گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Saturday, January 17, 2009

[Tehroon-Online] ::IT News 28 Day 87::

 

Send Pm  Hamed

Send Pm Mehrad

Send Mail Groups

 

تبلیغات شما

آرشیو

عضویت

صفحه اصلی

Your advertisement

IRaNMC

IranMehrteam

 

سلام به اعضا خوب تهرون آنلاین این هم اخبار IT امروز!

 

::اینترنت WiFi 13 دلاری در پروازهای یونایتد ایرلاینز::

 

 

 

شرکت یونایتد ایرلاینز جزئیات بیشتری از سرویس اینترنت در پروازش را اعلام کرد. این سرویس از نیمه دوم سال جاری شروع خواهد شد و برای هر نفر در هر پرواز 13 دلار هزینه در بر خواهد داشت.

 

این سرویس توسط شرکت Aircell's GoGo ارائه می گردد و در شروع فقط در پروازهای نیویورک کالیفرنیای این شرکت -که توسط 13 فروند بوینگ 757 انجام می شوند- در دسترس خواهد بود. این سرویس اینترنتی شامل جستجو و مشاهده اطلاعات سایت ها، خدمات پست الکترونیک، استفاده از برنامه های چت و دسترسی به VPNهای اداری و تجاری خواهد بود.

انتظار می رود که به فاصله کمی بعد از شروع این سرویس، شرکت یونایتد آن را در اختیار مسافران دیگر پروازهای طولانی اش هم بگذارد.  

فکر می کنید که 13 دلار قیمت مناسبی است؟ ممکن است برای ما زیاد به نظر برسد، اما نویسندگان گیزمودو اینگونه فکر نمی کنند و آن را قیمت منصفانه ای می دانند. البته امید می رود که در پروازهای کوتاه تر هزینه این سرویس کاهش یابد.

چندی قبل هم شرکت هواپیمایی ویرجین سرویس WiFi خود را در یک پرواز اختصاصی در ارتفاع 4572 متری تست کرد. سرعت دانلود این اینترنت 3.6 مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود آن 1.8 مگابیت بر ثانیه بود. قرار است این شرکت برای پروازهای زیر 3 ساعت 10 دلار و برای پروازهای بالای 3 ساعت 13 دلار هزینه این سرویس را از مشتریان دریافت کند.

 

::مرخصی طولاني استيو جابز به خاطر بيماري::

 

 

 

شرکت اپل در بيانه ای اعلام کرده که استیو جابز مدیر عامل این شرکت به علت بیماري تا ماه ژوئن ( شش ماه دیگر ) در اين شرکت حضور نخواهد داشت. آقاي جابز در نامه ای که ديروز برای کارمندان این شرکت ارسال کرد توضیح داد که بيماري وی از آنچه که فکر مي کرده بغرنج تر است.

استيو جابز گفته که طي اين مدت مديريت اپل به عهده آقای تيم کوک گذاشته شده است اما وي در تصميم گيري های مهم این شرکت حضور خواهد داشت. در پي اعلام اين موضوع شاخص سهام اپل حدود 8 درصد سقوط کرد.

هنوز بيماري استیو جابز اعلام نشده اما چند هفته پيش آقاي جابز گفته بود که علت لاغری بيش از حد وی مشکلات هورمونی است. در حالی که هم اکنون به نظر مي رسد مشکلات وی جدي تر باشد. در سال 2004 هم شايعاتي مبني بر ابتلاي استیو جابز به سرطان پانکراس شنيده می شد.

با این وضعيت فعلا بايد Apple را بدون استيو داشته باشیم و ببینیم که تا چند ماه ديگر چه اتفاقاتي رخ خواهد داد.

 

::شارژر بادي خورشیدی::

 

 

 

شايد شما هم مثل با ديدن این تصوير دچار اشتباه شوید و فکر کنيد که داريد یک عدد فن ساده دستی را مشاهده مي کنید. اما این يک پنکه ساده نیست.

Kinesis K2 شارژي است که می تواند تمام وسايل USB شما را شارژ کند. سازندگان این شارژر تلاش کرده اند که از نيروهاي طبيعت برای تامين انرژی لازم استفاده کنند. بنابراین برای شارژ Mp3Player خود می توانید از نیروی باد یا انرژی خورشیدی استفاده کنید. به نظر گجت مفیدی میاید. فقط برای من این سوال ایجاد شده که در خانه نیروی باد از کجا پیدا می شود؟ فکر می کنید برای شارژ آیفون تان چقدر باید فوت کنید؟ البته مشخص است که این وسیله برای استفاده در محیط باز طراحی شده و برای کسانی که به کوه و جنگل سر می زنند وسیله مفیدی خواهد بود.

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

 

Your advertisement

Hosting PersianWhois

Your advertisement

TehroonShop    TehroonShop  Ham3d

Join This Groups

 

All Right Reserved By Tehroon Online
 Designed By
Aslan Sanaei

__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive