گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Monday, January 26, 2009

[Tehroon-Online] ::IT News 7 BahMan 87::

 

Send Pm  Hamed

Send Pm Mehrad

Send Mail Groups

 

تبلیغات شما

آرشیو

عضویت

صفحه اصلی

Your advertisement

ِِDigiKala

PardisFun

IranMehrteam

 

Top30d.Ir

سلام به همه امیدوارم حال همه خوب باشه این هم اخبار IT امروز!

 

 

هکرها نمره های دانشجویان پیام نور را تغییر دادند:

 

چند دانشجو هفته گذشته که با نفوذ به سایت یکی از واحدهای دانشگاه پیام نور توانسته بودند نمرات پایان ترم خود را تغییر دهند. این موضوع باعث واکنش وزارت علوم برای امن کردن شبکه های دانشگاهی شده است.

بر این اساس دبیر شورای فناوری اطلاعات (IT) وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برنامه های وزارت علوم برای جلوگیری از هک شدن سایتهای دانشگاهها را اعلام کرد.

امید فاطمی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: در شورای IT پروژه ای را تحت عنوان امنیت سایتهای دانشگاهها طراحی کرده ایم که نتایج اولیه آن استخراج و به دانشگاهها ارسال شده است.

وی اظهار داشت: این پروژه راهکارهای مواجهه با مشکلات امنیتی مانند هک کردن، انواع سوراخهای امنیتی و نحوه برنامه ریزی صحیح برای جلوگیری از چنین مشکلاتی را به دانشگاهها ارائه می دهد.

دبیر شورای IT وزارت علوم از ابلاغ استانداردهای امنیتی به دانشگاهها نیز خبر داد و گفت: دانشگاهها باید دارای نسخه پشتیبان منظمی باشند به طوری که نفوذ در سایت آسان نباشد.

وی اظهار داشت: نرم افزارهایی نیز در خصوص افزایش امنیت سایتهای دانشگاهی سفارش داده شده که به دانشگاهها ارسال خواهد شد.

فاطمی با بیان اینکه هر دانشگاهی در طراحی و راه اندازی سایت مستقل عمل می کند به مهر گفت: شورای IT نقش کمکی و راهنمایی کننده را برای دانشگاهها ایفا می کند.

 

ویندوز موبایل 6.5 تابستان سال آینده می آید:

 

 

شنیده‌ها حاکی از آن است مایکروسافت قصد دارد، ماه آینده نسخه تازه‌ای از ویندوز موبایل را منتشر کند. اما این بدین معنا نیست که بلافاصله اولین دستگاه با این ویندوز قادر به کار خواهد بود. دیگی‌ تایمز اعلام کرده است؛ کار کردن روی ویندوز موبایل 6.5 تا تابستان امسال ادامه خواهد داشت. بنابراین شوک به بازار تا آن موقع به تعویق خواهد افتاد. منابع می‌گویند؛ بخش عمده‌ای از مدل‌های جدید بر اساس این ویندوز جدید طراحی شده‌اند که در فصل خرید راهی بازار خواهند شد.

از آن‌جا که هنوز در مورد ویندوز موبایل 6.5 اخبار رسمی منتشر نشده است، ویژگی‌های آن در هاله‌ای از ابهام و شایعه قرار دارد. متاسفانه نظرات مثبتی هم نسبت به آن‌که نسخه جدید این ویندوز چگونه خواهد بود، هنوز وجود ندارد. گزارش‌ها می‌گویند که تغییراتی در ظاهر صفحه نمایش ایجاد شده است. به هر حال انتظار می‌رود تغییرات عمده‌ای در فرم خدمات آن‌لاین صورت گرفته باشد. طبق اخباری که شایع شده است این ویندوز موبایل در همایش جهانی موبایل بارسلونا معرفی خواهد شد.

 

موسيقي كلاه بر سرتان مي‌گذارد:

 

اين هم يكMP3 Player راحت و جالب. iCap در واقع يك محصول متفاوت و حرفه‌اي است كه بيشتر مورد توجه ورزشكاران قرار مي‌گيرد.

اين MP3 Player طراحي شبيه به يك كلاه بيسبال دارد. iCap به دليل طراحي جالبش مي‌تواند كار گوش دادن به موسيقي را براي كاربرانش ساده‌تر كند. به اين ترتيب ورزشكاران مي‌توانند در هنگام دوچرخه‌سواري، اسكيت و حتي بازي بيسبال به راحتي به موسيقي دلخواهشان گوش كنند.

اين دستگاه مبتني بر حافظه فلش بوده و ظرفيت حافظه داخلي آن به يك گيگابايت مي‌رسد. كاربران اين دستگاه، اما امكان ارتقاي حافظه آن را از طريق كارت‌هاي حافظه SD در اختيار دارند.

iCap
همچنين مجهز به راديوي FM بوده و قابليت ضبط صداي ديجيتالي را هم دارد. اين MP3 Player داراي يك اسپيكر هم هست. اگر به داشتن اين محصول جالب و منحصر به فرد علاقمند شده‌ايد بايد چيزي در حدود 120 دلار هزينه كنيد.

 

نظرات خود را ارسال کنید!

 

Your advertisement

IRaNMC

Hosting PersianWhois

TehroonShop    TehroonShop  Ham3d

Join This Groups

 

All Right Reserved Byy Tehroon Online
 Designed By
Aslan Sanaei

__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive