گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Tuesday, January 20, 2009

[Tehroon-Online] ::Fale Rooz - 1 Bahman 87::

 

Send Pm  Hamed

Send Pm Mehrad

Send Mail Groups

 

تبلیغات شما

آرشیو

عضویت

صفحه اصلی

Your advertisement

IRaNMC

PardisFun

IranMehrteam

 

Top30d.Ir

فال روز 1 بهمن ماه 87 !

 

متولدين فروردين: به خاطر خدا در مورد خرید با شریک زندگی مشاجره نکن ! اگر نمی توانید چشم در چشم ببینید هر کدام راه خودتان را جداگانه برید و توافق کنید دوباره همدیگر را برای نوشیدن ببینید. به این طریق هر دو شما استرس کمتری خواهید داشت. به یک نفر تواناییهایتان را نشان می دهید.اما متاسفانه او متوجه نمی شود.شاید باید در مورد توانایی های تان صحبت کنید تا متوجه شوند اما شاید هم آن ها برای برداشتن قدم اول کمی خجالتی هستند.

 

متولدين ارديبهشت:  امروز بین تمایل به کارهای روزمره و اصرار برای از بین بردن چارچوبها تناقض وجود دارد. حتماً این دو موضوع آنقدر ها که شما فکر می کنید متقابلاً‌ محدود نیستند. تمام کارهایی که لازم است انجام دهید این است که زندگی خود را طوری بازسازی کنید که هم چهارچوب و هم بدعتها در آن حضور داشته باشند.شما به این که بخواهید از زندگی خیلی لذت ببرید ادامه می دهید ولی این به این معنا نیست که همه موانع سر این راه را باید بدور اندازید. همیشه برنده و بازنده در هر کاری هست.

 

متولدين خرداد: یک دور همی با دوستان دیدگاه جدیدی را به وجود می آورد. شخص جدیدی را ملاقات می کنید که بسیار جذاب است. همیشه محتاط هستید. اما اگر فرصتی به دست آوردید که این شخص را بهتر بشناسید، درنگ نکنید.اگر برای خرید می روید بسیار مراقب آنچه می خرید باشید چرا که ممکن است بسیار گران قیمت تر از آن چه که می توانید خرید کنید باشد.اگر در مکان های عمومی رفت و آمد می کنید.بسیار مراقب اموال خود باشید وگرنه کسی با دستان چیره دستش ممکن است آنها را از شما بدزدد.هم چنین ممکن است با شخصی ملاقات کنید که خیلی سریع به شما دل ببندد.

 

متولدين تير: اگر سعی کنید که شخص خاصی را به مسیر فکری خود بیاورید آنها به این نتیجه می رسند که ایده های شما خیلی با فکر آنها فرق دارد. بهرحال، این به ضرر آنهاست، و وقتی که با یک دوست عاقل و قابل اعتماد صحبت می کنید کاملاَ مشخص می شود که شما واقعاً سنجیده صحبت می کنید. فقط بایداین حقیقت را قبول کنید که بعضی ها افکار بزرگ دارند و بعضی ها افکار کوچک و این دو هیچگاه نمی تواند در یک مکان با هم وجود داشته باشند.

 

متولدين مرداد: سعی کنید از آینده ترسی نداشته باشید.زیرا زمانی که از چیزی بترسید دیگر نمی توانید به جلو گام بردارید.انرژی تان و وقت تان را صرف کارهای غیر ممکن نکنید.به کارهای ممکن و عملی فکر کنید. رو راست وصادق هستید.هیچ وقت نمی دانید با افرادی که سعی میکنند شما را فریب دهند چطور رفتار کنید.شخصی سعی دارد اعتماد به نفس تان را تضعیف کند اما اجازه ندهید این کار را بکند.

 

متولدين شهريور: سعی کنید در احاطه اشخاصی که دوستشان دارید باشید چون آنها در این زمان مصاحبانی دوست داشتنی برای شما خواهند بود.سعی کنی کمک کنید تا شخصی از زندان خودش در بیایید چون به نظر می رسد نیاز دارد که درددل هایش را بازگو کند و به دنبال مصاحبی دلسوز می گردد.سعی کنید به آنها اطمینان به نفس داده و حرف دل آنها را به عنوان آخرین اخبار داغ،همه جا پراکنده نسازید.

 

متولدين مهر: امروز بعد ازمشکلات دیروز کمی احساس راحتی می کنید.اگر بتوانید زمانی را با افرادی که به آن ها اعتماد دارید باشید احساس بهتری پیدا می کنید.اخیراً به سختی کار کرده اید و اکنون می توانید کمی استراحت کنید.گرچه عموماً شما از قابل اعتمادترین افراد هستید، نمی دانید چرا کسی رابطه اش را با شما شل و سفت می کند. بنابردلایلی شما به صداقت و وفاداری او شک کرده اید. امروز روز خوبی برای ملاقات جدی نیست چرا که در حال حاضر از نظر احساسی بسیار مشغولید ولی به خوبی می توانید ببینید که اوضاع از چه قرار است و شما آن را دوست ندارید.

 

متولدین آبان: امروز بسیار هنرمند شده اید و از این که استعدادهایتان را نشان دهید احساس لذت زیادی خواهید داشت. اگر برخی از کارهایی را که به اتمام رسانده اید به افرادی مناسب آن کار نشان دهید، حتی ممکن است بازاری برای کارهایتان پیدا کنید. حتی اگر این امر بسیار دور از انتظارتان باشد، ممکن است تشویق به درست کردن هدایای فصل جشنی که پیش رو دارید شوید و یا اشیاء تزئینی برای درخت های کریسمس بسازید. زماین که شروع به کار کنید، دیگر نمی دانید چگونه دست از کار بکشید.

 

متولدين آذر: اگر فامیلی در خارج دارید. خبری می گیرید که آرزوی شنیدن آن را داشتید. همه چیز خوب است و برای کریسمس دوباره دور هم جمع می شوید شاید یه یکی از دوستان قدیمی سری بزنید. بنابراین امروزه فوق العاده است.بین دو موضوع کشمکش دارید این که رفت و آمدهای تان را کنترل کنید و یا این که اجازه دهید همه چیز خود به خود پیش بروند. در حالی که خوب بدانید در اطراف تان چه میگذرد، خوب است اجازه دهید هر از گاهی اتفاقات غیر منتظره رخ دهند.

 

متولدين دی: روز خوبی برای روابط دوستانه و زناشویی است هم چنین برای فعالیت هنری و خلاق شما. به نظر می رسد یکی از اختلافات وتضادهای شما خود به خود در حال حل شدن است. دیگران به نصایح شما اهمیت می دهند و اراده شما را تحسین می کنند.بدون شک تمام حرف های دیگران را باور می کنید، اما باید مراقب باشید و به هر شخصی، اعتماد نکنید. پول و دوستان را باید تا جایی که می توانید، نگهداری کنید ولی این دو موضوع را با هم قاطی نکنید علایق خود را در مرحله اول قرار دهید و احساس نکنید که حتماً باید دیگران را در مشکلاتشان یاری کنید، زیرا در هر صورت، آنها قبلاً‌ نصیحت شما را نپذیرفته اند.

 

متولدين بهمن: امروز راحتر از همیشه تفکر و کارهای دیگران بر شما اثر می گذارد.زیرا سیارات شکلی حساس دارند.امروز تغییر پذیرتر از همیشه هستید و این طرز فکر جدید دوستان تان را خوشحال می کند. تعجب نکنید اگر دیگران هم رفتار عجیبی داشتند.تاثیر یکی از دوستان خوب درست همان چیزی است که شما برای بهبود یک رابطه صمیمانه به آن احتیاج دارید. سعی کنید با هیچ کس به طور جدی بحث نکنید و به دنبال آرامش باشید.شاید در مسائل کاری کمی تاخیر ایجاد شود. بهتر است امشب تفریح کنید.

 

متولدین اسفند: فرصتی دارید تا برخی از ایده هایتان را عملی کنید. بهتر است بین واقعیت و کارهای تئوری تعادل برقرار کنید. بدانید که چه کارهایی را باید انجام دهید. اگر کمی فکر کنید موفقیت بزرگی به دست می آورید.بهتر است از وقتتان به نحو احسنت استفاده کنید زیرا موفقیتی که به دست می آورید ارزش زیادی دارد. روز خوبی برای ارزیابی اتفاقات اخیر است که همه آن ها مورد علاقه شماست. برای این که آینده را جالب تر کنید تغییرات جدیدی ایجاد کنید.

 

موفق و پیروز باشید!

 

Your advertisement

Hosting PersianWhois

Your advertisement

TehroonShop    TehroonShop  Ham3d

Join This Groups

 

All Right Reserved By Tehroon Online
 Designed By
Aslan Sanaei

__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive