گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Thursday, January 29, 2009

[Tehroon-Online] ::Akhabar 30Nema 10 Bahman::

 

Send Pm  Hamed

Send Pm Mehrad

Send Mail Groups

 

تبلیغات شما

آرشیو

عضویت

صفحه اصلی

Your advertisement

ِِDigiKala

PardisFun

IranMehrteam

 

Top30d.Ir

به گزارش خبرگزاري فارس،‌ فيلم‌هاي سينمايي و تلويزيوني مسابقه سرعت (برادران واچفسكي)، شنا در زمستان(محمد كاسبي)، پسركابلي(بن استيلر)، ماه عسل(شهاب عباسي)، جدال بزرگ (علي اصغر شادروان)، حادثه (منصور تهراني)، فصل مرغابي ( فرناندو ايمبك)، داستان شتري كه گريه مي‌كرد(لوجي فالورني و بيامبا سورن داوا)،كارآموز (لارنت كانتت) و روز اردو (حسين قناعت)در روزهاي پاياني هفته (پنجشنبه و جمعه 10 و 11 بهمن) از شبكه‌هاي يك، دو، سه، چهار و تهران پخش مي‌شود.

 

مسابقه سرعت:

 

فيلم سينمايي مسابقه سرعت به كارگرداني برادران واچوفسكي پنجشنبه 10 بهمن ساعت22:15 از برنامه سينما يك شبكه يك سيما پخش مي‌شود. در اين فيلم با بازي اميل هرش، اسكات پاتر و سوزان ساراندن مي‌بينيم: اسپيد ريسر پسر جواني است كه عاشق مسابقات اتومبيلراني است و به صورت طبيعي ميل به شركت در اين مسابقات دارد. هدف اصلي او قهرمان شدن در مسابقات كروسيبل است. مسابقه كروسيبل يك مسابقه سراسري است كه در آن ماشين‌هاي شركت‌كننده بايد سراسر خاك كشور را طي كنند. برادر بزرگ‌تر ركس قبل از اين در اين مسابقه شركت داشته و جان خود را در يك تصادف سنگين از دست داده است. همين نكته يكي از دلايل تمايل اسپيد به شركت در مسابقات است.

فيلم سينمايي مسابقه سرعت محصول سال 2008 آمريكاست.

 

شنا در زمستان:

 

عصر روز جمعه ساعت 15:40 اين فيلم سينمايي از شبكه يك فيلم سينمايي شنا در زمستان از شبكه يك سيما پخش مي‌شود. در خلاصه داستان فيلم آمده: علي مرتضايي نسب از معلمين آموزش و پرورش جهت تدريس به يكي از مدارس محروم كشور منتقل مي‌شود. او با مشاهده وضع مالي مردم و جهل و فقر حاكم بر آن‌ها در صدد كمك به مردم و از جمله شاگردانش بر مي‌آيد. دلسوزي مرتضايي نسب در مقابل دانش آموزان و رفتار خشن ناظم نسبت به بچه‌ها، آن‌ها را رو در روي يكديگر قرار مي‌دهد. گرايش دانش آموزان به معلم خود و علاقه آن‌ها نسبت به مرتضايي نسب باعث كينه و حسادت ناظم شده و سرانجام با گزارش به نيروهاي امنيتي، مرتضايي نسب از مدرسه اخراج مي‌شود. مجيدمجيدي، يحيي ديواني، مسعود رحماني و داوود قنبري در فيلم سينمايي شنا در زمستان به كارگرداني محمدكاسبي در سال 1368 بازي كرده‌اند.

 

پسر كابلي:

 

فيلم سينمايي پسر كابلي به كارگرداني بن استيلر پنجشنبه 10بهمن ساعت 23:30 از شبكه دو سيما پخش مي‌شود. در اين فيلم با بازي جيم كري و متيو برود ريك مي‌بيـنيـم: استيو مرد جواني است كه طي نصب يك تلويزيون كابلي با مردي به نام جيب داگلاس كه نصب كننده تلويزيون‌هاي كابلي است، آشنا مي‌شود. جيب در همان برخورد اول و پس از نصب تلويزيون استيو، علاقه زيادي نسبت به دوستي با او از خود نشان مي‌دهد. استيو هم كه از اين مسئله تعجب كرده به ناچار مي‌پذيرد. فيلم سينمايي پسر كابلي به تهيه‌كنندگي بردگري در سال 1996 ساخته شده است.

 

ماه عسل:

 

فيلم سينمايي ماه عسل به كارگرداني شهاب عباسي و تهيه كنندگي ابوالفضل صفاري جمعه 11 بهمن ساعت17:30 از شبكه دو سيما پخش مي‌شود. در اين فيلم با بازي ارژنگ اميرفضلي، مارال فرجاد، هادي كاظمي و فاطمه هاشمي سولماز و يحيي زوج جواني هستند كه تصميم مي‌گيرند براي ماه عسل به شمال بروند. ماشين يكي از اهالي روستا را قرض مي‌گيرند و در راه دچار حوادث متعددي مي‌شوند.

 

جدال بزرگ:

 

فيلم سينمايي جدال بزرگ با بازي جهانگير الماسي، چنگيز وثوقي و محمدصالح علاء پنجشنبه 10 بهمن ساعت 20 از شبكه سه سيما پخش مي‌شود. در اين فيلم خواهيد ديد: ناخداي يك لنج مسافر كش در جنوب، ظاهراً توسط شريكش به قتل مي‌رسد، حال آن كه مسبب اصلي قتل قاضي شهر است و اوست كه مانع شكل‌گيري تحقيق در خصوص شناسايي قاتل مي‌شود. عادل يكي از پسران ناخداي مقتول كه براي مجازات مسبب قتل پدرشان به جنوب وارد شده است، در يك درگيري قاتل پدرشان را از پاي در مي‌آورد و سپس قاضي را مجروح مي‌كند. علي اصغر شادروان كارگرداني فيلم سينمايي جدال بـزرگ را برعهده داشته است.

 

حادثه:

 

فيلم سينمايي حادثه به كارگرداني منصور تهراني جمعه 11 بهمن ساعت 10 از شبكه سه سيما پخش مي‌شود. در خلاصه اين فيلم با بازي اكبر زنجان‌پور، حسين عمراني، نعمت الله گرجي، شيرين گل‌كار و عباس مختاري آمده است: همسر احمد ضيايي، دبير تاريخ در تصادف با اتومبيل دو آمريكايي به نام‌هاي ادوارد و پل به شدت زخمي مي‌شود. قانون كاپيتولاسيون (مصونيت سياسي و اجتماعي آمريكايي‌ها در ايران) مانع از دستگيري و محاكمه آنها است. احمد عليه دو آمريكايي شكايت مي‌كند، اما به جايي نمي‌‌رسد و در اين ميان همسرش فوت مي‌كند...

 

فصل مرغابي:

 

فيلم سينمايي فصل مرغابي به كارگرداني فرناندو ايمبك پنجشنبه 10بهمن ساعت15:40 از برنامه سينما 4 شبكه چهار سيما پخش مي‌شود. فيلم از بيرون رفتن يك مادر و تنها گذاشتن پسرش در خانه شروع مي‌شود. پسر با دوستش از غياب مادر استفاده كرده، مشغول بازي با كامپيوتر مي‌شوند. تمام وقت آنها صرف بازي‌هاي كامپيوتري مي‌شود. در اين اثنا دختر همسايه از آنها مي‌خواهد به‌خاطر اين كه اجاق خانه آنها خراب است به او اجازه دهند با استفاده از اجاق گاز آنها يك كيك بپزد. آنها قبول مي‌كنند و دختر همسايه در حال زير و رو كردن آشپزخانه آنهاست و دو پسر هم درحال بازي خودشان كه ناگهان برق مي‌رود و بازي نيمه كاره مي‌ماند...

انريكه اريالو و ديگو كانانو در فيلم سينمايي فصل مرغابي محصول سال 2004 مكزيك ايفاي نقش كرده‌اند.

 

داستان شتري كه گريه مي‌كرد:

 

فيلم سينمايي داستان شتري كه گريه مي‌كرد به كارگرداني و نويسندگي بيامباسورن داواو لوجي فالورني جمعه 11 بهمن ساعت20:30 در قالب برنامه سينما 4 از شبكه چهار سيما پخش مي‌شود. در خلاصه داستان اين فيلم سينمايي87 دقيقه‌اي آمده: بهار در صحراي گوبي در جنوب مغولستان، يك خانواده چوپان چادرنشين شاهد تولد كره‌هاي شترهاي خود هستند. اما يكي از شترها براي زايمان با دردسر مواجه شده و آنها مجبور مي‌شوند به شتر مادر براي تولد كره‌اش كمك كنند.

جان چيو آيرزانا، چي‌ميد اوهين، ام گابازارگون سون وايخ بايارام گابا گازار به‌عنوان بازيگران اصلي در فيلم سينمايي ماجراي شتري كه گريه مي‌كرد كه در ژانر خانوادگي و نمايشي بازي كرده‌اند.

 

كارآموز:

 

فيلم سينمايي كارآمـوز ساخته لارنت كانتت40 دقيقه بامداد روز جمعه از شبكه تهران پخش مي‌شود. در اين فيلم خواهيد ديد: فرانك دانشجويي است كه در پاريس در مديريت منابع انساني تحصيل مي‌كند و براي كارآموزي به شهر خود باز مي‌گردد و قصد دارد دوره كارآموزي را در همان كارگاه پرس كاري كه پدرش كار مي‌كند بگذراند. در بدو ورود به كارگاه، او به مدير كارخانه، روئه، طرحي پيشنهاد مي‌دهد كه طي آن كارگران تعداد ساعات بيشتري در روزكار كنند و به ازاي آن تعداد روزهاي كار در هفته متغير شود كه اين موضوع با مخالفت ژوزيان، رييس اتحاديه كارگري روبه‌رو مي‌شود كه فرانك علت آن را نمي‌فهمد او مي‌خواهد از پدر منفعل خود كمك بگيرد، ولي وي سرش به كارخودش است و ازاين موضوعات زياد سر در نمي‌آورد...

جليل لسپرت،ژان كلودوالود، شانتالبري وورنيكدي پاند ليير در فيلم سينمايي كارآمـوز محصول مشترك فرانسه و انگليس در سال 1999 ايفاي نقش كرده‌اند.

 

روز اردو:

 

شبكه تهران روز جمعه 11بهمن ساعت13:30 فيلم تلويزيوني روز اردو به كارگرداني حسين قناعت و تهيه كنندگي بهروز مفيد را روي آنتن مي‌برد. داستان فيلم درباره دو نوجوان به نام‌هاي فريد مشتاقي و ميثاق است كه همسايه و همكلاسي هستند، ولي به‌خاطر اختلافات فرهنگي و خانوادگي مشكلاتي با هم دارند. آنها براي يك اردوي دانش آموزي به رامسر مي‌روند و اتفاقاتي در اين سفر ميافتد كه بر اخلاق و رفتار هردو آنها تاثير مي‌گذارد.

اردلان شجاع كاوه، سعيد آقاخاني، كيانوش گرامي، آشا محرابي به همراه بازيگران نوجواني چون محمد فصيح، حسام صالحي و امير محمد ايماني به‌عنوان بازيگران اصلي در فيلم تلويزيوني روز اردو از توليدات سال جاري گروه فيلم و سريال شبكه تهران بازي كرده‌اند.

 

 

نظرات خود را ارسال کنید!

 

Your advertisement

IRaNMC

Hosting PersianWhois

TehroonShop    TehroonShop  Ham3d

 

Join This Groups

 

All Right Reserved Byy Tehroon Online
 Designed By
Aslan Sanaei

__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive