گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Wednesday, January 28, 2009

[Tehroon-Online] ::IT News 9 BahMan 87::

 

Send Pm  Hamed

Send Pm Mehrad

Send Mail Groups

 

تبلیغات شما

آرشیو

عضویت

صفحه اصلی

Your advertisement

ِِDigiKala

PardisFun

IranMehrteam

 

Top30d.Ir

سلام به همه این هم اخبار امروز شاد باشید!

 

ثبت دامنه دات موبي با دو يا يك كاراكتر ممكن شد:

 

 

در حاليكه براي ثبت اكثر دامنه هاي اينترنتي بايد حداقل از سه كاراكتر استفاده كرد، اما ثبت دامنه دات mobi با استفاده از دو يا حتي يك كاراكتر مجاز اعلام شده است.

به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران،از سایت خبرگزاری فارس، از اين پس كاربران مي توانند دامنه هايي همچون q.mobi, k9.mobi, 13.mobi را به ثبت برسانند.

تقاضاي زياد براي ثبت دامنه هاي كوتاه mobi و پرطرفدار بودن آنها علت اين تقاضا عنوان شده است. اين دامنه براي ثبت سايت هايي به كار مي رود كه به نوعي به دنياي تلفن همراه مربوط مي شوند.

دامنه مذكور از جمله دامنه هاي جديد دنياي اينترنت است كه مورد استقبال قابل توجهي قرار گرفته است.

 

نسخه جديدي از مرورگر اينترنت اكسپلورر در راه است:

 

 

علاقمندان به استفاده از نسخه جديد مرورگر اينترنت اكسپلورر بزودي مي توانند نسخه تازه اي از آن را بارگذاري كرده و مورد استفاده قرار دهند.

به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران،ازسایت خبرگزاری فارس، اين نسخه موسوم به IE8 RC1 با ويندوزهاي XP و ويستا سازگاري دارد، اما اجراي درست آن بر روي نسخه بتاي موجود از ويندوز 7 امكان پذير نيست.

قرار است نسخه نهايي اين مرورگر بر روي ويندوز 7 كه تا يك سال ديگر روانه بازار مي شود نصب شود. اولين نسخه بتاي IE8 در ماه مارس سال 2008 و نسخه بتاي دوم در آگوست 2008 عرضه شده بود.

قرار است به زودي اطلاعات جديدي در مورد تغييرات تازه در مرورگر ياد شده منتشر شود.

 

سوني دستگاه قابل حمل ابتكاري جديد مي‌سازد:

 

 

شركت سوني قصد دارد براي شكستن ركود در بازار ظرف ماه‌هاي آينده دستگاه قابل حمل مبتكرانه جديدي را عرضه كند.

به گزارش بخش خبر شبکه فن‌آوري اطلاعات ايران، از سایت ايسنا، هاوارد استرينگر، مدير اجرايي سوني در يك كنفرانس خبري با تاكيد بر طرح‌هاي اين شركت براي كنار آمدن با وضعيت اقتصادي ضعيف در سراسر جهان اعلام كرد كه بازار دستگاه‌هاي قابل حمل در مركز توجه خواهد بود.

استرينگر اظهار كرد: ما به دنبال بهره بردن از قدرت منحصر به‌فرد خود در بازي، سرگرمي، تصوير ديجيتالي و تلفن هستيم تا نسل بعدي دستگاه‌هاي قابل حمل را عرضه كنيم.

سوني در حال حاضر دستگاه بازي پلي استيشن دستي را دارد كه در بازار با نينتندو دي اس رقابت مي‌كند؛ اين شركت قصد دارد در سال مالي جاري كه در ماه مارس به پايان مي‌رسد 15 ميليون دستگاه پلي‌استيشن دستي را به فروش برساند.

بر اساس اين گزارش سوني همچنين با همكاري اريكسون تلفن همراه توليد مي‌كند و اين تلفن‌ها تحت برند سوني اريكسون عرضه مي‌شوند.

 

كوچكترين رايانه روميزي عرضه شد:

 

 

سري جديد ايكس پي سي سي رايانه كوچك و كم مصرف Shuttle به بازارهاي جهاني عرضه شد.

به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران،از سایت خبرگزاری فارس، نام اين فرزند تازه وارد خانواده XPC ، X27D است كه مجهز به پردازنده دوهسته اي Intel Atom 330 به صورت On-Board است. اين محصول بسيار كوچك بوده و جنس بدنه آن براق سياه رنگ (Piano Black)است.

يكي ديگر از قابليتهاي X27D توان مصرفي بسيار كم آن است به طوري كه ميزان آن در حالت معمولي 25W (حتي كم تر از نوت بوك هاي موجود در بازار) و در حالت بار 38W است. با توجه به بكارگيري منبع تغذيه پيشرفته 60W و خازن هاي جامد براي ساخت اين محصول و مجهز بودن به سيستم تهويه XPC اين كامپيوتر كوچك از پايداري بسيار بالايي در پردازش هاي طولاني برخوردار است.

اپتيكال درايو در نظر گرفته شده براي X27D يك دي وي دي رايتر باريك نوت بوك مي باشد تا فضاي كيس را تا كمترين حد ممكن اشغال كند.هارد ديسك در نظر گرفته شده براي اين نت تاپ نيز يك هاردديسك مخصوص نوت بوك با ظرفيت 250 گيگابايت است. خروجي صداي 6 كانال HD و يك درگاه شبكه گيگابيتي از ديگر امكانات اين XPC است.

 

نظرات فراموش نشه .....!

 

Your advertisement

IRaNMC

Hosting PersianWhois

TehroonShop    TehroonShop  Ham3d

Join This Groups

 

All Right Reserved Byy Tehroon Online
 Designed By
Aslan Sanaei

__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive