گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Saturday, January 17, 2009

[Tehroon-Online] ::Sport News:: 28 Day 87

 

Send Pm  Hamed

Send Pm Mehrad

Send Mail Groups

 

تبلیغات شما

آرشیو

عضویت

صفحه اصلی

Your advertisement

IRaNMC

IranMehrteam

 

سلام این هم اخبار ورزشی امروز شاد باشید!

 

حضور بوناچيچ در پرسپوليس منتفي شد:

 

به گزارش خبرگزاري فارس، عباس انصاري فرد پس از پيروزي يك بر صفر پرسپوليس مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: با توجه به اتفاقات رخ داده لوكا بوناچيچ از فهرست مربيگري پرسپوليس خارج شد و هيچ شانسي براي هدايت تيم ما ندارد.

وي تاكيد كرد: احتمال مي دهيم در صورت حضور بوناچيچ در پرسپوليس با وي دچار مشكل شويم بنابراين ترجيح مي دهيم در شرايط فعلي با قدرت افشين پيرواني را حمايت كنيم. براي روشن شدن شرايط به همگان اعلام مي كنيم كه بوناچيچ ديگر هيچ شانسي براي هدايت پرسپوليس ندارد.

انصاري فرد گفت: خوشحالم كه در اولين تجربه مدير عاملي خودم در فصل جاري تيم به پيروزي رسيد. به هواداران قول مي دهم روزهاي خوبي در انتظار آنان است.

وي در مورد شايعه انتخاب حميد درخشان به عنوان سرمربي پرسپوليس در تيم بزرگسالان گفت: قصد نداريم براي تيم بزرگسالان از اين مربي استفاده كنيم. بلكه مي خواهيم در قسمت پيشكسوتان از او استفاده شود.

 

مايلي‌كهن: براي يك بازي پيك نيكي 3 بازيكن ما را به اردو بردند:

 

به گزارش خبرگزاري فارس محمد مايلي‌كهن پس از شكست 2 بر صفر سايپا در ورزشگاه فولادشهر اظهار داشت: اين پيروزي را به سپاهاني‌ها تبريك مي‌گويم. برخلاف چهار بازي گذشته كه خيلي خوب بازي كرديم برابر سپاهان وضعيت مطلوبي نداشتيم.

وي ادامه داد: نمي‌خواهم پيروزي سپاهان را لوث كنم، اما حضور سه بازيكنان از سايپا در اردوي تيم ملي يكي از دلايل اصلي بد بودن ما در اين ديدار بود. در كجاي دنيا علمي را سراغ داريد كه در يك هفته تيم‌ها سه بازي انجام دهند. اگر امروز قرار باشد من صحبت كنم فردا با الفاظ نامناسبي مي‌خواهند جواب مرا بدهند. من سؤال دارم چطور بايد باشگاه ها تعامل خوبي با تيم ملي داشته باشند و بازيكن به صورت منظم در اختيار آنها قرار گيرد اما مربي تيم ملي به سفر يك هفته‌اي رفته و تيم ملي را به امان خدا رها كرده است.

مايلي‌كهن تأكيد كرد: اگر حضور بازيكنان در اردوي تيم ملي الزامي است بايد حضور سرمربي نيز الزامي باشد.اينطور فوتبال ما پيشرفت نخواهد كرد كه بخواهند بازيكنان را براي يك بازي پيك‌نيكي مقابل سنگاپور به اردو ببرند. سه بازيكن را به خاطر اين ديدار از من گرفتند. جالب اين است كه سرمربي تيم صبح روز بازي وارد ايران مي‌شود.

سرمربي سايپا درباره اظهاراتش در برخي از رسانه‌ها مبني بر نامناسب بودن حضور بوناچيچ در پرسپوليس عنوان كرد: هرگز نگفته‌ام بوناچيچ مربي بدي است. من به اين مورد اشاره كردم كه اين مربي كروات در مسابقات باشگاهي امارات نتايج خوبي كسب نكرده است.

مايلي‌كهن درباره جدايي محمد پروين و اختلاف با اين بازيكن خاطرنشان كرد: ما از چهار مسابقه 10 امتياز گرفتيم و تيم خوبي را داشتيم. اگر از ميان بازيكنانم بازيكني را بازي بدهم همه نظر مي‌دهند كه بهترين مربي دنيا هستم و اگر يك بازيكن را بازي ندهم مي‌شوم بدترين مربي دنيا. به هر حال تيم ما خوب نتيجه گرفته و به تركيب تيم برنده نبايد دست زد. محمد پروين با تصميم خودش از سايپا جدا شد و به خارج از كشور رفت.

 

پيرواني: از بازيكنان پرسپوليس درس گرفتم:

 

به گزارش خبرگزاري فارس، افشين پيرواني پس از پيروزي يك بر صفر مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: اين پيروزي را به هواداران تبريك مي‌گويم. ما زحمت زيادي براي كسب 3 امتياز بازي كشيديم. اين پيروزي را مديون غيرت بازيكنان پرسپوليس هستم. آنها خيلي جنگيدند. برعكس شرايط طبيعي كه هميشه معلم به شاگرد درس مي‌آموزد اين بار من از بازيكنان پرسپوليس درس گرفتم. آنها در 45 دقيقه دوم با وجود آنكه 10 نفره بوديم با تعصب بازي كردند و بايد از بازيكنانم تشكر كنم.

پيرواني گفت: فولاد تيم خوبي است. بايد پذيرفت كه شكست براي هر تيمي بد است. من به مجيد جلالي حق مي‌دهم پس از اين باخت تيم ما را با تيم‌هاي ملي بحرين يا اسكاتلند مقايسه كرده و مدعي شود بازيكنان پرسپوليس وقت‌كشي كردند. اين لطف سرمربي فولاد خوزستان بود كه ما را به وقت‌كشي محكوم كرد، اما مهم 3 امتياز بازي بود كه آن را بدست آورديم. اگر 10 نفره نمي‌شديم حرف هاي بيشتري در ميدان مسابقه داشتيم.

سرمربي پرسپوليس درباره احتمال قهرماني سرخپوشان تصريح كرد: روز اول كه به اين تيم آمدم قول قهرماني دادم. هدف ما نيز همين است. ما روي ليگ قهرمانان آسيا برنامه داريم و برنامه‌ريزي‌ گسترده‌اي انجام داده‌ايم تا بتوانيم در همه جام‌ها عملكرد موفقي داشته باشيم.

پيرواني با اشاره به شايعه حضور لوكا بوناچيچ در پرسپوليس گفت: من ياد گرفته‌ام كه همواره با واقعيت ها زنده باشم و توجه‌اي به شايعات ندارم. بنابراين تا روزي كه سرمربي پرسپوليس هستم به بهترين شكل ممكن وظيفه‌ام را انجام خواهم داد. من به اين بازيكنان علاقه دارم چون آنها در ميادين از جانشان مايه مي‌گذارند. با وجود نوشته آقايان نه كسي به اين تيم آمده و نه كسي رفته است. ما با همين كادر فني به كارمان ادامه مي‌دهيم. آنها هرچه دوست دارند بگويند و بنويسند.

سرمربي پرسپوليس در مورد ممنوع‌‌المصاحبه كردن بازيكنان گفت: واقعاً از همه خبرنگاران عذرخواهي مي‌كنم، اما پس از ديدار برابر ذوب‌آهن مسائلي در باشگاه رخ داد كه حاشيه وارد تيم شد. به همين دليل بازيكنان را از انجام مصاحبه منع كردم و به نتيجه مثبتي نيز رسيدم.

پيرواني با اشاره به درگيري لفظي خود و احمدرضا عابدزاده با پيشكسوتان پرسپوليس خاطرنشان كرد: من از برادر بزرگم ياد گرفتم كه به همه احترام بگذارم. در روزهايي كه مشكل داشتم از آنها خواستم كه مرا حمايت كند تا خودم نه؛ بلكه باشگاه پرسپوليس را نجات دهم. در اين زمينه بايد از صميم قلب از علي پروين و حشمت مهاجراني كه از بهترين‌هاي پرسپوليس هستند تشكر كنم. آنها با صحبت‌هايشان به من قوت قلب دادند و من افتخار مي‌كنم كه شاگرد چنين افرادي بودم.

اين مربي اضافه كرد: تيم بزرگي چون پرسپوليس همواره به مشاوره نياز دارد. به عنوان سرمربي از ايويچ، علي پروين و حشمت مهاجراني هميشه مشاوره مي‌گيرم. به نظرم اينها از بزرگان پيشكسوت محسوب مي‌شوند.

وي درباره تعويض كريم باقري و علي كريمي در ديدار برابر فولاد گفت: هر دوي آنها در جريان مسابقه خيلي دويده و براي تيم زحمت كشيده بودند. من به عنوان سرمربي مي‌توانستم تشخيص دهم كه چه كسي مي‌تواند براي تيم به ميدان برود و به همين دليل آنها را تعويض كردم.

پيرواني با اشاره به گلزني مازيار زارع گفت: وي پنالتي خوبي را به ثمر رساند و از اين بعد پنالتي‌زن اول پرسپوليس مازيار زارع است.

 

در صورت بروز مشکل با ما تماس بگیرید!

 

Your advertisement

Hosting PersianWhois

Your advertisement

TehroonShop    TehroonShop  Ham3d

Join This Groups

 

All Right Reserved By Tehroon Online
 Designed By
Aslan Sanaei

__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive