرچند کوچک چشیده باشد دیگر از هیچ کوششی برای بدست آوردن موفقیتهای بزرگتر دریغ نمی کند. تنش پنهانی شما به سطح كشیده می شود و یكنفر احساس جنگ از طرف شما میکند و حالت دفاعی به خود می گیرد. مواظب باشید كه عمداً احساس دشمنی آنها را برانگیخته نكنید چون از عواقب آن خوشحال نخواهید شد.

 

متولدين ارديبهشت: این بازیهای کودکانه را باید رها کرد حتی این جارو جنجال و دعواها و مشاجرات نیز رنگ دیگری از همان بازی کودکانه است تو هدف بزرگتر و مهمتری داری و باید انرژی خود را صرف آن کنی. حسادت افراد حس مالكیت آنها و مسایل اموال مشترك، عوامل مستعدی برای بوجود آوردن درگیری هستند اگر هر كدام از این مسایل برای شما استرس (فشار عصبی) بوجود می آورند بنابراین ضروری است كه آنها را آشكار سازید.

 

متولدين خرداد: مدتی است ارتباط تو با بعضی از دوستان قطع شده است برای برقراری پیوند دوباره باید تدبیری اندیشید زیرا طولانی شدن این جدایی می تواند آسیب رسان باشد. ممكن است بعضی از شماها كه مشغول به سرگرمیهای خانوادگی نیستید روی برنامه های آینده تان تمركز كنید این درست همان زمانی از سال است كه شما می توانید ارزیابی كنید كه تا چه حد به اهدافتان رسیده اید.

 

متولدين تير: پس از تصمیمهایی که گرفتی باید مدتی را صبر کرد تا نتایج کار معلوم گردد عجله و شتابزدگی تو را از اتخاذ تصمیم درست محروم می کند باید به یک جمع بندی درست رسید تا بتوان این کار را ادامه داد. از اینكه بخواهید تغییر عقیده دهید ترسی نداشته باشید هیچ چیزی مطلق نیست. بخاطرداشته باشید كه تنها باید جوابگوی خودتان باشید.

 

متولدين مرداد: یک مشاجره لفظی بین تو و یکی از دوستان پیش می آید که طی آن حرفهایی رد و بدل می شود بهتر بود این مشاجره پیش نمی آمد در هر شرایطی سعی کنی بر اعصاب خود مسلط بوده و خشم خود را کنترل کنی. به نظر می رسد که امروز در حال و هوایی بی خیالی هستید و به خود سخت نمی گیرید به رفتن به یک رستوران برای شام فکر کنید تا تغییر خوبی در روحیت ایجاد کنی.

 

متولدين شهريور: با افراد خانواده باید نرم و ملایم بود پرخاشگری و عصبانیت نه تنها مشکلی را حل نمی کند بلکه مشکلات عادی و ساده را پیچیده تر خواهد ساخت در برابر خواسته های دیگران باید انعطاف داشت. در صورتیکه تلاشی برای این کار نکنید و خودتان باشید. شما دوست ندارید در بهترین لحظات خود با دیگران توافق کنید و حقیقتاً امروز برای این کار مناسب نیست.

 

متولدين مهر: بخاطر کار و کوشش این مدت احساس خستگی می کنی این خستگی را باید با اندیشیدن به نتایج کار خود از تن به در کرد وقتی به هدف خود برسی فرصت زیادی برای استراحت خواهی داشت. حقیقتاً‌بایستی تلاش کنی زیرا احتمال قوی وجود دارد هنگامی که با دوستان خود هستی تماس جدیدی برقرار کنی تو واقعاً می توانی روی جذابیتت حساب کنی و نقل قولها و اطلاعاتی را که می توانی بعداً استفاده کنی گلچین نمائی.

 

متولدین آبان: برخورد تو با دوستان در بعضی اوقات زننده و خطرناک است دیگران از تو توقع بسیاری ندارند ولی ظاهرا تو بدون توجه به همه این توقعات می خواهی همچنان این رفتار را ادامه دهی. گذشته را نباید فراموش كرد باید آنها را مرور كرد و درسهای تازه گرفت، كسی كه در گذشته خود را محبوس میكنی از كاروان زندگی عقب میمانی،و كسی كه از آن درس میگیرد موفق خواهد شد.

 

متولدين آذر: شرکت کردن در مناسبتهای اجتماعی و خانوادگی فقط یک وظیفه نیست باید در اینگونه مراسم و مجالس تفریحی و دلخواهانه باشد تا بتواند تاثیر گذار و فرحبخش باشد. مراقب رفتار و حرف زدنهای خود باش، باید دیپلماسی قوی و كار آمدی داشته باشی تا بتوانی مصالح و منافع خود را از لابلای این روابط پیچ در پیچ تامین نمایی.

 

متولدين دی: بجای اعتنا به تصورات و پندارهای خود باید به اندیشمندی و خردورزی روی آورد زیرا غالب این تصورات و پندارها زاییده ذهن توست و بنابراین مطابق خواسته های درونی توست در حالیکه واقعیتها چیز دیگری را می گویند. نباید به این زودی مایوس شده و پشیمان گشت فراموش نباید كرد كه افكار مهم برای تحقق خود احتیاج به گذشت زمان دارد بنابراین باید صبر و حوصله داشت و از شتابزدگی پرهیز كرد.

 

متولدين بهمن: بین اعضای یک خانواده باید اعتماد و امنیت باشد این موضوع را فقط با دوست داشتن می توان بدست آورد اگر عشق و محبت نباشد اعتماد و امنیت هم از جمع دوستان رخت بر می بندد. برنامه های جالب تو برای خیلی ها میتواند جذاب باشد ، اما تو در میان همه ی این شیفتگان به یك یا دو دوست وفادار و صمیمی احتیاج داری كه در سختترین شرایط تو را تنها نگذارند.

 

متولدین اسفند: بعضی معتقد هستند که تو فقط به فکر منافع خود هستی و هیچ توجهی به آنان نداری در حالیکه چنین نیست چون تو هم سعی می کنی به فکر آینده خود باشی و هم در عین حال به فکر کمک دیگران هستی اینطور نیست. نگاه مردم به كارها و رفتار تو مهم است . نمیتوان سر خود را در برف فرو كرد و اندیشید كه چون ما هیچ كس را نمیبینیم دیگران هم ما را نمی بینند، قضاوت مردم مهم است و باید به آن احترام گذاشت.

 

نظرات خود را ارسال کنید!

 

Your advertisement

IRaNMC

Hosting PersianWhois

TehroonShop    TehroonShop  Ham3d

Join This Groups

 

All Right Reserved Byy Tehroon Online
 Designed By
Aslan Sanaei

__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive