گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Wednesday, January 28, 2009

[Tehroon-Online] ::Sport News:: 9 Bahman 87

 

Send Pm  Hamed

Send Pm Mehrad

Send Mail Groups

 

تبلیغات شما

آرشیو

عضویت

صفحه اصلی

Your advertisement

ِِDigiKala

PardisFun

IranMehrteam

 

Top30d.Ir

سلام به اعضاء خوب تهرون آنلاین این هم اخبار ورزشی امروز موفق باشید!

 

100 ميليون يورو براي جذب كريستيانو رونالدو:

 

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از آس اسپانيا، بلودا رئيس موقت باشگاه رئال مادريد بدون توجه به حاشيه هاي ايجاد شده در آستانه انتخابات زود هنگام رئال مادريد قصد دارد پيشنهادي رسمي به مبلغ 100 ميليون يورو به وكيل اول كريستيانو رونالدو گلزن پرتغالي منچستر يونايتد ارائه كند.

منابع خبري اسپانيا ادعا مي كنند اين رقم قابل تغيير به بيش از 100 ميليون يورو خواهد بود و بولدا مرزي براي آن قائل نشده است.

 

كفاشيان: صددرصد با برنامه 90 موافق هستم:

 

علي كفاشيان در گفت ‌و گو با خبرگزاري فارس، در مورد اختلاف فدراسيون فوتبال با برنامه 90 اظهار داشت: اختلافي وجود ندارد و ما با اجراي آن مشكلي نداريم. گاهي اوقات پيش مي آيد كه از يك رسانه انتقاد مي‌كنيم. از برنامه 90 به خاطر اينكه در بعضي موارد جنبه سازندگي فوتبال را از بين مي‌برد، انتقاد كرديم.

وي عنوان كرد: اين برنامه بسيار پربيننده است. بايد از اين برنامه‌ها در جهت پيشرفت فوتبال حداكثر استفاده را ببريم. از نگاه ما برنامه‌ايي خوب است كه تخريبي نباشد. بايد انتقادها سازنده باشند تا فوتبال ملي پيشرفت كند.

كفاشيان در پاسخ به اين سئوال كه اگر در مسابقه sms برنامه شب گذشته شركت مي‌كرد چه جوابي مي‌داد؛ تصريح كرد: من اصولاً به اين گونه نظرخواهي ها اعتقادي ندارم و در آنها شركت نمي‌كنم. ما با برنامه 90 صددرصد موافقيم. وظيفه من اين است كه به عنوان رئيس فدراسيون فوتبال به اين ورزش كمك كنم و در جهت پيشرفت آن قدم بردارم.

كفاشيان در مورد شرايط تيم ملي فوتبال ايران در آستانه ديدار با تيم ملي تايلند اظهار داشت: امروز صبح با كادر فني تيم در ارتباط بودم. آنگونه كه به من اطلاع دادند مشكل خاصي نيست و در حال حاضر اعضاي تيم ملي در بهترين شرايط به سر مي‌برند.

وي ادامه داد: خوشبختانه سفارت ايران در تايلند همكاري خوبي با كاروان تيم ملي دارد و تا جايي كه در توانشان است به تيم ملي كمك مي‌كنند.

رئيس فدراسيون فوتبال در مورد ديدار با تايلند گفت: از روحيه ملي پوشان مشخص است كه مي‌توانيم نتيجه خوبي بگيريم. آنها براي اين مسابقه خوب تمركز كردند. اميدواريم با شكست تايلند بتوانيم براي ديدار با كره جنوبي آماده شويم.

كفاشيان راجع به مصاحبه صلاحي، مديرعامل سابق پيام، كه گفته بود از رئيس فدراسيون فوتبال قول گرفته‌ايم كه به خاطر سي‌امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي خداد عزيزي بخشيده شود؛ تصريح كرد: در مورد اين پرونده من اختياري ندارم كه بخواهم به كسي قول بدهم. اين وظيفه كميته انضباطي و شوراي استيناف است كه يك شخص را ببخشند و راي نهايي را صادر كنند. آنها در نظرتشان مستقل هستند.

وي يادآور شد: اين طوري كه من شنيده‌ام قرار بود فردي با اين شرط به پيام كمك كند كه خداداد عزيزي بخشيده شود. من هم به آنها اعلام كردم كه شرايط خود را بگوييد تا ما با كميته استيناف در ميان بگذاريم. متأسفانه صلاحي حرفش را در دو جا به صورت متفاوت بيان كرده است. در واقع حرف من اين است كه اگر كسي حاضر باشد با شرط كمك به پيام و رهايي اين باشگاه از بحران كمك كند، حاضريم آن را مورد بررسي قرار دهيم.

كفاشيان خاطرنشان كرد: من قولي نداده‌ام، اما نگاهم به اين قضيه مثبت است. اگر در اين راستا به باشگاه پيام كمك شود از اين بخش استقبال مي كنم البته بايد نحوه اين كمك‌رساني مشخص باشد

 

 

 

قطبي: در فكر بازگشت به پرسپوليس نيستم:

 

افشين قطبي در گفت و گو با خبرگزاري فارس، عنوان كرد: بازي‌هاي پرسپوليس را دنبال مي‌كنم. هيچ گاه نمي‌توانم از اين تيم دل بكنم. من با پرسپوليس خاطرات خوبي دارم و هيچ گاه آنها را فراموش نمي‌كنم.

وي اضافه كرد: در چند وقت اخير خبرهايي مبني بر حضورم در ايران شنيده ام اما هيچكدام از آنها صحت ندارد. من ايران و تيم پرسپوليس را دوست دارم اما قصد ندارم به اين تيم بازگردم.

قطبي ادامه داد: بايد از افشين پيرواني حمايت كرد. او مربي جواني است و نياز به وقت دارد. من مطمئنم پرسپوليس با پيرواني و حمايت هوادارانش مي توان به صدر جدول برسد.

سرمربي سابق پرسپوليس يادآور شد: سال گذشته در شرايطي قهرمان شديم كه كسي انتظار نداشت. پرسپوليس هم اكنون از تيم‌هاي صدرنشين عقب‌تر است اما هنوز اين شانس را دارد كه به صدر جدول برسد.

براي اين تيم هيچ چيزي تمام نشده است. به اعتقاد من پرسپوليس هنوز شانس قهرماني دارد.

وي تاكيد كرد: پرسپوليس از كادر فني مجربي سود مي‌برد. پيرواني، عابدزاده و كماسي از مربيان شناخته شده ايران هستند و مطمئنم در صورتي كه به آنها فرصت داده شود. در ايران و آسيا مي‌توانند پرسپوليس را به جايگاه مطلوبي برسانند.

قطبي درباره ديدار با پيم ‌وربيك تصريح كرد: به دعوت اين مربي به استراليا رفتم و با او ديداري داشتم و در خصوص مسائل مختلف با او صحبت كردم. وربيك دوست داشت در كنارش بمانم اما صلاح نبود كه اين كار را انجام دهم.

اين مربي تاكيد كرد: پس از سال ها نفر دوم بودن، دوست دارم به عنوان سرمربي كارم را دنبال كنم.

هم اكنون 4 پيشنهاد دارم اما تا قطعي شدن آنها نامي از پيشنهاداتم نمي برم.

قطبي افزود: من يك مربي حرفه‌اي هستم و تا زماني كه با يك تيم به توافق نرسيده باشم؛ اسمي از آن نمي برم. تا 10 روز ديگر همه چيز در اين باره مشخص خواهد شد.

وي با بيان اينكه فقط پول برايش مهم نيست؛ خاطرنشان كرد: شرايط و امكانات تيم و موقعيتي كه در آن قرار دارد، فاكتورهايي هستند كه برايم مهم‌تر از پول است.

سرمربي سابق پرسپوليس با اشاره به صحبت‌هايي كه از قول او در برخي رسانه‌ها مطرح مي‌شود عنوان كرد: گاهي اوقات حرف‌هاي از قول من گفته مي‌شود كه روحم از آن خبر ندارد. مدير برنامه‌هايم در تماس با من مواردي را از قولم در مطبوعات بيان مي‌كند كه تنم مي‌لرزد.

قطبي درباره برگزاري نشست خبري در امارات تاكيد كرد: هنوز تاريخ دقيقي براي اين كار مشخص نكردم اما دوست دارم مقابل خبرنگاران حرف هايم را بزنم.

 

كعبي: با انجام بازي منطقي مي توانيم تايلند را شكست دهيم:

 

به گزارش خبرگزاري فارس، حسين كعبي تاكيد كرد: بارها مقابل تايلند بازي كرده ام و شناخت خوبي از سيستم بازي آنها دارم.

وي ادامه داد: تايلند مانند بسياري از تيم هاي جنوب شرق آسيا خيلي سرعتي هستند و بازي كردن برابر چنين تيم هايي بسيار دشوار است،‌ اما توان فوتبال ايران به مراتب بالاتر از آنها است و ما براي غلبه با آنها وارد ميدان مي شويم.

كعبي اضافه كرد: با انجام يك بازي منطقي 3 امتياز بازي را كسب خواهيم كرد و اميدوارم قبل از رويارويي با تيم ملي كره جنوبي بتوانيم روحيه مطلوبي را به دست آوريم.

بازيكن تيم فوتبال سايپا راجع به شرايط جسماني خود عنوان كرد: در وضعيت خوبي قرار دارم و در صورت صلاحديد كادر فني مي توانم براي تيم ملي كشورم بازي كنم و اميدوارم در ديدار برابر تايلند نظر مساعد كادر فني را برآورده كنم.

 

نظـــرات خود را ارسال کنید!

 

Your advertisement

IRaNMC

Hosting PersianWhois

TehroonShop    TehroonShop  Ham3d

Join This Groups

 

All Right Reserved Byy Tehroon Online
 Designed By
Aslan Sanaei

__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive