گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Wednesday, January 28, 2009

[Tehroon-Online] ::Download Jadid Tarin Va Khafan Tarin Software::

 

Send Pm  Hamed

Send Pm Mehrad

Send Mail Groups

 

تبلیغات شما

آرشیو

عضویت

صفحه اصلی

Your advertisement

ِِDigiKala

PardisFun

IranMehrteam

 

Top30d.Ir

مجله دانلود امروز تا اخر حتما نگاه کنید!

 

 

SerialShield 1.9.11.3 - حفظ کپی رایت نرم افزارهای تولیدی برنامه نویسان

نرم افزار - برنامه نویسی

اگر شما هم برنامه نویسی می کنید و بعد از مدت ها و صرف وقت و انرژی زیاد محصولی را تولید نموده اید، به طور حتم یکی از دغدغه های ذهنی شما جلوگیری از کپی و تکثیر غیر قانونی محصول تان می باشد که واقعا هم یکی از حساس ترین قسمت های تولید یک نرم افزار این مرحله می باشد و شما باید تمام دقت و توانایی خود را به کار گیرید تا کپی رایت محصول رعایت شود.

SerialShield نام نرم افزار برنامه نویسی قدرتمند و پیشرفته ای است که با قابلیت هایی که برای شما برنامه نویسان عزیز در نظر گرفته به حفظ کپی رایت و مجوز محصولات تولیدی شما کمک فراوانی می نماید به نحوی که شما قادر خواهید بود تا کنترل کامل لاینس نرم افزار را در دست بگیرید. روی هم رفته SerialShield از پروژه های .NET و Win32 شما به خوبی حمایت و محافظت می نماید.

نرم افزار بدون هیچ عملیات اضافی و گیج کننده و با استفاده از الگوریتم های خاص و ماهرانه خود به آسانی برای پروژه های شما سریال نامبرهای تک تولید می نماید و به کاربران برنامه نویس خود کمک کمی کند تا نسخه ای آزمایشی ( Trial ) از محصول خود را بین کاربران پخش نمایند و اطمینان کامل از عدم کپی شدن آن داشته باشند و اینکه دیگر ضررهای مالی نخواهند داد.

برنامه به این صورت عمل می کند که با اضافه کردن امکانات ارزیابی به نرم افزار تولیدی شما در زمان اجرای آن با آنالیز قسمتهای سخت افزاری و ... یک سیستم یک سریال ثبت جداگانه و تک برای هر دستگاه تولید میکند که توسط آن کد امکان استفاده از نرم افزار در سیستم دیگری وجود ندارد و منحصر به فرد می باشد. نرم افزار از برنامه های نوشته شده در محیط برنامه نویسی .NET همانند C#, VB.NET, Delphi.NET و همچنین برنامه های نوشته شده در زبان های برنامه نویسی Microsoft Visual Basic, VBA Access, VBA Word, VBA Excel, Microsoft Visual C++, Borland Delphi , C++ Builder و ... پشتیبانی می نماید.

 

SerialShield 1.9.11.3 - حفظ کپی رایت نرم افزارهای تولیدی برنامه نویسان

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار SerialShield 1.9.11.3

ایجاد نسخه های آزمایشی ( Trial ) حرفه ای از نرم افزارها

بهره گیری نرم افزار از تکنولوژی هایntidebugging, Antitracing و AntiMonitors جهت جلوگیری از آنالیز کدهای استفاده شده در برنامه تولیدی

کنترل ID های منحصر به فرد هر دستگاه به جهت جلوگیری از کپی شدن محصول

قابلیت فعال سازی آنلاین که به برنامه نویس اجازه می دهد تا به مشتریان قطعی خود از طریق ایمیل سریال را بفرستد

قابلیت تشخیص سریال نامبرهای کپی و قفل کردن نرم افزاری که از سریال های کپی استفاده می نماید

پشتیبانی از برنامه نوشته شده در محیط های .NET و Win32

پشتیبانی از سیستم عامل های Windows 9x, Windows 2000, Windows XP و Windows 2003 Server

قابلیت محدود کردن نرم افزار تولیدی با استفاده از فاکتورهایی همچون روزهای استفاده و یا شمارش تعداد اجرای نرم افزار

قابلیت اجاره دادن محصولات تولیدی برنامه نویس به مشتریان

قابلیت انتشار نرم افزار بروی اینترنت و یا CD/DVD با اطمینان کامل

واسط کاربری عالی و استفاده آسان از نرم افزار

بروز رسانی خودکار نرم افزار

 

دانلود رایگان

 

Acronis True Image Home 2009 12 Build 9709 - نرم افزار پشتیبان گیری حرفه ای و امن از اطلاعات

نرم افزار - پشتیبان گیری

Acronis True Image Home 2009 نسخه 12 ساخت 9709 نرم افزاری است قدرتمند که توانایی پشتیبان گیری و محافظت کامل از سیستم شما را داراست. پشتیبان گیری از داده ها و اطلاعات کامپیوتر شخصی شما، نرم افزارها و بازی های نصب شده بروی سیستم، تصاویر، فایل های صوتی و تصویری، اسناد مالی و اداری، تنظیمات و هر آنچه که برای شما مهم و لازم است.

این نرم افزار مشهور در زمینه بکاپ گیری و بازیابی اطلاعات طبق تحقیقات و نظرات سایت های گوناگون بین نرم افزارهای همنوع از قابلیت های خاص و منحصر به فردی برخوردار می باشد و آن را به یکی از بهترین ها تبدیل نموده است. نرم افزار Acronis True Image این امکان را برای شما فراهم نموده است تا به آسانی و تنها با یک کلیک از داده های مورد نظر خود پشتیبان بگیرید و هر زمان که سیستم شما دچار مشکلاتی همچون گرفتن ویروس و آلوده شدن سیستم، نصب نرم افزارهای مخرب و ناخواسته و یاحتی خرابی هارد دیسک و ... شدید، آن اطلاعات حفاظت شده و پشتیبان را توسط برنامه بازیابی نمایید.

نرم افزار این امکان را برای کاربران خود فراهم نموده است تا از تمام اطلاعات کامپوتر شخصی خود و یا تنها از فایل های مهم خود پشتیبان تهیه نمایند که بسته به نوع انتخاب سرعت عملیات متفاوت است و در نوع دوم نرم افزار سریع تر عمل می کند. Acronis True Image Home بسیار انعطاف پذیر تولید شده است و طوری از داده های شما محافظت خواهد کرد که حتی در حوادث غیر قابل پیشبینی هم مانند ویروسی شدن سیستم و یا خرابی هارد دیسک اطلاعات را دوباره بازگردانی نماید و این چیزی است که نرم افزار آن را برای کاربران تضمین می کند و این اطمینان را به آنها می دهد که بدون هیچ مشکلی دوباره از فایل ها و برنامه ها و حتی تنظیماتی که در فایل پشتیبان هستند استفاده نمایند.

همانطور هم که از نام نرم افزار معلوم است برنامه با روش تهیه Image از اطلاعات شما پشتیبان خواهد گرفت، که به کمک این روش هم می توان پشتیبان کاملی از قسمت های مختلف سیستم داشت و هم احتمال ویروسی شدن آن به صفر خواهد رسید. اگر شما هم نمی خواهید تا تجربه تلخ از دست دادن و یا خرابی نرم افزارها و فایل های خود مواجه شوید، پیشنهاد سایت دانلود رایگان دریافت رایگان این نرم افزار به شما عزیزان است.

 

Acronis True Image Home 2009 12 Build 9709 - پشتیبانگیری حرفه ای و امن از اطلاعات

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Acronis True Image Home 2009

تهیه پشتیبان با یک کلیک : فقط کافی است شما تصمیم بگیرید که چه، از کجا و در چه زمانی احتیاج به تهیه پشتیبان دارید تا نرم افزار به صورت خودکار و یا تنها با یک کلیک شما شروع به BackUp گیری کند.

جستجوی کامل متن : شما قادر خواهید بود تا بین آرشیوها با تایپ قسمتی یا تمام نام فایل مورد نظر به جستجوی آن بپردازید آن را سریع و به آسانی بازگردانی نمایید و همچنین نرم افزار قابلیت جستجو در داخل محتوای فایل ها را هم داراست.

قابلیت ذخیره سازی کپی از روی فایل های پشتیبان : شما این امکان را دارید تا یک یا چند کپی از فایل های پشتیبان خود را بروی شبکه، فلش دیسک و ... نگه دارید.

پشتیبانی از آرشیوهای ZIP : Acronis True Image Home 2009 علاوه بر پشتیبانی از فرمت TIB، فرمت ZIP را نیز به نرم افزار اضافه کرده تا داده ها با تراکم بیشتری ذخیره و آرشیو شوند.

قابلیت ادغام چندین آرشیو پشتیبان : توسط این گزینه این امکان برای شما فراهم می شود تا با ادغام و یکی کردن چند فایل پشتیبان که امکان دارد هر کدام از یک قسمت باشند، یک فایل کامل از پشتیبان ها تهیه نمایید.

اضافه شدن واسط کاربری با استایل ویندوز ویستا : که علاوه بر افزایش زیبایی ظاهر نرم افزار، واسط کاربری برنامه بسیار کاراتر و بهتر شده است.

گرفتن اتوماتیک پشتیبان مبنی بر در دسترس بودن مقصد : توسط این قابلیت کاربران توانایی تهیه پشتیبان به محض در دسترس بودن درایو مقصد بصورت اتوماتیک را خوهند داشت.

بروز رسانی آسان و سریع به کمک ابزارهای انتقال : که توسط این امکان شما لازم نیست وقت خود را هر دفعه صرف نصب مجدد ویندوز، نرم افزارها و یا سریال ها و تنظیمات و بروز رسانی ها نمایید!

قابلیت خاموش کردن کامپیوتر بعد از اتمام عملیات پشتیبان گیری : قابلیتی که به شما این امکان را می دهد تا شب کامپیوتر را روشن بگذارید تا کار پشتیبان گیری انجام شود و بصورت خودکار بعد از اتمام کار سیستم توسط نرم افزار خاموش شود.

قابلیت ذخیره سازی آرشیو بروی فضاهای گوناگون : شما می توانید آرشیو پشتیبان خود را بروی فضاهای گوناگون و امن همچون شبکه، CD/DVD، USB، سرورهای FTP، هارد دیسک های داخلی و خارجی و ... ذخیره نمایید و همیشه به آنها دسترسی داشته باشید.

 

دانلود

 


FormatFactory 1.70 Portable - کارخانه مبدل فرمت ها

نرم افزار - تبدیل فرمت

در این مطلب قصد داریم نرم افزار مبدل فایل را معرفی کنیم که قابلیت کار با فرمت های گوناگون فایل های مولتی مدیا را داراست. این نرم افزار که به کارخانه ای از فرمت ها هم تشبیه شده است در زمینه تبدیل فرمت فایل ها بسیار حرفه ای و کامل عمل می کند و دارای ابزاری پیشرفته می باشد که هر کاربری را راضی خواهد نگه داشت.

FormatFactory 1.70 نام این کارخانه مبدل فرمت ها است که در آن شما می توانید به تبدیل فرمت های گوناگون تصویری، صوتی و ویدئویی بپردازید. نرم افزار از اکثر فرمت های رایج پشتیبانی می نماید و قابلیت تبدیل هر نوع فرمت فایلی را داراست، در زمینه فایل های ویدئویی می توان فرمت هایی همانند MP4, 3GP, MPG, AVI, WMV, FLV, SWF و یا در زمینه صوتی به MP3, WMA, MMF, AMR, OGG, M4A, WAV و همچنین در زمینه فرمت های عکس و تصویر هم به JPG, BMP, PNG, TIF, ICO, GIF, PCX, TGA اشاره نمود.

از دیگر امکانات عالی موجود در نرم افزار هم می توان به ابزارهایی همچون امکان تغییر اندازه تصاویر بدون افت کیفیت، امکان چرخش و تغییر شکل تصاویر و یا ابزار ترمیم و اصلاح فایل های صوتی تصویری آسیب دیده و معیوب اشاره کرد. در آخر هم باید یاد آور شویم که این نسخه از نرم افزار که سایت دانلود رایگان برای شما عزیزان آماده نموده است، نسخه همراه FormatFactory 1.70 می باشد و نیازی به نصب ندارد پس هم اکنون آن را دانلود نموده و از کار با آن لذت ببرید.

 

FormatFactory 1.70 Portable - کارخانه مبدل فرمت ها

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار FormatFactory

پشتیبانی از تمامی فرمت های مولتی مدیا (video,audio,picture )

قابلیت ترمیم و اصلاح فایل های صوتی و تصویری بصورت حرفه ای

پشتیبانی از فرمت فایل های مولتی مدیا در iphone,ipod

وجود ابزارهای مفید کار با تصاویر همچون بزرگنمایی، چرخش، برچسب گذاری، برش و ...

قابلیت دی وی دی ریپر ( DVD Ripper )

قابلیت پیش نمایش فونت های زیر نویس

قابلیت ادغام چند فایل ویدئویی با هم

پشتیبانی از 42 زبان رایج دنیا

سازگاری با تمامی نسخه های ویندوز

 

دانلود


Passion SonyEricsson Theme - تم سری w سونی اریکسون

موبایل - تم سونی اریکسون

به جرات می توان گفت که سونی اریسکون البته بعد از نوکیا بهترین گوشی دنیاست که صد البته در ایران از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. سری w سونی اریکسون که از جمله امکانات محصول walkman سونی را داراست از سری های موسیقی گوشی های سونی اریکسون است که طرفداران خاص خود را دارد. به این دلیل سایت دانلود رایگان برای شما تم سری w سونی اریکسون تهیه دیده است که امیدواریم از دانلود رایگان لذت ببرید. این تم زیبا برای گوشی های w595 سونی اریکسون , w705 سونی اریکسون , w760 سونی اریکسون ,W902 سونی اریکسون و w980 سونی اریکسون است. در صورتی که بخواهید از حالت ویژه این تم که به صورت متحرک است استفاده نمایید باید flash lite2 را نصب داشته باشید.

 

Passion SonyEricsson Theme - تم سری w سونی اریکسون

 

 

دانلود


DzSoft PHP Editor 4.2.2.6 - برنامه نویسی قدرتمند به زبان PHP

نرم افزار - برنامه نویسی

DzSoft PHP Editor نام نرم افزاری است قدرتمند و محبوب در زمینه کد نویسی صفحات PHP و HTML و همچنین تست صفحات ساخته شده که به نحوی ماهرانه تمامی امکانات لازم جهت کد نویسی را برای کاربران خود در برنامه آماده کرده است.

با اینکه نرم افزار دارای محیطی ساده میباشد اما این فقط در ظاهر می باشد و باید گفت که این نرم افزار برنامه نویسی حرفه ای برای هر دو گروه کاربران مبتدی و پیشرفته مناسب می باشد و به طور حتم از برنامه نویسی در این نرم افزار بسیار راضی خواهند بود و میتوانند با قدرت بالا صفحات خود را تولید نمایند. در کل نرم افزار با فراهم نمودن امکانات عالی همانند مشخص نمودن دستورات و گرامر زبان PHP، درج سریع تابع های PHP، مدیریت کدها و فایل ها و ... زمینه را برای برنامه نویسی تحت وب با زبان PHP فراهم نموده است پس اگر شما هم برای برنامه نویسی با این زبان کد باز مشکل دارید و هنوز IDE مناسب آن را نیافتید هم اکنون این برنامه ساده ولی قدرتمند را از سایت دانلود رایگان بصورت رایگان دریافت نمایید.

 

DzSoft PHP Editor 4.2.2.6 - برنامه نویسی قدرتمند به زبان PHP

 

ویژگی های کلیدی DzSoft PHP Editor 4.2.2.6

پر رنگ کردن دستورات زبان های برنامه نویسی PHP و HTML/XML

پشتیبانی از پروتکل FTP همراه با SSL

مدیریت و کاوشگر کدها

مدیریت قدرتمند فایل ها در نرم افزار

مدیریت حرفه ای پروژه ها

وجود ابزار جستجوی فایل

اجرا و نمایش نتیجه کار تنها با یک کلیک

قابلیت بررسی و تصحیح خطاهای گرامری موجود در کدها

قابلیت گرفتن گزارش کامل از خطاها و هشدارها

قابلیت کنترل کامل داده های ورودی و متغیرهای تعریف شده در برنامه

پشتیبانی از تست اسکریپت هایی که خروجی آنها عکس یا فرمت های دیگر است

پشتیبانی از اضافه شونده های پی اچ پی

درج سریع توابع زبان php

قابلیت سفارشی سازی الگوهای کد نویسی

قابلیت گرفتن خروجی از کدها بصورت HTML و گفتن پرینت از آنها با پر رنگ کردن دستورات برنامه نویسی

قابلیت نشانه گذاری بروی کدها و فایل ها

واسط کاربری آسان و حرفه ای

وجود راهنمای برنامه نویسی به زبان پیشرفته PHP در داخل نرم افزار با قابلیت جستجوی کلمات کلیدی

پشتیبانی از فرمت های فایل Windows/Unix/Mac

سازگاری کامل برنامه با ویندوزهای 2000/XP/Vista

 

دانلود


PicaView 2.0 - مشاهده سریع و حرفه ای تصاویر

نرم افزار - کاربردی

PicaView 2.0 نام نرم افزار کاربردی است با حجمی تقریبا پایین که بصورت یک اضافه شونده ( add-on ) به ویندوز نصب میشود و قابلیتی جالب را به منوی راست کلیک موس اضافه می نماید که شما می توانید توسط این گزینه اضافه شده یک نمایشگر تصویر داخلی داشته باشید به نحوی که وقتی روی هر فایل مولتی مدیا راست کلیک کنید پیشنمایشی از آن را بطور فوری می توانید مشاهده نمایید.

نرم افزار بیش از 40 فرمت گوناگون تصویری و مولتی مدیا را همچون jpeg, ico, tiff, gif, wmf, bmp, avi و mpeg پشتیبانی می نماید و همچنین PicaView به جز تصاویر قابلیت پخش فایل های MP3 و WAV را نیز درون منوی راست کلیک فراهم نموده است.

برنامه امکانات عالی دیگری را نیز برای کاربران خود فراهم نموده است که می توان به قابلیت هایی همانند نمایش کامل تصویر و اعمال تغییرات بروی فایل مثل تغییر اندازه و چرخش عکس، گرفتن سریع پرینت از تصویر، گرفتن کپی از فایل، تبدیل حرفه ای فرمت تصاویر به فرمت های رایج دیگر، انتخاب سریع تصویر مورد نظر به عنوان والپیپر میز کار با تنظیمات مورد نظر اشاره کرد که همگی به عنوان یک زیر منو در راست کلیک موس جای گرفته اند.

همچنین باید به انعطاف پذیری برنامه و وجود پلاگین های گوناگون بروی آن اشاره کرد که واقعا نرم افزار را بسیار کاراتر کرده است که البته باید حتما نسخه کامل نرم افزار ACDSee بروی سیستم نصب باشد، پلاگین هایی که در زیر منوی Plug-ins قابل استفاده می باشند شامل گزینه های زیر می باشند :

 

PicaView 2.0 - مشاهده سریع و حرفه ای تصاویر

 

Create an archive file‍ : ساخت آرشیو از فایلهای تصویری با فرمت های گوناگون و قابلیت پسورد گذاری بروی آرشیو فشرده

Create a contact sheet : ساخت Contact sheet های حرفه ای و با فرمت های متنوع و همچنین قابلیت گرفتن پرینت سریع از آن

Find duplicate : جستجوی سیستم جهت یافتن کپی های دیگر از تصویر که این گزینه در آزادسازی فضای دیسک نیز بسیار سودمند است

E-mail Pictures : قابلیت فرستادن عکس توسط ایمیل

Create HTML Album : ساخت آلبوم های زیبا و تحت وب از تصاویر انتخاب شده

JPEG Transform : وجود پلاگینی جهت آینه ای کردن تصویر در 5 حالت مختلف و جالب

Create Online SendPix Album : ساخت آلبوم های زیبا و به اشتراک گذاری آنها بروی اینترنت توسط SendPix

قابلیت های اضافه شده در نسخه PicaView 2.0

قابلیت پیش نمایش سریع فایل های مولتی مدیا در زمینه منوها

قابلیت پیش نمایش فایل های گرافیکی با پسوند GIFs بصورت سریع در زمینه منوها

اضافه شدن گزینه های next- previous - first - last به پنجره نمایش تصاویر در زمانی که چندین عکس انتخاب میشود

دسترسی به نوار منو در پنجره نمایش تصاویر

اضافه شدن گزینه ای جهت نمایش اندازه تصویر به همراه اطلاعات دیگر مربوط به فایل

اضافه شدن قابلیت Save As... به نوار منو پنجره نمایش تصاویر

اضافه شدن قابلیت انتخاب مسیر جهت ذخیره شدن تصاویر بعد از تبدیل فرمت

 

دانلود


Passwords Plus 1.007 - مدیریت حرفه ای پسورد ها و اطلاعات محرمانه

نرم افزار - امنیت

به طور حتم برای شما هم پیش آمده که در سایتی عضو شده اید و یا بروی قسمت های مختلف کامپیوتر رمز گذاشته اید تا امنیت اطلاعات را حفظ نمایید اما بعد از مدتی آنها را فراموش نموده اید.

Passwords Plus 1.007 نام نرم افزاری است قدرتمند و کاربردی جهت مدیریت آسان Pin کدهای سری، پسوردها، اطلاعات مربوط به اکانت های شما در سایت های مختلف، سریال نامبر نرم افزارهای مورد نظر و ... که به آسانی می توانید آنها را برای یکبار در برنامه اضافه نمایید تا هرگاه به آنها نیاز پیدا کردید به راحتی از آنها استفاده نمایید. نرم افزار Passwords Plus محیطی کاربر پسند را برای کاربران خود فراهم نموده تا به آسانی اعمالی همچون اضافه، حذف، تغییرات بروی داده ها و یا نمایش سریع اطلاعات را انجام دهند همچنین نرم افزار از قابلیت های چند کاربری و موضوع بندی اطلاعات نیز پشتیبانی می نماید. در کل این نرم افزار امنیتی که برای حفظ اطلاعات هم از رمز نگاری 32 بیتی بهره می برد، به تمام کسانی که قصد دارند همیشه اطلاعات شخصی خود را حفظ نمایند بسیار پیشنهاد می شود. پس هم اکنون این نرم افزار عالی را از سایت دانلود رایگان بصورت رایگان دریافت نمایید.

 

Passwords Plus 1.007 - مدیریت حرفه ای پسورد ها و اطلاعات محرمانه

 

چرا Passwords Plus را انتخاب نماییم ؟

شما کافی است فقط یک پسورد را به خاطر بسپارید تا با استفاده از آن در برنامه به دیگر پسوردها، پین کدها و ... دسترسی پیدا کنید و احتیاجی به بخاطر داشتن بقیه نداشته باشید .

قابلیت قفل اتوماتیک در برنامه که این امکان را فراهم می نماید تا زمانی که شما برنامه را باز کرده اید و فراموش می کنید از آن خارج شوید به طور خودکار نرم افزار قفل میشود و به گفته سازنده داده ها از چشم فضول ها حفظ می شود !

تولید پسورد های هوشمند هم یکی دیگر از کارایی های نرم افزار است که برای تمام کسانی که قادر نیستند پسوردهای قدرتمند بسازند بسیار مفید است چون Passwords Plus به نحوی ماهرانه از بین اعداد، حروف کوچک و بزرگ و سمبل ها پسوردی با امنیت بالا برای شما تولید می نماید.

وجود بیش از 25 الگوی آماده و گوناگون در نرم افزار جهت کمک به شما برای استفاده سریع تر از برنامه و آشنایی بهتر با امکانات، الگو هایی همانند کارت اعتباری، بیمه نامه، وبسایت، بانک و ...

قابلیت ویرایش الگوها که این توانایی را به شما می دهد تا الگو ها را شخصی سازی نمایید، به طور مثال فیلدی را از آنها حذف یا اضافه نمایید و به عنوان الگویی جدید ذخیره نمایید.

سازگاری کامل با Palm OS Handheld یا Smartphone شما که این امکان را میدهد تا داده های شما بروی هر دو دستگاه Handheld و Desktopهمیشه به روز باشند.

 

دانلود


The best screensavers for mobiles - اسکرین سیور موبایل

موبایل - طرح عکس موبایل

به جرات می توان گفت امروزه اسکرین سیور را دیگر به نام محافظ صفحه نمایش نمی نامند بلکه به عنوان یک سرگرمی و تزئین گوشی همراه به کار می برند. سایت نرم افزار ی دانلود رایگان برای انواع سلیقه ها از هر مدل و طرح، تصاویر متحرک آماده کرده تا به عنوان اسکرین سیور در بیشتر گوشی های سونی اریکسون، اغلب همراه های نوکیا و دیگر موبایل ها قابل استفاده باشد. این مجموعه تصویر متحرک بسیار زیبا با فرمت GIF در اندازه های 176x220 که بیش از 300 اسکرین سیور موبایل می باشد که طرح های مخصوص موبایل یا عکس موبایل زیبایی در آن ها یافت می شود.

 

The best screensavers for mobiles - اسکرین سیور موبایل

 

 

دانلود


Glass Image Wallpapers - تصاویر والپیپر های شیشه ای

گرافیک - طرح عکس

تصاویر پشت زمینه یا والپیپر یکی از راه هایی است که با تغییر آن هر چند وقت یکبار می توانید تنوعی در ظاهر دسکتاپ خود بدهید. والپیپر های شیشه ای مجموعه ای بسیار زیبا از تصاویر پشت زمینه است که سایت دانلود رایگان آنها را برای شما تهیه دیده است. این بسته تصاویر 48 تایی با نرم افزار 3d max طراحی شده اند و با نرم افزار VRAY نور پردازی شده اند. امیدواریم از دانلود رایگان این تصاویر لذت ببرید.

 

Glass Image Wallpapers - تصاویر والپیپر های شیشه ای

 

 

دانلود


Any Video Converter Pro 2.7.0 - سریع ترین مبدل فایل های ویدئویی

نرم افزار - تبدیل فرمت

یکی از دغدغه هایی که اکثر کاربران کامپیوتری دارند، انتخاب یک نرم افزار حرفه ای جهت تبدیل فایل های مختلف ویدئویی به فرمت های مختلف می باشد البته به طور حتم شما هم با بسیاری از این نرم افزارهای مبدل کار کرده اید اما شاید از نتیجه تبدیل راضی نبوده اید و فایل حاصل با مشکلات و یا كمبودهایی رو به رو می باشد. اما نرم افزاری که امروز سایت دانلود رایگان برای شما عزیزان آماده نموده از 2 وی‍‍ژگی خاص و منحصر به فرد سرعت بالا ( كه به گفته سازنده نرم افزار سریع ترین مبدل فایل های ویدئویی در دنیا !) و کیفیت بسیار عالی برخوردار می باشد.

Any Video Converter Pro 2.7.0 نام این نرم افزار حرفه ای و قدرتمند می باشد که با پشتیبانی از فرمت های مختلف و فراوانی همچون AVI, MPG, RMVB, MOV, MKV, WMV, AVI, MP4, FLV, 3GP به یک مبدل فایل های ویدئویی پر طرفدار تبدیل شده است. همان طور که گفته شد سرعت کار بسیار بالا و همچنین کیفیت منحصر به فرد فایل های ویدوئی خروجی از دو مشخصه عالی این نرم افزار می باشد.

این نرم افزار تبدیل فایل های ویدئویی که سریع ترین مبدل فایل های ویدئویی است، قابلیت پشتیبانی از فرمت های رایج و قابل استفاده در دستگاه های مختلف همانند iPod, iPhone, Zune, Mobiles ,PSP را نیز داراست و به شما این امکان را می دهد تا فایل ویدوئی خود را با هر حجم و فرمتی به فایل تصویری با فرمت مورد نظر برای پخش در دستگاه های مختلف تبدیل نمایید و از تماشای آن لذت ببرید.نرم افزار Any Video Converter Pro دارای محیطی کاربر پسند و آسان می باشد که به طور حرفه ای تمامی ابزار لازم برای استفاده کاربران فراهم شده است و شما را قادر می سازد تا در طی چند ثانیه تبدیل فایل ها را آغاز نمایید.

 

Any Video Converter Pro 2.7.0 - سریع ترین مبدل فایل های ویدئویی

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Any Video Converter Pro

واسط کاربر پسند نرم افزار و استفاده آسان از آن

قابلیت تبدیل تمامی فرمت های ویدئویی به Apple iPod Video, Sony PSP و ...

قابلیت تبدیل دسته ای از فایل ها که هر کدام شامل یک فرمت مثل avi, wmv, asf, mpg, mp4 و ... می باشند

پشتیبانی از فرمت های DivX و Xvid که امکان وارد کردن و یا گرفتن خروجی از آنها نیز در نرم افزار فراهم است

پشتیبانی از تنظیمات پیشفرض مربوط به صوت و تصویر و یا تنظیمات خاص کاربر در زمان تبدیل

قابلیت مشاهده پیش نمایشی از فایل تصویری به طور سریع و لحظه ای قبل از تبدیل

قابلیت تبدیل بسیار سریع فایل های ویدئویی با خروجی کیفیت بالا هم از نظر تصویر و هم از نظر صدا

پشتیبانی از تنظیمات و گزینه های گوناگون مربوط به فایل های MP4، به طور مثال تنظیم اندازه ویدئو، نرخ بیت (Bit Rate ) و ...

سازگار با تمامی نسخه های ویندوز

قابلیت های اضافه شده در نسخه 2.70

قابلیت مدیریت Profile های خروجی و همچنین اضافه شدن 60 پروفایل از پیش تعریف شده به نرم افزار

قابلیت پشتیبانی از فرمت Swf و همچنین فرمت های صوتی AAC, WMA

رفع یکسری باگ های کوچک موجود در نسخه های قبل

 

دانلود


JDownloader 0.4.286 - نرم افزار دانلود قدرتمند

نرم افزار - مدیریت دانلود

امروز قصد داریم نرم افزار مدیریت دانلود متفاوتی را به شما عزیزان معرفی نماییم، دانلودری قدرتمند و منحصر به فرد در زمینه دریافت فایل از اینترنت و سرویس های میزبان فایل که این روزها هم تعدادشان کم نیست و اکثر کاربران اینترنتی با آنها آشنایی کامل دارند.

JDownloader نرم افزاری است کدباز که به صورت کامل در زبان جاوا برنامه نویسی شده است که از همین رو دارای ویژگی های خاصی همچون امنیت بسیار بالا، اجرا در هر نوع سیستم عاملی، سرعت عالی و ... می باشد. نرم افزار این امکان را به تمام کاربران عادی (Free) و ویژه (Premium) می دهد که به آسانی و بدون هیچ دغدغه ای از سایت هایی همانند Rapidshare.com یا Megaupload.com فایل های مورد نظر را با سرعت عالی دریافت نمایند.

JD از قابلیت های عالی همچون دانلود همزمان چند فایل، تشخیص خودکار کدهای امنیتی، قابلیت الویت گذاری بین فایل ها، استخراج اتوماتیک فایل ها، قابلیت Drag & Drop و ... پشتیبانی می نماید، همچنین کسانی که اکانت های اینگونه سایت ها را خریداری نموده اند به راحتی می توانند از طریق منوی Premium Hoster موجود در نرم افزار، اطلاعات کاربری خود را به برنامه معرفی و آنها را ثبت نمایند.

 

JDownloader 0.4.286 - نرم افزار دانلود قدرتمند و متفاوت

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Jdownloader

قابلیت اجرا در هر محیطی ( ویندوز، لینوکس، مکینتاش و ... )

نیازمندی نرم افزار جهت اجرا به Java 1.5 و یا بالاتر

کدباز باز بودن کامل نرم افزار (GPL)

پشتیبانی 24 ساعته و عالی

قابلیت دانلود همزمان چندین فایل

قابلیت دانلود با اتصالات متعدد

دارا بودن یک ماژول کاراکتر خوان ( OCR ) قدرتمند (JAntiCaptcha)

وجود پلاگین های کشف رمز برای بسیاری از سرویس ها همانند sj.org, UCMS, WordPress, RLSLog و ...

پشتیبانی از 75 هاست مختلف و 300 پلاگین کشف رمز

قابلیت تعویض تم برنامه

پشتیبانی از 16 زبان رایج دنیا

قابلیت بروز رسانی رایگان از طریق وب

قابلیت اتصال مجدد با JDLiveHeaderScripts و پشتیبانی از 1400 router

 

دانلود

 

 

Your advertisement

IRaNMC

Hosting PersianWhois

TehroonShop    TehroonShop  Ham3d

Join This Groups

 

All Right Reserved Byy Tehroon Online
 Designed By
Aslan Sanaei

__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive