گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Wednesday, January 14, 2009

[Tehroon-Online] ::IT News 25 Day 87::

 

Send Pm  Hamed

Send Pm Mehrad

Send Mail Groups

 

تبلیغات شما

آرشیو

عضویت

صفحه اصلی

Your advertisement

IRaNMC

 

::تا 24 ژانویه برای دانلود ویندوز 7 فرصت دارید::

 

 

 

یکی از مدیران تیم ویندوز مایکروسافت در وبلاگ خود اعلام کرده است که محدودیت اعمال شده برای دانلود و دست یابی به لایسنس ویندوز 7 بتا اصلا درست نبوده و مایکروسافت محدودیت 2.5 میلیون نفری برای دریافت لایسنس را نادیده خواهد گرفت و از هم اکنون تا 24 ژانویه (تقریبا 2 هفته دیگر) برای دانلود ویندوز 7 و دریافت لایسنس مهلت خواهید داشت:

با توجه به استقبالی که شما از ارائه نسخه بتای ویندوز 7 داشته اید و خواهان تجربه آن هستید، ما تصمیم گرفتیم محدودیت 2.5 میلیون نفری را نادیده بگیریم و ویندوز 7 بتا را به مدت 2 هفته به صورت عمومی عرضه کنیم. در این مدت شما می توانید این ویندوز را دانلود کرده و کد لایسنس را دریافت کنید.

به هر حال سهل انگاری و عدم دقت مایکروسافت در برآورد اولیه ارائه ویندوز 7 مشکلات زیادی را برای کاربران و خود این شرکت بوجود آورد. اما به نظر می رسد که این شرکت قصد دارد این دو روز سخت و طاقت فرسا را جبران نماید. حالا شما می توانید به راحتی به سایت ویندوز 7 بروید و نسخه ی بتای آن را دانلود کنید و همزمان کد لایسنس اختصاصی خود را برای استفاده هشت ماهه از این محصول دریافت کنید. هم اکنون دیگر به هیچ راه حل ویژه و در مخفی برای دست یابی به ویندوز 7 بتا نیاز ندارید!

فقط باید توجه داشته باشید که هنوز هم برای دست یابی به لینک دانلود و کد لایسنس ویندوز 7، به اکانت لایو مایکروسافت نیاز خواهید داشت. البته به نظر می رسد که محدودیتی برای تعداد کد دریافتی توسط هر اکانت وجود ندارد. من روز قبل با اکانت خودم یک کد دریافت کردم و امروز هم برای تست سایت جهت نوشتن این مطلب یک کد لایسنس دیگر هم توانستم بگیرم. تنها نکته ای که باقی می ماند این است که اگر لینک دانلود صفحه لایسنس کار نکرد، برای دانلود می توانید یکی از روش های این مطلب را استفاده کنید.

 

::ارائه اولین موبایل - پروژکتور دنیا توسط سامسونگ::

 

 

 

آیا بالاخره سال 2009 ، سال موبایل - پروژکتورها خواهد بود؟ شاید اینگونه نباشد، اما به نظر می رسد که بعد از سالها حرف و نظر و قول و نمونه اولیه، قرار است چند نمونه از این نوع موبایل برای فروش عرضه شوند. اولین مدلی که قرار است ارائه گردد یکی از موبایل های پلتفرم تاچ ویز سامسونگ است که به شکل محدود تا آخر ماه جاری در کره جنوبی برای فروش ارائه خواهد شد. اما مثل اینکه قرار نیست تا زمان ارائه چیز زیادی در مورد آن بدانیم مگر اینکه پروژکتور این موبایل بر پایه تکنولوژی DLP خواهد بود و این پروژکتور کوچک قادر خواهد بود انواع فایل های قابل پخش در موبایل را از روی حافظه آن پخش نماید. البته این موبایل قادر است برنامه های تلویزیونی شبکه های تلویزیونی مبتنی بر تکنولوژی T-DMB دریافت کرده و از طریق پروزکتورش پخش نماید. و همچنین در ساده ترین شکل ممکن می توان از این پروژکتور به عنوان چراغ پر نوری برای موبایل استفاده کرد. با توجه به شنیده ها به نظر می رسد که این دستگاه چیز بدی از کار در نیاید.

 

::مثلث طلايي Callpod::

 

 

 

شارژر چند کاره ديده بودید؟ شرکت callpod  یک شارژر  مثلثی شکل زیبای سه زمانه با عنوان charger pod V2 به بازار عرضه کرد.  وضعیت کار اين مثلث طلايی بدین شرح است:

ضلع اول: قادر به شارژ لپ تاپ هايی از نوع Mac می باشد.

ضلع دوم: جهت شارژ وسايل کوچکتر از لپ تاپ نظير گوشی موبايل , mp3 player , و یا PDA ها استفاده مي گردد. از پورت های اين ضلع جهت شارژ انواع دوربین های دیجیتالی نيز می توانيد بهره بگيريد.

ضلع سوم:از 3 پورت USB اين ضلع در نقش یک هاب برای اتصال ادوات جانبی نظیر صفحه کلید، حافظه جانبی و يا موس USB , می توانيد استفاده کنيد.

این گجت مثلثی زيبا با قيمت 200$ در غرفه اين شرکت در نمایشگاه CES2009 برای فروش ارائه شده بود. جای همگي ما خالي!

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 

Your advertisement

Hosting PersianWhois

Your advertisement

TehroonShop    TehroonShop  Ham3d

Join This Groups

 

All Right Reserved Byy Tehroon Online
 Designed By
Aslan Sanaei

__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive