گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Saturday, January 24, 2009

[Tehroon-Online] ::Fale Rooz - 5 Bahman 87::

 

Send Pm  Hamed

Send Pm Mehrad

Send Mail Groups

 

تبلیغات شما

آرشیو

عضویت

صفحه اصلی

 

Top30d.Ir

فال روز 5 بهمن ماه 87!

 

متولدين فروردين: امروزاز احساس خشنودی و رضایت برخوردار هستید. دیگران جذب شما می شوند و همه دوست دارند در کنارتان باشند.می توانید مسیرزندگی را در جهت تمایلات خودتان هدایت کنید.این قسمت از چارت شما به امنیت مالی تان مربوط می شود تمام کارهای مالی به خوبی پیش می روند اضافه حقوق خواهید داشت. لحظات فوق العاده ای را برایتان فراهم میشود همیشه چنین لحظاتی را پیدا نمی كنید زیرا همیشه سرگرم كارهایتان هستید اما اگر به افكارتان توجه كنید موضوعی كاملاً مهیج به دست می آورید.

 

 

متولدين ارديبهشت: یادآوری شود که زمان آن رسیده که از زندگی لذت ببرید. شما از معاشرت و بودن درکنار دیگران لذت می برید، چون شاد هستید از این که شما را همانگونه که هستید قبول دارند، آزادی داشتن برای این که خودتان باشید بهترین آزادی است، پس بدون تردید شما در بهترین حالت خود هستید. همینطور هم قدرت شما در عمیق فكر كردن بنابراین الان بهترین موقع برای پیدا كردن یك هم فكر است و صحبت كردن درباره چیزهایی كه هر دو دوست دارید شما قادرید كه همه را با جذابیت و خوشبینی خود خلع سلاح كنید و شما دقیقاً می دانید كه چگونه مسایل را بنفع خود استفاده كنید.

 

 

متولدين خرداد: اگر بخواهید می توانید بهترین هم صحبت باشید البته با نشان دادن قسمت دیگری از شخصیت پیچیده تان این کار را می کنید.ایده های خوبی برای خانه و خانواده دارید ماه نو همیشه فرصتی به شما می دهد تا طرح های جدیدی را آغاز کنید اگر برای کارهایتان به کمک کسی احتیاج دارید متاسفانه کسی در دسترس نیست.

 

 

متولدين تير: مردم معمولاً‌ امروز مرموز به نظر می رسند اما یک ثانیه را هذیان گویی بی مورد تلف نکنید. شما در تمام احتمالات هدیه های غیرمنتظره ای احساس قلبی را با اشاره فهماندن شکست خورده اید بنابراین سستی آن را خراب نکنید.امروز روز رخدادهای محلی و خانوادگی و سفرهای کوتاه است بنابراین شما بزودی درگیر فعالیت هایی می شوید که در ارتباط با همسایگان است و یا مشغول سفرهایی کوتاه متعددی می شوید همچنین ممکن است شما اطلاعات بسیار مهمی را بشنوید که امکان اکتشاف راه های جدیدی را به روی شما می گشاید.

 

 

متولدين مرداد: اخیراً‌ عشق های سری در زندگی شما خیلی شکل گرفته است و مثل کابوس برای خانواده و محل کار بوده است اما فکرش را نکن دورش را خط خواهی کشید رد پاهایتان را بپوشانید والا در اثر جرم گرفتار می شوید.امروز همه اتفاقات لذت بخش و پرماجرا را برای شما به همراه خواهد آورد همچنین شما را مطمئن خواهد ساخت كه در طی این فصل جشن و سرور محبوبیت شما بر كسی پوشیده نخواهد ماند اگر احساس می كنید كه اخیراً عشق از پهلویتان عبور كرده به زودی متوجه می شوید كه لذت این ماه را همراه و كنار شخصی به خصوص درك خواهید كرد.

 

 

متولدين شهريور: اگر چیزی را دوست داشته باشید یا از آن خوش تان نیاید به راحتی می گویید. از چیزی که بدتان می آید، تغییر غیر منتظره است اگر فرصت خوبی به دست آورید حتماً سودمند می باشد.شاید بخواهید در رختخواب بمانید افکار زیادی در فکرتان هست که یک لحظه شما را راحت نمی گذارد فقط سعی کنید آرام باشید و اگر نه کلافه می شوید. خانه امیدها و آرزوها و همچنین روابط دوستانه و گروههای شما قرار دارد در هفته های آینده طرفداران زیادی خواهید داشت و اگر تقویم تان از تاریخهای قرارتان پر نشده است این طور خواهد شد هیچ دعوتی را رد نکنید زیرا از حالا تا پایان سال باید در انتظار اتفاقات شگفت انگیز باشید.

 

 

متولدين مهر: امروز بر مسائل مالی و شخصی تاثیر زیادی می گذارد. به نظر می رسد اتفاقات خوبی در انتظار شماست. مثبت فکر کنید.سیارات بر ایجاد تغییرات بر چارت شما تاكید دارند و چند روز آینده كمی مشكل ساز خواهند بود شاید به دلیلی نتوانید تصمیمی بگیرید سعی كنید عصبانی نشوید آرامش خود را حفظ كنید و سخت نگیرید.

 

 

متولدین آبان: زمانی برای تغییر است و اگرچه کمی سخت است اما باعث پیشرفت می شود، سعی کنید از اتفاقاتی که پیش می آید بهره مند شوید. می توانید امشب کار و تفریح را با هم ترکیب کنید زیرا همسرتان رفتار خوبی با همکاران شما خواهد داشت.از آنجایی که این برج بر پول های شما که در آن با دیگران شریک هستید اثر می گذارد شما و همسرتان به دنبال چیز بزرگی هستید مانند خرید ماشین جدید و یا مبلمان جدید خودتان را تنها به دیدن ویترین های مغازه قانع کنید تا زمانیکه عطارد به حرکت مستقیم خود برگردد اگر امروز خرید کنید پشیمان می شوید.

 

 

متولدين آذر: در حال حاضر قوه درک شما در نهایت خود قرار دارد و می توانید خیلی از وقایع را پیشگویی کنید.شاید در مورد خودتان یا یکی از دوستان باشد اما از یک حس مطمئن هستید که تغییراتی در احساسات پیش خواهد آمد.زمان خوبی برای تمام كردن كارهای نیمه تمام است و می توانید برای آینده برنامه ریزی كنید می توانید اهداف جدیدی را برای خودتان پیدا كنید هیچ كاری غیر ممكن نیست.

 

 

متولدين دی: شما بسیار صبور و آرام بودید ولی امروز داستانی متفاوت است. بنابر دلایلی شما بسیار حساس شده و طولی نمی کشد که رنجیده خاطر شوید. نقطه نظرهای کسی ممکن است به شما بربخورد و یا حس کنید که می خواهد به طریقی شما را بفریبد. آزرده خاطر شدن شما، تفاوتی در اوضاع ایجاد نخواهد کرد، چرا که شخص مورد علاقه تان به اندازه کافی با شما وقت نمی گذراند.

 

 

متولدين بهمن: امروز از جمله روزهای سخت است که نمی توانید هیچ کاری را درست انجام دهید.اگر اطرافیان تان رفتار بدی دارند بهتر است پیش از اینکه همه چیز را گردن آنها بندازید علت اش را بپرسید.شاید اتفاقی کاری کرده اید که از شما رنجیده اند. امروز در حال روشن کردن آروزهای شغلی شماست با وجود این که ممکن است یک خانه نشین باشید امکان دارد در فکر باشید که یک کمک برای خانواده تان بسازید حتی جامعه یا حتی وسیعتر برای دنیا.

 

 

متولدین اسفند: آیا وقتی برای خوابیدن دارید؟فراموش نکنید که این فصل آرزوهای خوب است،پس چند نفر از همسایگان نزدیک تان را برای صرف نوشیدنی دعوت کنید.به خصوص اگر همیشه چندان فرصت این کار را ندارید.هم چنین می توانید همین کار را در رابطه با فامیل نزدیک تان هم انجام دهید،اکنون زمان آن فرا رسیده است.

 

 

 

 

All Right Reserved Byy Tehroon Online
 Designed By
Aslan Sanaei

__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive