گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Tuesday, January 20, 2009

[Tehroon-Online] ::IT News 1 BahMan 87::

 

Send Pm  Hamed

Send Pm Mehrad

Send Mail Groups

 

تبلیغات شما

آرشیو

عضویت

صفحه اصلی

Your advertisement

IRaNMC

PardisFun

IranMehrteam

 

Top30d.Ir

::کنترل هلیکوپتر با پیغام صوتی::

 

 

 

 شرکت ژاپني Taiyo با معرفي یک هليکوپتر کنترلي جدید, تحولی در نسل اسباب بازی هاي کنترلی ايجاد کرده است. کودکان و يا احتمالا بزرگسالان عزیز يک عدد هدست ظريف را بر روی سر خود مي گذارند و پیغام هاي "شروع ,بالا, پایین , توقف, پایان" را از طريق یک پيغام صوتی به این هليکوپتر مخابره مي کنند. پيغام های ارسالی به میکرو چيپ تعبیه شده در ست کنترلی اين مجموعه مخابره می شود.

پس از تحليل و پردازش پیغام صوتی , فرکانس راديويي لازم جهت به حرکت در آوردن هلیکوپتر تعيين و براي اجرا به این وسيله فرستاده مي شود. حداکثر ارتفاع قابل صعود براي این هلیکوپتر 3 متر تخمين زده شده است.

 

قيمت تمام شده این محصول برای توليد 58 دلار پیش بيني شد.شايد این محصول بتواند آرزوی کسانيکه نتوانستند بعد از بزرگ شدنشان به شغل خلباني نائل شوند را برآورده سازد!

 

 

::فلش درایو انگشتی::

 

 

 

 به انگشتان خود دقت کرده اید! جالب است بدانيد که آنها در برخي موارد مي توانند از هر زباني گویا تر شوند و پیامی را به مخاطب برسانند. اگر چندي پیش مطالب نارنجی را دنبال کرده باشید با چند فلش درایو بامزه آشنا شدید. اکنون می توانيد این فلش جالب را به آن ليست اضافه کنيد تا کلکيسون فلش درايوهاي عجیب و غریبتان کامل شود.

در یک ایده جالب, شرکتی که نامش را نمی دانيم فلش درایو های 2 گیگا بايتی با ظاهري شبیه دست انسان طراحی کرد. اين فلش درايو ها در 3 رنگ مشکی, قرمز و آبي با سه طرح مختلف از حالتهاي انگشتان دست که هر یک مي تواند حامل پيامي باشد طراحی شده و از ماه ديگر با قيمت 35$ در بازار يافت می شود.دست و پنجه شان درد نکند با این طرح های با مزه!

 

 

::ثبت بیش از 4000 اختراع توسط IBM در سال 2008::

 

 

International Business Machines یا همان IBM در سال 2008 تنها شرکتي بود که موفق به ثبت بیش از 4000 اختراع آن هم تنها در عرض یک سال شد. بر طبق آمارگیری گروه خبری رويترز شرکت مايکروسافت با داشتن 2030 امتيازنامه و اينتل با داشتن 1776 امتياز نامه در عرض يک سال در رده هاي بعدی اين سکوی رقابتي قرار گرفته اند. سامسونگ شرکت الکترونیکی معروف کره هم با داشتن رکورد 3515 امتیازنامه در بخش ساخت قطعات و گجتهاي الکترونیکی موفق به اخذ رتبه نسبتا خوبی در کنار رقيبهاي قدر خود شد.

 

از طرح هاي موفق شرکت IBM مي توان به شبکه بي سیم تشخيص حضور کودک در صندلی اتومبيل و راهيابي نابینایان به کمک امواج رادیویی اشاره کرد. اين شرکت نيز موفق به اخذ امتياز نامه مربوط به ساخت چيپ ست هاي الکترونیکی با کمک فن آوری نانو شد که در بخش اقتصادي و کاهش هزینه هاي ساخت بسیار موثر است.سخنگوی شرکت IBM در ضمن اعلام اين آمار قول داده است که اين شرکت در سال 2009 بيشتر وقت خود را به ساخت و ارائه محصولات جدید بپردازد و کمتر به فکر ثبت اختراع و گواهینامه هاي متعدد باشد.

 

تفکر برانگیز بود، مگه نه؟ خواستیم به اطلاعاتان برسانيم که اگر ایده ساخت گجت جديدي را در ذهن خود می پرورانيد عجله کنيد. رقبای شما سخت ميکوشند و فرصت های طلایي را از شما خواهند گرفت. از ما گفتن بود!

 

موفق و پیروز باشید!

 

Your advertisement

Hosting PersianWhois

Your advertisement

TehroonShop    TehroonShop  Ham3d

Join This Groups

 

All Right Reserved By Tehroon Online
 Designed By
Aslan Sanaei

__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive