گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Sunday, January 25, 2009

[Tehroon-Online] ::Fale Rooz - 6 Bahman 87::

 

Send Pm  Hamed

Send Pm Mehrad

Send Mail Groups

 

تبلیغات شما

آرشیو

عضویت

صفحه اصلی

Your advertisement

ِِDigiKala

PardisFun

IranMehrteam

 

Top30d.Ir

فال روز 6 بهمن 87!

 

متولدين فروردين: شما می توانید خیلی خیالی باشید و امروز یک جادوگر به نظر می رسید.و زمانی پیش می آید که پول شما بیشتر می شود. به نظر می رسد که استعداد در چانه زدن روی رسوایی معاملات دارید. یک روز سرتاسر رضایت بخش.شاید رابطه ای در مسائل کاری پیدا کنید که هم جالب و هم مفید است.امروز یک چیز سحرآمیز در هواست، پس آماده یک دوران پرهیجان باشید. اگر مجرد هستید با ملاقات کسی که نمی توانید دیگر از او دور شوید این موقعیت خود را عوض می کنید.

 

متولدين ارديبهشت: زندگی عشقیتان بسیار خوب به نظر می رسد چون شما بسیار با مجبت و گرم هستید.همچنین کمتر حرف می زنید و بیشتر محبتتان را در عمل نشان می دهید.از بودن با کسانی که به آنها علاقه دارید شاید می شوید بنابراین حتماً سعی کنید تنها نباشید زیرا این احساسهای فوق العاده را از دست خواهید داد. آنهائیکه با کسی رابطه ای دارند باید کاری کاملاً‌ متفاوت با هم انجام دهند. از همه چیز گذشته، تنوع چاشنی زندگی است.

 

متولدين خرداد: احتیاج دارید که منزل بمانید و زیاد در اجتماع ظاهر نشوید. در هر صورت، اخیراً زیاد در بیرون از خانه بوده اید. لازم است که انرژی تان را برای جشن ها و مهمانی ها نگهدارید و یک روز آرام شما را تازه نفس می کند.نزدیکان شما بیشتر از همیشه نسبت به شما احساساتی هستند وتصمیم دارند تغییراتی ایجاد کنند. به خاطر خدا به حرفهای آنها گوش کنید! می بینید که منطقی صحبت می کنند.

 

متولدين تير: امروز روزیست که با شجاعت راه بروید و اعتقاد داشته باشید که همه چیز امکان پذیر است. برای شما خیلی سخت خواهد بود که احساساتتان را در خود بگنجید چون درباره همه چیز خیلی احساس مثبتی دارید. اگر فرصت سورپریز کردن کسی برایتان پیش آید واقعاً خوشحالتان خواهید کرد و کمی نور خورشید را به اطراف بگسترانید برای حس سلامت خودتان نیز بسیار مفید است.

 

متولدين مرداد: اگر به میهمانی می روید لحظات خوبی را در پیش رو دارید.از جذابیت یک نفر لذت می برید اما به نظر می رسد این فرد جذاب خود شما هستید.اگر خرید می روید مراقب باشید بیش از حد لازم ولخرجی نکنید.ستارگان قوه تخیل و درک شما را بالا می برند و می توانید بفهمید که قدم بعدی یک نفر چه می تواند باشد. به راحتی می توانید از احساس یکی از همکاران نسبت به خودتان باخبر شوید. البته می توانید به راحتی از او سوال کنید اما شما هیچ وقت این کار را نمی کنید، زیرا از نظر شما این کار بیش از حد روراستی است، و از این کار لذت نمی برید.

 

متولدين شهريور: شما تا آنجایی که می توانید باید امروز صبور و با حوصله باشید زیرا در آخرین دقایق برنامه ها طوری تغییر می کند که شوکه می شوید.برخی از جزئیات روزمره زندگی تان مبدل به هرج و مرج می شود و به نظر می رسد که شما نمی توانید هیچ کاری برای پیش رفتن آنها بکنید.سعی خود را بکنید تا با جزئیات پیش بروید.به همه چیز بخندید و احساس کنید که در نهایت همه چیز به نفع شما پیش خواهد رفت.

 

متولدين مهر: همسرتان کمی عجیب است وباید علت آنرا حدس بزنید.شاید برنامه ها در لحظه آخر تغییر کند.سعی کنید انعطاف پذیر باشید واگر نه خودتان را ناراحت می کنید.امروز همه چی به انتخاب خودتان بستگی دارد اما دوست دارید کارها مرتب و منظم انجام شوند.تنها نگرانی این است که در آینده چطور از این فرصت بدست آمده استفاده کنید.حاضر شدن در لحظات آخر شما را کمی نگران می کند.

 

متولدین آبان: امروز ترکیب بندی ستاره ها شما را بسیار محتاط خواهند کرد. خصوصاً اگر مشغول کارهای مربوط به خانه هستید. مایلید که کارهای روزمره و سخت را از سرراهتان بردارید پس وقت تلف نکرده و دیگر راجع به آنها فکر نمی کنید. به طریقی امروز شخص مورد علاقه تان را بیشتر ا ز همیشه از نظر روحی و معنوی حمایت می کنید و هر کاری که لازم باشد می کنید تا او احساس بهتری از خود داشته باشد.

 

متولدين آذر: اگر شما و همسرتان تصمیم گرفته اید رابطه تان را محکم تر کنید دیگران هم در این شادی با شما شریک می شوند.البته ترجیح می دهید در این شرایط رمانتیک با هم تنها باشید.یک بار دیگر حس می کنید که دود از گوش های شما بیرون می آید و همانند یک شیرخشمگین دمتان را تکان می دهید تا حساب کسی را برسید. ستارگان می گویند که شما معتقدید مدت طولانی در رابطه با او صبوری به خرج داده اید و اکنون زمان آن است که او را سر جای خودشان بنشانید. احتمالاً اتفاقاتی که در گذشته رخ داده را به یاد آورده و می ترسید که این اتفاقات دوباره به وقوع بپیوندند. با دقت آن را بررسی کنید و نگذارید تاریخ مجاُ تکرار شود.

 

متولدين دی: احساس می کنید باید سرعت داشته باشید. سعی کنید بیش از حد توانایی خود به دیگران قول ندهید. شاید کمی دیگر این پیشرفت ها به موقعیت های غیر ممکن تبدیل شوند.نگرانی های دیروز فضای امروز را خراب کرده است.شاید بخواهید از دیگران دوری کنید.بهتر است در موردش صحبت کنید و مشکلات را برطرف کنید.دیگران به شما کمک می کنند اما گاهی اوقات فکر می کنید تنها کسی هستید که می توانید کارها را درست انجام دهید.

 

متولدين بهمن: در مقابل خواسته ستارگان مقاومت نکنید.سعی کنید سرنوشت و تغییر را بپذیرید. زیرا اگر نپذیرید انگشت سرنوشت می تواند خودش بر شما زخم بزند. موفقیت آتی شما در دست دیگران است و این بستگی به رفتار شما با آنها دارد.امروزیکی دیگر از آن روزهایی است که می خواهید کارهای مربوط به دو روز را در یک روز انجام دهید.به جای این که بتوانید زمان کندتر پیش برود یا این که سرعت انجام کارهایتان را دو برابر کنید،خود را دچار وضیعتی سخت می کنید که صبر و طاقت تان را خیلی زود از دست می دهید.این چه فایده ای برای شما خواهد داشت؟هیچ فایده،پس آرام باشید،در هر زمان یک کار را انجام بدهید و بخاطر خدا دست از گیج کردن و آزار خود بردارید.

 

متولدین اسفند: می توانید انتظار یک فرصت را در زمینه های کاری داشته باشید. اما اگر باید قراردادی را امضا کنید یک هفته در موردش فکر کنید در این صورت همه چیز به خوبی پیش می رود.ممکن است امروز هر اتفاقی بیفتد.بنابراین منتظر اتفاقات غیرمنتظره باشید.از افرادی که مدت هاست بی اطلاع هستید خبر می گیرید.شاید هم خبری به شما بدهند که خوشحال شوید.نسبتاً عقلانی و منطقی هستید اما سعی کنید لحظاتی را هم با همسرتان باشید.

 

 

Your advertisement

IRaNMC

Hosting PersianWhois

TehroonShop    TehroonShop  Ham3d

Join This Groups

 

All Right Reserved Byy Tehroon Online
 Designed By
Aslan Sanaei

__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive