گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Monday, January 26, 2009

[Tehroon-Online] ::Sport News:: 7 Bahman 87

 

Send Pm  Hamed

Send Pm Mehrad

Send Mail Groups

 

تبلیغات شما

آرشیو

عضویت

صفحه اصلی

Your advertisement

ِِDigiKala

PardisFun

IranMehrteam

 

Top30d.Ir

سلام به اعضاء خوب تهرون آنلاین این هم اخبار ورزشی 7 بهمن ماه!

 

خليلي: از دست دادن دربي برايم سخت است:

 

محسن خليلي در گفت و گو با خبرگزاري فارس، اظهار داشت:‌ دو جلسه تمرين پرفشار را همراه با پرسپوليس سپري كردم و خوشبختانه امروز با تمرينات ويژه در زمين چمن مشكلي حس نكردم.

وي افزود: دوران درمان من در آلمان به پايان رسيده است و هرگز دوست ندارم به آلمان برگردم. به همين دليل به صورت دقيق زير نظر دكتر زرينه تمريناتم را سپري مي‌كنم تا پس از يك هفته در تمرينات گروهي شركت كنم.

خليلي ادامه داد: قصد حاشيه‌سازي ندارم اما شرايط زمين راه‌آهن مطلوب نيست. اين زمين براي تمام بازيكنان خطرناك است. اين مورد را حتي پزشك پرسپوليس تاييد كرده است.

اين مهاجم در خصوص احتمال غيبت در دربي 66 گفت: هيچ بازيكني دوست ندارد اين بازي را از دست دهد. من هم از جمله آنها هستم به ويژه اينكه با گلزني در 2 دربي خاطره خوشي دارم. با اين حال به خاطر سلامتي‌ام و حضور قدرتمند در خط حمله پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا بايد كمي محتاط باشم. من تمام تلاشم را مي كنم تا به دربي برسم.

خليلي درباره شايعه اختلاف با نيكبخت خاطر نشان كرد: در بدو ورودم به تمرينات پرسپوليس عده اي قصد دارند مرا رو در روي بازيكنان قرار دهند. من با نيكبخت هيچ مشكلي ندارم. او يكي از بهترين دوستان من است.

 

انصاري فرد: با هيچ گزينه‌اي به توافق نرسيده‌ايم:

 

عباس انصاري فرد در گفت ‌و گو با خبرگزاري فارس، اظهار داشت‌: در روزهاي اخير اسامي زيادي را به عنوان سرمربي پرسپوليس معرفي كرده‌اند. اين در حالي است كه هيات مديره پرسپوليس هنوز با هيچ گزينه‌اي به توافق نرسيده است.

وي افزود: مسائلي در داخل تيم داريم كه خودمان در حال پيگيري‌ آن هستيم. اميدواريم با بيان حرف‌ها و احتمالات، به تيم استرس وارد نشود. كادرفني و بازيكنان بايد با آرامش به كار خود ادامه دهند. ما از پيرواني و كادر فني حمايت مي كنيم.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس خاطرنشان كرد: دوست ندارم بيشتر از اين حرف بزنم چون مي‌خواهم در نشست مطبوعاتي‌ عملكرد خودم را بازگو و از كارهايي كه قرار است انجام دهم دفاع كنم.

انصاري فرد يادآور شد:‌ در صورتي كه خبري باشد آنرا از طريق رسانه‌هاي گروهي و سايت باشگاه در اختيار علاقمندان مي‌گذاريم.

 

عزيزي مدير فني و برگي‌زر سرمربي پيام مشهد مي شوند:

 

علي صلاحي در گفت و گو با خبرگزاري فارس، اظهار داشت: متاسفانه باشگاه پيام شرايطي خوبي ندارد. در تاريخ 15 آذر ماه كه تربيت بدني استان باشگاه را از ما گرفت قرار بود در مدت يك ماه اين باشگاه به يكي از نهادهاي صنعتي خراسان رضوي واگذار شود و در اين يك ماه هزينه‌هايي كه اداره كل تربيت بدني كرده و همچنين بدهي مالكان پيشين از سوي خريدار جديد پرداخت شود اما تا اين لحظه چنين اتفاقي رخ نداده است .

مديرعامل سابق پيام مشهد ادامه داد: اداره كل تربيت بدني قرار بود 47 درصد از طلب بازيكنان را پرداخت كند تا با 13 و نيم درصدي كه ما داده‌ايم حدود 60 درصد از طلب بازيكنان پرداخت شود اما تاكنون فقط 8 تا 10 درصد طلب بازيكنان پرداخت شده است.

صلاحي ادامه داد: شرايط داخلي تيم به هم ريخته است. عباس چمنيان سرمربي تيم با بازيكنان بومي و غيربومي برخورد كرده و شماري از آنها را به كميته انضباطي باشگاه فرستاده است. به اين ترتيب تيم هم از لحاظ مالي در مضيقه است و هم شرايط داخلي خوبي ندارد. تيمي كه سيزدهم تحويل آقايان داده‌ايم هم اكنون در مكان هجدهم قرار دارد.

مديرعامل سابق پيام افزود: در حال حاضر اداره كل تربيت بدني مي گويد؛ حاضر است باشگاه را به مالكان گذشته واگذار كند. اكنون يك خريدار پيدا كرده‌ايم كه حاضر است 75 درصد سهام را بخرد البته به شرط آنكه عزيزي دوباره در باشگاه پيام حاضر باشد.

صلاحي تاكيد كرد: درصورتي كه چنين اتفاقي بيفتد در ديدار با پرسپوليس خداداد عزيزي مدير فني و هادي برگي‌زر سرمربي تيم پيام خواهند بود. رايزني كرده ايم تا محروميت خداداد بخشيده شود. اگر اين اتفاق رخ دهد خداداد شنبه آينده روي نيمكت پيام خواهد نشست. به شاكري گفته‌اند ساعت 16 امروز براي بازپس گرفتن تيم به تربيت بدني برود. البته آنها صداقت ندارند زيرا شنيده‌ام كه ساعت 15 قرار است در جلسه‌اي هيات مديره ومدير عامل جديد انتخاب كنند.با اين حال اگر تيم ما بازگردانده شود، آن را به شكل مطلوب‌تري اداره مي‌كنيم.

 

 

در صورت بروز مشکل با ما تماس بگیرید!

 

Your advertisement

IRaNMC

Hosting PersianWhois

TehroonShop    TehroonShop  Ham3d

Join This Groups

 

All Right Reserved Byy Tehroon Online
 Designed By
Aslan Sanaei

__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive