گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Saturday, January 24, 2009

[Tehroon-Online] ::IT News 5 BahMan 87::

 

Send Pm  Hamed

Send Pm Mehrad

Send Mail Groups

 

تبلیغات شما

آرشیو

عضویت

صفحه اصلی

Your advertisement

ِِDigiKala

PardisFun

IranMehrteam

 

Top30d.Ir

::تلفن همراه گوگل به اروپا رسید::

 

 

 

گوگل‌فون از سری گوشی‌های تی‌موبایل به زودی در اروپا عرضه می شود .

اپراتور آلمانی تی‌موبایل گوشی موسوم به جی‌وان را برای رقابت مستقیم با آی‌فون طراحی و عرضه کرده است که تاکنون در اروپا و آمریکا به مشتریان معرفی شده است. این گوشی که بر مبنای سیستم عامل گوگل کار می‌کند، تاکنون 700 تقاضای خرید داشته است.

پیشتر این گوشی در انگلستان و آمریکا قابل خریداری بود، اما هفته آینده تی‌موبایل آن را در بازارهای تلفن همراه سایر کشورهای اروپایی نیز عرضه خواهد کرد.

حمید اخوان، رئیس هیات مدیره تی‌موبایل گفته است که جی‌وان سی‌ام ژانویه امسال راهی هلند، اتریش و جمهوری چک خواهد شد. او هم‌چنین اضافه کرد؛ این نوع گوشی دوم فوریه در آلمان و ماه بعد در لهستان عرضه خواهد شد

جی‌فون یک کامپیوتر جیبی است

جی‌وان را شرکت تایوانی HTCساخته است و از ویژگی‌های آن می‌توان به صفحه نمایش حسی، کامپیوتر و اتصالات Wi-Fi اشاره کرد. همین‌طور این گوشی با سیستم عامل گوگل موسوم به Android کار می‌کند و به راحتی قادر خواهد بود به نیازهای دارنده تلفن برای جستجو در اینترنت، دسترسی به نقشه‌ها و ارسال و دریافت ایمیل پاسخ دهد. کارشناسان انتطار دارند، گوگل‌فون نشانه‌ای برای رقابت جدی با آی‌فون باشد.

قیمت جی‌فون چیزی در حدود 139 یورو معادل 179 دلار است که با قرارداد دوساله تی موبایل فروخته می‌شود. آی‌فون نیز به طور انحصاری توسط تی‌موبایل در آلمان عرضه می‌گردد.

شرکت‌های تلفن به منابع سودهی جدیدی نیاز دارند

اپراتورهای شبکه‌های موبایل امیدوارند با تولید تلفن‌های هوشمند به طور مدام درآمد خود را افزایش دهند. گوگل سیستم عامل آندروید را به منظور کمک به قابلیت‌های موبایل‌ها عرضه کرده است. دستگاه‌هایی که روز به روز به کامپیوتر نزدیکتر می‌شوند.

 

::قیمت تلویزیونهای ال سی دی در جهان کاهش می یابد::

 

 

 

جدیدترین مدل‌های تلویزیونی که‌ چندی قبل در نمایشگاه سالیانه‌ی لاس وگاس (Consumer Electronics) نمایش داده شدند، دارای صفحه نمایش بسیار باریک، قابلیت نمایش تصاویر سه بعدی ، اتصالات بی‌سیم و وضوح بسیار بالا هستند.

اینها مزیت های خوب به شمار می روند اما متاسفانه بسیار از ما قادر به خرید آن ها نیستیم. این تلویزیون‌ها که آمیزه‌ای از هنر و صنعت هستند و بسیاری از آن‌ها هنوز به تولید انبوه نرسیده‌اند، به قدری گران خواهند بود که خرید آن‌ها در این دوران نفس‌گیر اقتصادی برای بسیاری از مشتاقان بیشتر شبیه یک رویاست.

به هر حال آرزو کردن عیب نیست. گذشته از این بیشتر اوقات قیمت‌ها برای مشتریان محصولات جدیدی که از محبوبیت بالایی برخوردار هستند، شکسته می‌شود. چهار سال پیش یک تلویزیون LCD چهل و شش اینچ در حدود ده هزار دلار قیمت داشت. اما این روزها همان مدل را می‌توانید با هزار دلار تهیه کنید.

به تدریج محصولات جدید امسال نیز به قیمت‌های زمینی نزدیک‌تر خواهد شد، همان‌طور که شاید وضعیت اقتصادی رو به بهبود برود.    

 

 

::دستور تحقیق برای علت اخلال اس ام اس در برنامه 90::

 

 

 

وزير ارتباطات از ايجاد كميته‌اي براي بررسي علت ايجاد اختلال در سامانه‌ي پيامك برنامه‌ي نود خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، محمد سليماني - وزير ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات - صبح امروز در حاشيه‌ جلسه‌ هيات دولت در مورد ايجاد اختلال در سامانه‌ پيامك برنامه‌ نود، اظهار كرد: كميته‌ تحقيقي در اين ارتباط تشكيل شده و شركت ارتباطات سيار در حال بحث و بررسي اين موضوع است و تا بعد از ظهر خبر مربوط به آن ارايه خواهد شد.

به گزارش ايسنا سيستم پيام كوتاه برنامه نود در شامگاه دوشنبه دچار اختلال شد و اين نظرسنجي به دليل وجود مشكل برگزار نشد و مجري برنامه اظهار اميدواري كرد كه اين اختلال به شكلي تصادفي رخ داده باشد.

 

نظرات خود را برای مارسال کنید!

 

Your advertisement

IRaNMC

Hosting PersianWhois

TehroonShop    TehroonShop  Ham3d

Join This Groups

 

All Right Reserved Byy Tehroon Online
 Designed By
Aslan Sanaei

__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive