گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Thursday, January 22, 2009

[Tehroon-Online] ::Akhabar 30Nema 3 Bahman::

 

Send Pm  Hamed

Send Pm Mehrad

Send Mail Groups

 

تبلیغات شما

آرشیو

عضویت

صفحه اصلی

Your advertisement

ِِDigiKala

PardisFun

IranMehrteam

 

Top30d.Ir

 

گزارش فيلم‌هاي آخر هفته در تلويزيون!

 

به گزارش خبرگزاري فارس، فيلم‌هاي سينمايي آقاي هورتن، يك پله پايين‌تر، اركيده زخمي، خاك سرد، پرونده پرواز، در جستجوي خوشبختي، خانه عنكبوت، آخرين قطار، فصل مرغابي، ارواح و تله در روزهاي پاياني هفته (پنجشنبه و جمعه 3 و 4 بهمن) از شبكه‌هاي سيما پخش مي‌شود.

 

آقاي هورتن;:

 

فيلم سينماييآقاي هـورتـن به كارگرداني بـنـت همر پنجشنبه 3 بهمن ساعت 22 از برنامه سينما يك پخش مي‌شود.

داستان فيلم سينماييآقاي هـورتـن در مورد يك لوكوموتيوران بازنشسته است كه در پايان مسير كاري خود روزگار تازه‌اي را تجربه مي‌كند.او پس از آن كه مورد قدرداني قرار مي‌گيرد، از فضاي كار جدا مي‌شود و در برخوردهايي گاه اتفاقي با آدم‌هايي آشنا مي‌شود كه دنياي تازه‌اي روي او مي‌گشايند. فيلم با ظرافت، طنز و سادگي، زندگي مردي را به تصوير مي‌كشد كه به نظر مي‌رسد بار همه دنيا را بر دوش دارد.

براد اوو و اسپن اسكينبرگ در فيلم سينمايي آقاي هـورتن محصول سال 2007 كشور نروژ بازي كرده‌انـد.

يك پله پائين‌تر:

 

عصر روز جمعه ساعت15:40 فيلم تلويزيوني يك پله پايين‌تر به كارگرداني علي موذني و تهيه كنندگي محمد ناجي از شبكه يك سيما پخش مي‌شود;.

در خلاصه داستان فيلم تلويزيوني يك پله پايين‌تر آمده: مهين با ديدن كارنامه فرزندانش كيانا و كاوه شوكه مي‌شود و درمي‌يابد علت درس نخواندن و لجبازي آنها مخالفت با ازدواج مجدد او با پرويز است. شب كه كيانا و كاوه پس از يك روز خيابان گردي خسته به خانه بر مي‌گردند با اعتراض مادر و ناپدري روبه‌رو مي‌شوند و بحثشان بي‌نتيجه و با تهديد يكديگر پايان مي‌يابد.

كاوه در ادامه لجبازي‌هايش روز بعد با اتومبيل مادر به خيابان مي‌رود و با يك دختر بچه تصادف مي‌كند.

فرهاد اصلاني، بهناز جعفري، سينا كرمي و نيلوفر هوشمند در فيلم تلويزيوني يك‌پله پايين‌تر از توليدات سال جاري گروه فيلم و سريال شبكه يك سيما، ايفاي نقش كردند.

 

اركيده زخمي :

پنجشنبه شب ساعت23:30 فيلم سينمايي اركيده زخمي از شبكه دو سيما پخش مي‌شود;.

در اين فيلم با بازي كريسترهنريكسون و جوهانا سالستروم مي‌بينيم: اسكـار، پـيـر، هولگر، يوناس و راجر ريس دوستاني بوده‌اند كه در يك عمليات تبهكاري ماشيني پر از پول را غارت كرده‌اند. اما در وسط اين عمليات چهره راجر معلوم شده و دستگير مي‌شود.

راجر بقيه را لو نداده و به زندان مي‌افتد تا اينكه از زندان فرار مي‌كند. او هنوز سهم خود را از پول‌ها دريافت نكرده و بقيه شريكانش نيز كل پول را خرج خريد يك مزرعه كرده‌اند و با هم زندگي مي‌كنند. آنها فكر نمي‌كنند كه راجر بتواند از زندان فرار كند و براي آنها ايجاد خطر كند.

فيلم سينمايي اركيده زخمي به كارگرداني استفان اپلگرين و تهيه كنندگي لارس جوركمن، سال 2006 در كشور سوئـد ساخته شده

است.

 

خاك سرد:

 

فيلم سينمايي خاك سرد به كارگرداني رضا سبحاني جمعه 4 بهمن ساعت 17:45 از شبكه دو سيما پخش مي‌شود;.

فيلم داستان زندگي يك خانواده متشكل از پدر، مادر و پسرشان در بيابان‌هاي اطراف بم پيش از وقوع زلزله وحشتناك بم در سال 82 را روايت مي‌كند. علت زندگي اين خانواده در بيابان آرزويي است كه پدر خانواده، يوسف در سر دارد. او به اين اميد است كه در دل كوير با حفر چاهي به آب برسد و در نتيجه آنجا را آباد كند. مدتي كه از داستان مي‌گذرد در مي‌يابيم رسيدن به آب و آبادي آن قطعه از زمين در واقع آرزوي پدر يوسف نيز بوده و حال او تصميم دارد با رسيدن به آب، به آرزوي ديرينه پدرش جامه عمل بپوشاند.

محمدرضا فروتن، هيلا اكراني و رضا آشتياني درفيلم سينمايي خاك سـرد به تهيه كنندگي رضا آشتياني بازي كرده‌اند.

 

پرونده پرواز:

 

فيلم سينمايي پرونده پرواز محصول سال2000 هنگ كنگ، پنجشنبه 3 بهمن ساعت 20 از شبكه سه سيما پخش مي‌شود;.

وقايع اين فيلم در هنگ كنگ اتفاق مي‌افتد. در تمرينات جنگي هواپيماهاي شكاري انفجاري در آسمان اتفاق مي‌افتد كه مشكوك است، اهميت جنگ‌هاي الكترونيكي در اين فيلم توسط متخصصين اعلام مي‌شود، بعد معلوم مي‌شود كه توسط فرد مظنوني به نام گرگ برنامه‌هاي كامپيوتري به سرقت رفته است. سرگردي اطلاعاتي وارد صحنه مي‌شود كه برنامه‌هاي سرقتي را پس بگيرد.

توماس چان، دانيل يان، ويكي‌چان و آرون ووك در فيلم سينمايي پرونده پرواز به كارگرداني گوردون چان به ايفاي نقش پرداختند.

 

در جستجوي خوشبختي:

 

فيلم سينمايي در جستجوي خوشبختي به كارگرداني گابريل موچيني جمعه 4 بهمن ساعت10 صبح از شبكه سه سيما پخش مي‌شود;.

در خلاصه داستان فيلم آمده:سياهپوستي كه در كار لوازم پزشكي است پس از ورشكسته شدن به بازار بورس مي‌رود و زندگي خود را نجات

مي‌دهد.

ويل اسميت در فيلم سينمايي در مسير خوشبختي محصول سال 2006 بازي كرده است.

 

خانه عنكبوت:

 

فيلم سينمايي خانه عنكبوت به كارگرداني عليرضا داوودنژاد جمعه 4 بهمن ساعت 23 از برنامه صدفـيـلـم شبكه سه سيما پخش مي‌شود;.

در خلاصه داستان فيلم آمده: پس از انقلاب در بحبوحه ماجراي حمله نظامي طبس چهار مرد (تقي‌نيا، كامران، كاپيتان و تيمسار) كه وابستگي‌هايي به نظام سرنگون شده سلطنتي دارند در ويلايي گرد آمده‌اند و در انتظارند تا كودتا پيروز شود. حمله نظامي طبس شكست مي‌خورد و چهار مرد مستاصل از وضع خود و ترس از گرفتار شدن به جان يكديگر مي‌افتند.

جمشيد مشايخي، داوود رشيدي، عزت الله انتظامي و مسعود بهنود در فيلم سينمايي خانه عنكبوت توليد سال1362 بازي كرده‌اند.

 

آخرين قطار:

 

فيلم سينمايي آخرين قطار ساخته ديگو آرسواگو پنجشنبه 3 بهمن ساعت15:40 از برنامه سينما 4 به نمايش درخواهد آمد;.

در اين فيلم با بازي فدريكو لوپي، هكتور آلترير و په په سوريانو مي‌بينيم: چند پيرمرد بازنشسته كه بيشتر آنها بازنشسته‌هاي شركت راه‌آهن هستند، دوستي نزديكي با همديگر دارند و صاحب تشكيلات و انجمني به نام دوستان راه آهن هستند. آنها با خبر مي‌شوند يك جوان ساده و تازه به دوران رسيده و پولدار مي‌خواهد آخرين لوكوموتيو تاريخي كه متعلق به قرن نوزدهم اروگوئه است را به يك كارگردان هاليودي آمريكا بفروشد. اما اعضاي سالخورده انجمن دوستان راه‌آهن مخالف فروش اين لوكوموتيو به هاليوود هستند. پيرمردها با كمك يكديگر لوكوموتيو را پر از آب و زغال سنگ كرده، مي‌دزدند...

 

فصل مرغابي:

 

فيلم سينمايي فصل مرغابي به كارگرداني فرناندو ايمبك جمعه 4 بهمن ساعت 20:30 از برنامه سينما 4 شبكه چهار سيما پخش مي‌شود;.

فيلم از بيرون رفتن يك مادر و تنها گذاشتن پسرش در خانه شروع مي‌شود. پسر با دوستش از غياب مادر استفاده كرده، مشغول بازي با

كامپيوتر مي‌شوند. تمام وقت آنها صرف بازي‌هاي كامپيوتري مي‌شود. در اين اثنا دختر همسايه از آنها مي‌خواهد به خاطر اينكه اجاق خانه آنها خراب است به او اجازه دهند با استفاده از اجاق گاز آنها يك كيك بپزد. آنها قبول مي‌كنند و دخترهمسايه در حال زيرو روكردن آشپزخانه آنهاست و دو پسر هم درحال بازي خودشان كه ناگهان برق مي‌رود و بازي نيمه كاره مي‌ماند...

انريكه اريالو و ديگو كانانو در فيلم سينمايي فصل مرغابي محصول سال 2004 مكزيك ايفاي نقش كرده‌اند.

 

ارواح:

 

فيلم سينمايي ارواح ساخته نايك بروم فيلد 40 دقيقه بامداد روز جمعه 4 بهمن از شبكه تهران پخش مي‌شود;.

در اين فيلم با بازي اي چين لين، زان يو، ز وي و من كين وي مي‌بينيم: اي چين يك كشاورز چيني است كه به دليل درآمد بسيار كمي كه از

راه كشاورزي بدست مي‌آورد و اين درآمد كفاف زندگي خودش و فرزندش را نمي‌دهد، تصميم مي‌گيرد به انگلستان مهاجرت كند و چون پول زيادي ندارد اين مهاجرت به‌صورت غيرقانوني انجام مي‌پذيرد. پس از اينكه مسافت زيادي را گذرانده و از كشورهاي مختلفي عبور مي‌كند، بعد از شش ماه سفر موفق مي‌شود به انگلستان وارد شود. در آنجا مردي كار چاق كن به نام لين او را به خانه‌اي مي‌برد كه تعداد زيادي از مهاجران را در آن جاي داده است و از آنها اجاره مي‌گيرد و پس از تحويل به صاحبخانه انگليسي از او پورسانت مي‌گيرد. لين كاري براي اي چين در يك شركت موادغذايي به عنوان بسته‌بندي پيدا مي‌كند، اما اين كار مقطعي است.

فيلم سينمايي ارواح محصول سال 2006 انگلستان در ژانر درام ساخته شده است.

 

تله:

 

فيلم سينمايي تـلـه به كارگرداني روبرت‌آدريان پژو جمعه ساعت 13:30 از شبكه تهران پخش مي‌شود;.

در اين فيلم خواهيد ديد ليون قنادي است كه از همسرش جدا شده و قرار است پس از سال‌ها دخترش رمي را ببيند و طي سه روز مرخصي‌اش پيش او باشد. اما پس از آمدن رمي، گروهي ناشناس وي را گروگان مي‌گيرند و از ليون مي‌خواهند كه در قبال آزادي دخترش وزير نيرو و انرژي روسيه را كه براي تبادل‌هـاي سياسي به آلمان آمده، مسموم كند.

رنه اشنيكه، سوفي شات، ويكتوريا شرر و گوجكوميتيك به عنوان بازيگران اصلي در فيلم سينمايي تـلـه محصول سال 2008 كشور آلمان بازي كرده‌اند

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 

Your advertisement

IRaNMC

Hosting PersianWhois

TehroonShop    TehroonShop  Ham3d

Join This Groups

 

All Right Reserved Byy Tehroon Online
 Designed By
Aslan Sanaei

__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive