گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Saturday, January 17, 2009

[Tehroon-Online] ::Fale Rooz - 28 Day 87::

 

Send Pm  Hamed

Send Pm Mehrad

Send Mail Groups

 

تبلیغات شما

آرشیو

عضویت

صفحه اصلی

 

فال روز 28دي  ماه 87!

 

متولدين فروردين: شما در خانه روبرو احتمالاً‌ مقداری زمین برای واگذاری به خاطر صلح خواهید داشت. اما اگر این باعث شود که بعضی از گرامی ترین طرحهایتان را روی یخ بگذارید می تواند زمانی باشد که فکر کنید دقیقاً چه کسی می خواهد با زندگی شما شریک شود. امروز كارها به سختی پیش می روند به نظر می رسد كه انرژی شما رفته رفته تحلیل می یابدو بیشتر مایل هستید كه روی یك صندلی راحتی تكیه بدهید و تنها باشید راجع به مباحث مذهبی روراست و صادق باشید زیرا اعمالتان ممكن است مشكلاتی را به بار آورند.

 

متولدين ارديبهشت:  امروز به قسمت عاشقانه فرزندان خلاقیت و ابراز احساسات شخصی چارت شما مربوط می شود.ممکن است در تصمیم گیری احساسی خود دیدگاه جالبی پیدا کنید و یا حتی شاید نخواهید که به یک روش معمولی همیشگی و قابل پیش بینی رفتار کنید.میتوانید درچند روز آینده به شخصی جذب شوید که با هر کسی که تا حال دیده اید فرق داشته باشد.

 

متولدين خرداد: از آنجایی که این قسمت با بخش مرموز چارت شما متضاد است.هر کدام از شما که ایده یا ارتباطی مرموز دارید، لازم است خودتان را آماده کنید. بدون این که شما خبر داشته باشید، شخصی در کارهای شما دخالت می کند، و تصمیم دارد شهرت شما را از بین ببرد. تنها انتخاب شما از بین بردن محدودیت هاست.حالت كسل كننده دیروز از بین رفته و شما را با انرژی و اشتیاق فراوان برای به حركت در آوردن اشیاء رها كرده است شما یك نظم دهنده ذاتی هستید و امروز، روز خوبی است كه آنرا اثبات كنید

 

متولدين تير: همه چیز در ذهن شما روشن تر است چون می توانید ببینید که چگونه دیگران فکر می کنند . حس ششم شما امروز کاملاً متمرکز است و این شما را قادر می کند که مسایل را از هر جنبه و زاویه ای ببینید. در این صورت امروز روز عالی است برای حل هر نوع مسئله احساسی که اخیراً رویهم جمع شده بوده. شما توان آنرا دارید كه بهترین راه های ممكن را به مردم نشان دهید، بدون این كه كسی را ناراحت كنید و یا خیلی رئیس مودبانه به نظر برسید همچنین امروز روز خوبی است كه برای شغلتان برنامه ریزی كنید.

 

متولدين مرداد: این قسمت از چارت شما به شراکت مربوط می شود.اگر با کسی رقابت می کنید مطمئن باشید تا زمانی که با صداقت رفتار می کنید موفق هستید. امروز روز شلوغ و پر از واقعه است كه برای حالت ناآرام شما بسیار مفید است.امروز از انجام هر كاری زود خسته شده و به سراغ كار دیگری می روید به همین علت تلاش می كنید تا شاید بتوانید كاری را برای مدت طولانی ادامه دهید و رها نكنید كسیكه معمولاً نور چشم شماست، حقا ای زده و میزان صبر شما را تا حداكثر ممكن آزمایش می كند شما قادر به تحمل و ادامه دادن هستید ولی تا حدی بیش از آن، شما را عصبانی خواهد كرد.

 

متولدين شهريور: امروز بر سفرهای بلند مدت، مسائل حقوقی و تحصیلات عالیه شما اثر خواهد گذاشت.سعی کنید مشکلات که در این زمینه وجود دارد را بررسی کنید و کارهایی را که در برنامه آینده خود گنجانده اید را نظم ببخشید.همیشه در زمان ماه کامل این فرصت به شما داده می شود که موقعیت ها را تسریع کنند پس روی موضوعاتی که باید در زمان خود رخ دهند متمرکز نشوید.

 

متولدين مهر: این نقطه اوج چارت شماست.فرصت خوبی است تا با توانایی هایی که دارید طرح نیمه تمام را پایان دهید. اگر از کار کنونی تان خسته شده اید به دنبال کاری هستید که حقوق بیشتری داشته باشد. احساس آرامش و سكون دارید و می خواهید كه به آرامی زندگی را تغییر دهید در این لحظه، عقیده شما راجع به بهشت این است كه در جائی تكیه داده و یك روز كاملاً بی تحرك را بگذرانید یك جریان شگفت انگیز از كشف و درك مستقیم بین شما و برخی از افراد زندگی تان رخ می دهد و میتوانید افكار جالب را در مورد آنها داشته باشید حتی ممكن است قبل از این كه افراد دهانشانرا باز كنند كه حرفی بزنند بدانید كه آنها می خواهند در مورد چه چیزی صحبت كنند!

 

متولدین آبان: روابط شما با دوستان و آشنایانتان اثر می گذارد. ممکن است متوجه شوید که مشغول توضیح واقعیت هایی به شخصی هستید و یا متوجه شوید که مجمعی خاص به انتهای خط رسیده اند. در حال حاضر سرگرمی ها جذابیت خود را از دست داده و این زمانی است که باید برای مدتی آنها را کنار بگذاریم. كسانی در زندگی شما درگیر احساسات شده اند و این امر، مسائل را كمی زنده تر و با روح تر می سازد احساسات آنها تشدید شده است بنابراین ممكن است مسئله ای ساده را به یك بحران كوچك تبدیل كرده و تنها این گونه می توانند هیجاناتشان را خاموش كنند با شخصی احساس رقابت می كنید وبه نظر می آید كه وی می خواهد از شما امتیاز بگیرد و شما به عنوان یك شیر مغرور با چنین رفتارهایی كنار نمی آیید.

 

متولدين آذر: اگر تصمیم دارید یکی از پروژه ها را تمام کنید شاید کمی درگیری داشته باشید. اگر به احساسات تان اجازه دهید فراتر بروید ، ممکن است در جایی اشتباه کیند. از غریزه تان استفاده کنید تا هدایت شوید و مطمئناً اشتباه و خطا نمی کنید. زندگی در این یک شنبه راه عجیبی را برای غافلگیر كردن شما در پیش گرفته است هیچ جای نگرانی نیست چرا كه شما از این كه بدانید در این گوشه و كنار چه می گذرد احساس لذت خواهید كرد. اگر كه فروشگاه های اطراف منزلتان حراج دارند بسیار مشكل است كه از جلوی آنها عبور كرده و نبینید كه چه چیزهایی در معرض فروش است اگر در برابر این وسوسه ها تسلیم شدید احتمالاً با سبدهای مملو از كالاهای مختلف در گوشه ای، خسته و بی حال می افتید!

 

متولدين دی: اگرچه زمان خوبی برای پایان کارهای نیمه تمام است، ولی خوب نیست که کار مهمی انجام دهید، زیرا دچار مشکل میشوید. ستارگان اطمینان دارند كه امروز شما، شخصی كمك رساننده و با ملاحظه می باشید اگر فكر می كنید كارتان صحیح می باشد و دوست دارید كه به كسی كمك كنید، حتماً این كار را بكنید ولی اگر احساس می كنید تحریك و برافروخته شده اید سعی كنید با انجام سرگرمی های مورد علاقه تان آرامش خود را باز یابید و یا می توانید به خانه دوستتان رفته و با خنده احساسات تنش زا را از خود دور كنید، به زودی احساس بهتری خواهید داشت.

 

متولدين بهمن: نباید فکر کنید که دیگران باید تمام حرفهای شما را به راحتی قبول کنند و با این کار باعث می شوید تا از مشکلات جدی جلوگیری شود. سعی کنید نقشه هایتان را بیش از آن که عملی کنید خوب بررسی کنید اما امروز هیچ عکس العملی نشان ندهید. امروز شما پر از انرژی و امیدواری می باشید و این امر تركیبی از لذت بخش برای شیری مانند شما می باشد كارهایی كه تا به حال بسیار خسته كننده و یا سخت به نظر می رسیدند ناگهان امكان پذیر شده زمانیكه روی فهرست كارهای انجام شده تیك می زنید احساس هیجان خواهید كرد. مكان های مربوط به پول در روی جدول شما امروز مشخص تر بوده و بنابراین ممكن است یك خبر خوش مالی را دریافت كنید.

 

متولدین اسفند: گاهی شرایطی پیش می آید که باعث می شود ناراحتی های گذشته را فراموش کنید کارها و مسائلی که قبلاً ناراحت کننده بوده اند اکنون لذت بخش تر می شوند. یک مشکل قدیمی در نهایت به پایان می رسد. امروز ماه می خواهد كه شیطنت كند بنابراین شما در می یابید پیشرفت در كارها كمی سخت است در این حالت ستارگان به شما می گویند حقیقتاً پاهایتان را روی هم انداخته واستراحت كنید و فردا به سراغ كارهایتان بروید مراقب بحث راجع به موارد خصوصی و یا حساس باشید ممكن است تصادفاً زیاد حرف زده بیش از آن كه مایل بودید مسائل را آشكار كنید بهتر است به طور كلی از بحث راجع به چنین مواردی صرف نظر كنید.

 

 

 

 

All Right Reserved By Tehroon Online
 Designed By
Aslan Sanaei

__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive