گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Monday, January 19, 2009

[Tehroon-Online] ::Sport News:: 30 Day 87

 

Send Pm  Hamed

Send Pm Mehrad

Send Mail Groups

 

تبلیغات شما

آرشیو

عضویت

صفحه اصلی

Your advertisement

IRaNMC

PardisFun

IranMehrteam

 

Top30d.Ir

 

اخبار ورزشی امروز شاد باشید!

 

نام رحمتي در ليست پرسپوليس قرار گرفت:

 

به گزارش خبرگزاري فارس، ليست 30 نفره تيم فوتبال پرسپوليس ظهر امروز براي حضور در ليگ قهرمانان آسيا توسط كادر فني تهيه و به باشگاه پرسپوليس ارائه شد.
در اين بين نام سيد مهدي رحمتي دروازه بان تيم فوتبال مس كرمان ديده مي‌شود.
اين ليست فردا صبح به فدراسيون فوتبال ارسال خواهد شد.
اين در شرايطي است كه باشگاه مس كرمان روز گذشته مخالفت خود را با انتقال رحمتي به پرسپوليس اعلام كرده بود. مذاكرات طرفين همچنان ادامه دارد.

 

برهاني: روحيه ام را به خاطر مصدوميت از دست دادم:

 

آرش برهاني در گفت و گو با خبرگزاري فارس، در خصوص ديدار ديروز استقلال مقابل برق اظهار داشت: تيم ما در اين ديدار به هدف كسب پيروزي در ميدان حاضر شد و خوشبختانه توانستيم در خانه حريف 4 گل به برق بزنيم.
وي ادامه داد: برق تيم جوان و با انگيزه‌اي بود و در طول بازي توانست تاحدودي تيم ما را عقب بكشد اما به هر حال خوشحالم كه توانستيم با اين پيروزي صدر جدول را پس گيريم.
وي در خصوص عدم گلزني در اين ديدار گفت: در دقيقه 2 بازي موقعيت مناسبي نصيبم شد كه خودم را سمت توپ پرت كردم اما متاسفانه به زير توپ ضربه زدم و موقعيت به هدر رفت.
برهاني در مورد اخطاري كه در اين مسابقه از محسن قهرماني دريافت كرد و باعث ناراحتي قلعه‌نويي شد اظهار داشت: در اواسط نيمه دوم از سه ناحيه مچ دست، ران و زانوي پا دچار مصدوميت شدم و اين مسئله در روحيه‌ام اثر منفي گذاشت. در آن صحنه كنترلم را از دست دادم و واقعا متوجه نشدم چه اتفاقي افتاد كه از داور مسابقه اخطار گرفتم. اشتباهم را مي‌پذيرم . قلعه‌نويي نيز حق دارد كه بابت اين موضوع ناراحت باشد.

 

آذري: با محدود شدن برنامه اي كه حقيقت را مي گويد مخالفيم:

 

سعيد آذري در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري فارس راجع به ابلاغيه فدراسيون فوتبال ايران مبني بر عدم مصاحبه اعضاي فدراسيون فوتبال با برنامه تلويزيوني 90 اظهار داشت: برنامه 90 يكي از برنامه هاي تاثير گذار در فوتبال ايران است و مي تواند نقاط ضعف و قوت فوتبال ما را نشان داده و مردم را از فرافكني دور كند. البته اين برنامه مي توانست پس از قهرماني ذوب آهن از مديران و سرمربي تيم دعوت كند كه چنين كاري را انجام داد و به ساير تيم ها پرداخت.
آذري گفت: با وجود همه مسايل بايد حقيقت را پذيرفت كه با محدود كردن برنامه 90 كه واقعيات را مي گويد مخالف هستم. هر رسانه اي كه حق را بگويد ما طرفدار آن خواهيم بود. برنامه 90 متعلق به ذوب‌ آهن نيست،‌اما حقيقت را مي گويد. اين برنامه با كمي تغييرات مي تواند بازتاب و كارآيي بهتري داشته باشد.

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 

Your advertisement

Hosting PersianWhois

Your advertisement

TehroonShop    TehroonShop  Ham3d

Join This Groups

 

All Right Reserved By Tehroon Online
 Designed By
Aslan Sanaei

__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive