گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Sunday, January 25, 2009

[Tehroon-Online] ::Axhaye Jadid Sarbazan Zan I s r a e a l Wooooow!::

 
 

 

سربازان زن اسرائيلي

pix2pix.org - سربازان زن اسرائيلي (2) pix2pix.org - سربازان زن اسرائيلي (2) pix2pix.org - سربازان زن اسرائيلي (2)    
 
●●●●● برای ديدن عکس ها به [اینجا] کلیک کنید ●●●●●

pix2pix.org - والپیپرهای زیبای فتوشاپی
والپیپرهای زیبای فتوشاپی
pix2pix.org - عروس داماد منتخب سال
عروس داماد منتخب سال
pix2pix.org - عکس نوزادهای تازه بدنیا آمده
عکس نوزادهای تازه بدنیا آمده
pix2pix.org - چشم های زیبا و فريبنده (2)
چشم های زیبا و فريبنده (2)
pix2pix.org - Wallpaper Windows Se7en
Wallpaper Windows Se7en
pix2pix.org - مدل شال گردن دخترانه
مدل شال گردن دخترانه
pix2pix.org - عکس های طنز و دیدنی (22)
عکس های طنز و دیدنی (22)
pix2pix.org - عکس های عاشقانه هنری (3)
عکس های عاشقانه هنری (3)
pix2pix.org - عکس های منتخب (5)
عکس های منتخب (5)

 

برترین رازهای فتوشاپ
( دوبله فارسی )

"کمربند مشکی" در نرم افزار Adobe Photoshop را از آن خود کنید !


نسخه فارسی مجموعه عظیم آموزشی راز های فتوشاپ Photoshop Top Secret به صورت کاملا فارسی و دوبله شده

تمامی دانستنیها و ریزه کاری های فتوشاپ را یکجا هدیه بگیرید و عنوان بهترین گرافیست را از آن خود کنید! ( به صورت کاملا فارسی و دوبله شده با منوهای فارسی تقدیم به تمام طرفداران ایرانی فتوشاپ )

این پکیج عظیم و بی نظیر آموزشی فتوشاپ به صورت مرحله به مرحله به تمامی کاربران چه کاربران در سطح مقدماتی و تازه کار و چه کاربران فتوشاپ کار و آشنا به کارهای گرافیکی و حتی گرافیست های حرفه ای را به عمق نرم افزار بی نظیر و هزار توی Adobe Photoshop برده و ایشان را با تمامی رازهای آشکار و نهان آن اشنا می کند !

خرید پستی خرید پستی

قيمت : 9000 تومان        تعداد : 6 DVD


مجموعه پیش رو یکی از کامل ترین و برترین مجموعه های آموزشی در زمینه فتوشاپ می باشد که که ویژگی های خاص این مجموعه آن را از سایر مجموعه های مشابه متمایز نموده، از جمله این ویژگی ها قرار گیری هفت دوره آموزشی Adobe Photoshop CS4 ارائه شده توسط برترین اساتید جهان، به همراه مجموعه ای از نکات و ترفند های کار با فتوشاپ در قالب 101 پروژه آموزشی توسط آقای Mark Monciardini مدرس مجموعه Photoshop Top Secret، همچنین مجموعه ی بی نظیر و نفیس Photoshop Top Secret به زبان و محیط 100% فارسی (با کمترین دستکاری)، در قالب 6 دی وی دی است، که در بسته بندی اختصاصی تقدیم شما می گردد.

چگونه در فتوشاپ کمربند مشکی بگیریم؟!
مجموعه ی نفیس Photoshop Top Secret همان گونه که از نامش می توان حدس زد مجموعه ای کم نظیر، حرفه ای و محرمانه است که دریچه ای از اسرار و ترفند های ناشناخته فتوشاپ را پیش روی کاربران قرار می دهد. اکثر کاربران نرم افزار فتوشاپ همیشه دنبال آموزش ها و در واقع یادگیری نکات جدید و ترفندهایی از این نرم افزار در جهت ارتقاء سطح کار و توانائی های خود بوده اند که این امر باعث بوجود آمدن هزاران سایت آموزشی در این زمینه، کتب مختلف آموزش ترفند ها، نکته ها و نیز دوره های آموزشی با هزینه های بالا تحت عناوینی مانند جلوه های ویژه فتوشاپ و ... شده است. این مجموعه گرانبها که شامل بیش از 18 گیگابایت فیلم آموزش است در بردارنده ی آموزش های فوق العاده کاربردی و حرفه ای در زمینه های مختلفی، مانند آموزش ترکیب تصاویر، ساخت پوستر های سینمایی و تبلیغاتی، آموزش های حرفه ای روتوش تصاویر، ایجاد جلوهای ویژه، ساخت افکت های هیجان انگیز و رویایی، کار با متون، گرافیک وب و Digital Painting و موارد دیگری است. که در ادامه تصاویر آنها، به همراه توضیحات اجمالی از هر آموزش قرار داده شده است.

محتویات این مجموعه بی نظیر به اجمال عبارتند از:
- مجموعه آموزشی Photoshop Top Secret به زبان فارسی با محیط کاملاً فارسی
- مجموعه آموزشی Mark's 101 Photo Tips
- مجموعه هفت دوره آموزشی Adobe Photoshop CS4 شامل:
  - دوره آموزشی Photoshop CS4 For Beginners
  - دوره آموزشی Adobe Photoshop CS4 Power Session
  - دوره آموزشی Adobe Photoshop CS4 Selections & Masks
  - دوره آموزشی Mastering Layers in Photoshop CS4
  - دوره آموزشی Design Effects With Photoshop CS4
  - دوره آموزشی Beauty and Portrait Retouching Kit
  - دوره آموزشی Creative Suite 4 Integration
- و ...

 

http://www.cdtakcd.com


- مجموعه آموزشی
Photoshop Top Secret به زبان فارسی با محیط کاملاً فارسی:

برخی از قابلیت های کلیدی مجموعه ی Photoshop Top Secret :http://www.cdtakcd.com
- مشاهده ی پروژه های آموزشی به صورت مالتی مدیا در محیطی با طراحی زیبا و کاربری آسان
- بیش 18 گیگابایت فیلم آموزشی در قالب 40 پروژه آموزشی مختلف در زمینه های مختلف کاربردی
- وجود کلیه فایل ها و تصاویر مربوطه به هر پروژه آموزشی جهت تمرین و افزایش مهارت کاربران
- پروژه های آموزشی که تاکنون مشابه آنها را ندیده اید!
- بیان نکات کاربردی و اسرار کم نظیر فتوشاپ در حین آموزش
- پیاده سازی کلیه آموزش ها در نرم افزار Photoshop CS3

کلیه ی پروژه ها توسط اساتید بسیار خبره آموزش داده می شود که در ادامه معرفی می شوند.

http://www.cdtakcd.com
آقای Mark Monciardini یکی از 40 فتوشاپ کار حرفه ای در دنیا و برنده جوایز متعدد از جمله جایزه Fame که برنده این جایزه، توسط انجمن کاربران حرفه ای فتوشاپ برگزیده می شود و نیز یکی از اساتید بین اللملی در زمینه تدریس فنون کار با فتوشاپ در سطح جهان می باشد.


http://www.cdtakcd.com
خانم Melanie Stimmell فارغ التحصیل از کالج مرکزی هنر در رشته طراحی می باشد و یکی از هنرمندان جهانی شناخته شده می باشد و تنها زنی می باشد که موفق به کسب عنوان Maestro شده است همچنین موفق به کسب چندین مدال طلا در زمینه طراحی از کشورهای آلمان و ایتالیا شده است.


پروژه های آموزشی این مجموعه ی نفیس عبارتند از:

http://www.cdtakcd.com
> پروژه های DVD 1 (به زبان فارسی)

http://www.cdtakcd.comMovie Poster Design I : در این پروژه شما با هنر مونتاژ تصاویر افراد که یکی از بارزترین کارها در ساخت پوستر فیلم های سینمایی می باشد آشنا می شوید.
Movie Poster Design II : دراین آموزش شما مشاهده می کنید که چگونه با تصاویری بسیار ساده و فقط با اعمال افکت ها و ترکیب تصاویر با یکدیگر پوستر فیلم بسیار حرفه ایی طراحی می شود.

http://www.cdtakcd.comMovie Poster Credits : دراین پروژه شما با نحوه درست نمودن یک بلوک اعتباری یا همان Credit Block واقعی جهت پوستر فیلم های خود آشنا می شوید.
Dark Faces : در این پروژه شما با خلق تصویر ترسناک آشنا می شوید که کاربرد این افکت در شکل های دیگر در مجلات و تصاویر تبلیغاتی زیاد می باشد.


http://www.cdtakcd.comBreaking Apart
 : در این پروژه با افکتی که پیش تر آن را در فیلم های هالیوودی مشاهده نموده اید آشنا می شوید با این افکت شما قادر به ایجاد تصویری از صورت فردی هستید که صورتش درحال خُرد شدن به ذارات کوچکتر می باشد.
Dream Scene : در این پروژه شما با نحوه ی مونتاژ و ایجاد یک فیل پرنده در دنیای فوق مدرن مجازی آشنا می شوید که با نکاتی که از نحوه ی مونتاژ در این پروژه و دیگر پروژه های این مجموعه فرا می گیرید هنر مونتاژ را بخوبی فرا می گیرید.

http://www.cdtakcd.comStone Portrait : با مشاهده ی این آموزش شما قادرید تصویر هر فردی را تبدیل به مجسمه ی سنگی قدیمی نمایید.
Surreal Images : با استفاده از آموزش این پروژه شما قادرید به روی تصاویر و مناظر خود یک جلوه مه آلود رویایی ایجاد نمایید.




http://www.cdtakcd.comDream Skin : دراین پروژه کاربران با نحوه ی ساختن یک زن خیالی با پوست رویایی و زیبا با استفاده از هنر Henna آشنا می شوید و به راحتی قادر به اعمال این هنر زیبا به روی تصاویر دلخواه خود می باشید.
Special Effects : در این پروژه کاربران با ساختن کره ها و شهاب های آتشین موجودات دوست داشتنی و زیبایی مثل چتر دریایی و ترکیب این افکت های تصویری با تصویر دلخواه خود آشنا می شوند. (به زبان انگلیسی)


http://www.cdtakcd.com
> پروژه های DVD 2 (به زبان فارسی)

http://www.cdtakcd.comPainting a Portrait : در این پروژه شما با هنر نقاشی دیجیتالی از روی تصاویر دلخواه آشنا می شوید که با نحوه ی اعمال رنگ و سایه به زمینه ی نقاشی به صورت کاملاً اصولی آشنا می شوید.
Swapping Faces : با مشاهده این آموزش شما قادر به انتقال و عوض نمودن صورت تصاویر از یک تصویر به تصویر دیگر می شوید به طوری که بیننده اصلاً متوجه این موضوع نمی شود.

http://www.cdtakcd.comPop Art : این هنر که یک سبک رایج و محبوب در نیمه 1950 بوده و حال شما با ترفند های این آموزش و هنر نرم افزار فتوشاپ قادر به اعمال این سبک هنری بروی تصاویر خود می باشید. (به زبان انگلیسی)
Applying Tattoos : با مشاهده ی این آموزش شما قادر به اعمال خالکوبی و Henna به روی پوست کاراکتر دلخواهتان در تصاویر می شوید. (به زبان انگلیسی)

http://www.cdtakcd.comMasking Fur : در نگاه اول این آموزش به نظر کاربردی نداشته ولی با مشاهده ی فیلم متوجه می شوید که این پروژه یک آموزش پربار و زیبا با کاربرد فراوان جهت عکاسان و آتلیه داران و کلاً افرادی که قصد روتوش نمودن تصاویر خصوصی خود را دارند، می باشد در این آموزش شما با نحوه ی عوض نمودن زمینه تصویر، عکسی که در آن دو حیوان پشمالو وجود دارد آشنا می شوید که با ترفند های این آموزش شما قادر به روتوش تصاویر افراد با حالت موی طبیعی بدون ایجاد بریدگی و نافرمی در حالت موها می شوید.
Vanishing Point : شاید اکثر کاربران با این گزینه در فتوشاپ غریبه باشند و از کاربردهای حیرت آسای Vanishing Point اطلاعی نداشته باشند در این پروژه شما با Vanishing Point و نحوه ویرایش تصاویری که دارای پرسپکتیو می باشند آشنا می شوید.

http://www.cdtakcd.comWeb Graphics : این پروژه نیز همانطور که از نامش پیداست در زمینه گرافیک وب می باشد که شامل چند آموزش مختصر در مورد ساخت دکمه های زیبا و یا ساخت Header سایت و مطالبی در مورد ساخت لوگو و ... می باشد.
Shattered Type : در این پروژه شما با افکت زیبایی که به روی نوشته اعمال می شود آشنا می شوید این افکت به نوشته ی شما حالتی مانند شیشه شکسته شده را می دهد.

http://www.cdtakcd.comFlower Greeting Card : در این آموزش شما با نحوه ی کار کردن با ابزار وکتور در فتوشاپ آشنا می شوید و که در این آموزش با این ابزار یک کارت تبریک ظریف و زیبا طراحی می شود.
Creating DVD Covers : در این پروژه شما با نحوه ی طراحی اصولی یک قاب DVD آشنا می شوید. که به صورت کاملاً اصولی در مورد نحوه ی چینش نوشته ها و تصاویر و دقت در رعایت فاصله ها بحث می شود. (به زبان انگلیسی)


http://www.cdtakcd.com
> پروژه های DVD 3 (به زبان فارسی)

http://www.cdtakcd.comFlying out of Bounds : با مشاهده ی این آموزش شما با عملکرد ماسک ها در فتوشاپ به خوبی آشنا می شوید و ضمناً با یک سبک زیبای تبلیغاتی نیز آشنا می شوید و آن سبکی که شاید داخل پوستر ها زیاد مشاهده کردید که یکی از عناصر از چهارچوب مربوطش خارج شده است مثلا در این آموزش اسکی باز از چهارچوب تعریف شده خارج شده است.
Reaching out of Bounds : در این پروژه سعی شده با ترفندها و اندکی رِندی در طراحی یک اثر فریبکارانه خلق شود طوری که پس از پایان پروژه دیگران تصور می کنند که واقعاً این تصویر واقعی است نه ترکیب چند عکس با یکدیگر!

http://www.cdtakcd.comChocolate Milk Frog : در این پروژه و به عبارتی از این آموزش به بعد به قدرت جادویی نرم افزار فتوشاپ با تمام وجود ایمان می آورید! در این آموزش سطح بدن یک قورباقه پوشیده از شکلات می شود به طوری که تصور می کنید از فنجان خارج شده در حالی که این طور نیست این سحر فتوشاپ است! که این تصور را ایجاد می کند.
Covered with Wax : این پروژه در ادامه پروژه قبلی می باشد و شما پس از مشاهده ی این آموزش به راحتی قادرید یک لایه از جنس موم نرم را به هر شیئ-Object ای که مایل بودید اعمال کنید.

http://www.cdtakcd.comGrunge Look : در این پروژه شما با یکی از مهم ترین کارها در زمینه طراحی آشنا می شوید و آن درست کردن یک زمینه یا همان Back Ground است و مشاهده می کنید که چطور با تصاویری به ظاهر به درد نخور چه پس زمینه های زیبایی ایجاد می شود.
Square Fruit Play : در این پروژه نیز شما کمی غافلگیر می شوید پس از مشاهده این آموزش شما به راحتی قادر به تغییر شکل میوه ها هستید بدون اینکه اصالت و طبیعت مادریشان به هم بخورد! در این آموزش شما مشاهده می کنید که چطور یک سیب از حالت کروی با همان حالات طبیعی تبدیل به حالت مکعبی می شود!

http://www.cdtakcd.comInvisible Man : در این آموزش با قدرت فتوشاپ، فرد را ناپدید شده و فقط لباس هایش باقی می ماند البته این کار به صورت کاملاً حرفه ای پیاده سازی شده و این آموزش حاوی نکات قابل توجهی می باشد.
Metal Collage : پس از مشاهده آموزش فوق شما قادرید یک ربات ایجاد نموده و در دنیای جدیدی که آن را نیز خودتان خلق کرده اید قرار دهید که این کار نیز از تلفیق تصاویر به ظاهر ناکار آمد به علاوه اندکی خلاقیت امکان پذیر می باشد.

http://www.cdtakcd.comMorphing Creatures : این پروژه نیز که یکی از جالب ترین آموزش ها را در اختیار کاربران قرار داده در این آموزش با ترکیب یک موجود خزنده با یک حیوان، یک موجود جدید خلق می شود.
Using Layer Comps : احتمالاً شما نیز با این پنل جدید آشنا نیستید و با کارایی این پنل و فواید آن آشنا نیستید در این پروژه توضیحاتی در مورد این پنل داده می شود. (به زبان انگلیسی)



http://www.cdtakcd.com
> پروژه های DVD 4 (به زبان فارسی)

http://www.cdtakcd.comVector Art : در این پروژه شما گام به گام با نحوه ی ایجاد تصاویر وکتور و در واقع رسم این گونه تصاویر زیبا آشنا می شوید.
Dreamy Background : این پروژه آموزش ساخت یک پس زمینه - Back Grand زیبا و رویایی به صورت کاملا مختصر و کاربردی بیان شده است.


http://www.cdtakcd.comLiquid Metal : پس از مشاهده ی پروژه فوق شما قادرید به روی متون و اجسام دل خواه خود لایه ای از فلز مذاب براق اعمال نمایید که افکت بسیار زیبا و کم نظیری را به متون و اجسام شما می دهد.
Smoke : یکی از زیبا ترین آموزش های این سری می باشد در این پروژه ابتدا نحوه ساختن دود آموزش داده می شود و سپس نحوه اعمال آن دود به روی تصویر مورد نظر آموزش داده می شود.

http://www.cdtakcd.comSoap Bubbles : در این پروژه شما نحوه ی ایجاد حباب ها زیبا را آموزش دیده و سپس نحوه ی به کار گیری آنها نیز آموزش داده می شود. (به زبان انگلیسی)
Water Bubbles : این پروژه نیز شبیه آموزش قبلی می باشد البته در این پروژه شما با نحوه ی ایجاد حباب هایی که زیر آب تشکیل می شوند آشنا می شوید و در کل با اعمال این حباب ها به پروژه های خود قدرت تخیل را به روح پروژه های خود اضافه می کنید.

http://www.cdtakcd.comUnderwater Scene : در این آموزش زیبا شما به راحتی و فقط با ابزار فتوشاپ قادر به خلق دنیای ناشناخته زیر آب، با تمام زیبایی های نهفته در آن خواهید بود. این پروژه حاوی نکات بسیار مهم و کاربردی زیادی بوده است که در حین مشاهده ی فیلم و سپس اجرای آن به این نکات شگرف پی می برید.
Swap Animal Skin : امروزه در دنیای طراحی و تبلیغات همیشه طرح هایی بیشتر جلوه و اثر گذارتر بوده که به نوعی خاص باشند هدف این پروژه نیز غیر از نکات کاربردی نهفته در آن همین می باشد در این پروژه شما با نحوه ی عوض نمودن پوست حیوانات با یکدیگر اشنا می شوید.

http://www.cdtakcd.comStylized Character : این پروژه برای علاقمندان به نقاشی و رنگ آمیزی با فتوشاپ بسیار کاربردی می باشد در این پروژه نحوه ی رنگ آمیزی یک طرح اولیه یا همان Sketch مرحله به مرحله آموزش داده می شود. (به زبان انگلیسی)
Masking Mastery : در انتها نیز چند آموزش ویژه در مورد نحوه ی انتخاب اشیا با ابزار مختلف در فتوشاپ قرار داده شده است.


- مجموعه آموزشی Mark's 101 Photo Tips (به زبان انگلیسی)
 

http://www.cdtakcd.com

خرید پستی خرید پستی

قيمت : 9000 تومان        تعداد : 6 DVD


این دی وی دی با نام mark monciardini 101 Photoshop Tips شامل پنج قسمت کلی بوده و جمعاً دارای 101 آموزش کاربردی فتوشاپ می باشد، به همراه هر آموزش کلیه فایل های پروژه و یا فایل هایی که شما برای اجرای آموزش نیاز دارید موجود می باشد. محیط اجرایی کلیه آموزش ها نرم افزار Adobe Photoshop CS می باشد و کلیه مباحث آموزشی توسط آقای Mark Monciardini، آموزش داده شده است. سبک آموزش ها کاملاً کاربردی و مفید بوده به طوری که هم کاربران مبتدی و تازه کار و هم کاربران حرفه ای با سبکی متفاوت و واقعاً اصولی نکات کاربردی فتوشاپ را آموزش می بینید.
- در قسمت اول شما با کالیبره نمودن مانیتور آشنا می شوید که اگر کاربر حرفه ای فتوشاپ باشید اهمیت این کار واقف بوده و با این کار رنگ ها و طرح های شما بعد از چاپ با تغییر رنگ فاحشی روبرو نمی شود.
- در قسمت دوم یکی از مهم ترین و کاربردی ترین موارد استفاده فتوشاپ که همان روتوش تصاویر می باشد را در قالب 19 پروژه آموزشی متفاوت در زمینه هایی مانند حذف قرمزی چشم ها، روتوش بینی و لبها و ابرو ها و پوست صورت و کار بروی رنگ عکس ها که در شرایط و یا با دوربین بدی گرفته شده اند و حذف چین و چروک و رنگی نمودن و روتوش تصاویری قدیمی و موارد کاربردی دیگری آموزش داده شده که مطمئنا مورد توجه و نیاز بسیاری از کاربران فتوشاپ می باشد.

 

http://www.cdtakcd.com
 


- قسمت سوم مربوط به اصلاح نور و کار بر روی کانال های رنگی و تعویض رنگ در فتوشاپ می باشد که به جرات یکی از مهمترین قسمت ها در فتوشاپ بوده که وجه تمایز کاربران حرفه ای با کاربران آماتور همین ریزه کاری ها و نکات مربوط به رنگ ها در فتوشاپ است که در قالب 10 آموزش زیبا آشنا می شوید.

- در قسمت چهارم یک سری افکت زیبا جهت استفاده در طراحی های شخصی آموزش داده می شود افکت هایی زیبا که از ترکیب تصاویر، اعمال فیلتر های خاص افکت های زیبا مانند تبدیل تصاویر به تصاویری مانند نقاشی های پاستل، قدیمی نمودن تصاویر، ساخت حاشیه برای تصاویر دلخواه، تبدیل تصاویر دلخواه به تصاویر کاریکاتور با ابزار و فتوشاپ و ... که همه در قالب بیش از 30 پروژه آموزشی ارائه شده است.

 

http://www.cdtakcd.com


- در قسمت پنج که قسمت آخر نیز می باشد شما نکاتی کلی در مورد کار با نرم افزار فتوشاپ را فرا می گیرید در این قسمت سعی شده بازده ای کار شما در حین انجام پروژه ها با فتوشاپ با بیان نکاتی کاربردی و به ظاهر ساده بالا برده شود نکاتی مانند ریزه کاری هایی در زمینه پرینت، ساخت امضا، ریزه کاری های انتخاب و ... می باشد.


- مجموعه هفت دوره آموزشی Adobe Photoshop CS4 (به زبان انگلیسی)

 

http://www.cdtakcd.com
 


این مجموعه بی نظیر که شامل هفت دوره آموزشی از شرکت معتبر Kelbytraining می باشد که از ویژگی های این دوره های آموزشی پیاده سازی آن در محیط Adobe Photoshop CS4 بوده که با مشاهده این آموزش ها در وهله اول با محیط به ظاهر نامانوس فتوشاپ CS4 که برای بسیاری از طراحان و کاربران کار کردن با آن سخت به نظر می رسد طی آموزش هایی با قدرت و کاربری بالا، آشنا شده، و ضمن اینکه این آموزش ها توسط برترین اساتید دنیا تدریس می شود.

معرفی دوره های آموزشی Photoshop:

دوره آموزشی Photoshop CS4 For Beginners:
در این دوره آموزشی شما با مفاهیم اولیه کار با فتوشاپ CS4 آشنا می شوید که شامل 26 درس آموزشی می باشد که به طور کلی شامل:
- آشنایی با محیط و ابزار فتوشاپ
- آشنایی با ابزار انتخاب
- کار با لایه ها و نوشته ها
- آشنایی با فیلتر ها و مبحث رنگ در فتوشاپ و کار با Shape ها
-  و ...

دوره آموزشی Adobe Photoshop CS4 Power Session:
این دوره آموزشی همان طور که از نامش پیداست قدرت واقعی Adobe Photoshop CS4 را به کاربران نشان می دهد شاید شما خودتان یا از دوستانتان این جمله را بارها شنیده اید که نسخه جدید نرم افزار فتوشاپ اصلاً خوب نبوده و یا نسخه قدیمی از لحاظ محیط کاربری بسیار راحت تر از نسخه جدید است که همه این صحبت ها ناشی از عدم شناخت کاربران از قدرت ها و ابزار جدید یک نرم افزار می باشد در این دوره سعی شد در قالب 40 مبحث آموزشی توانایی های فتوشاپ CS4 به کاربران نمایش داده شود. این دوره به طور کلی شامل:
- آشنایی با محیط فتوشاپ
- آشنایی با پنل های جدید اضافه شده
- آشنایی با امکانات جدید د قالب پروژه های آموزشی
- آشنایی با طریقه کار با ویژگی های جدید فتوشاپ جهت انجام سریع تر و راحت تر بسیاری از کارها
- احساس لذت و درک قدرت واقعی نسخه جدید فتوشاپ
- و ...

 

http://www.cdtakcd.com
 


دوره آموزشی Adobe Photoshop CS4 Selections & Masks:
در این دوره آموزشی شما عملیات انتخاب و ماسک به صورت کاملاً حرفه ای و در طول 20 مبحث آموزشی آشنا شده، کاری که به جرات می توان بیان نمود از مهمترین دغدغه طراحان در حین طراحی می باشد. این دوره به طور کلی شامل:
- نگاهی کلی به انتخاب در فتوشاپ
- آشنایی با ابزار های Marquee، Magic Wand، Lasso ،Pen و ... و ویژگی های آن ها
- اعمال ماسک و ویرایش آن و به کار بردن آن به تصاویر انتخاب شده
- آشنایی با کانل ها یا همان Chanel ها و کاربرد آن در عمل انتخاب
- در انتها نیز در قالب دو مثال مروری کلی بر کلیه آموزش ها
- و ...

دوره آموزشی Mastering Layers in Photoshop CS4:
این دوره آموزشی همان طور که از نامش پیداست تمام ریزه کاری های کار با لایه ها در فتوشاپ CS4 را آموزش داده و همانگونه که می دانید قسمت لایه ها و ریزه کاری های این قسمت یکی از مهمترین قسمت ها در فتوشاپ می باشد که تقریباً تمامی کارها در فتوشاپ درگیر کار با لایه ها می باشد که در قالب 28 مبحث آموزشی با تمامی رموز کار با لایه ها آشنا می شوید. این دوره به طور کلی شامل:
- نگاهی کلی به لایه در فتوشاپ و سایر ویژگی های آن
- آشنایی با انواع لایه ها و کاربرد هر یک از آن ها
- کاربرد لایه ها در ایجاد افکت های ویژه و برخی کار ها مانند روتوش و ...
- و...

دوره آموزشی Design Effects With Photoshop CS4:
یکی از قسمت هایی که به طور حتم مورد توجه بسیاری از طراحان بوده و آن خلق افکت هایی خاص، افکت هایی که در بسیاری از پوستر ها کار های تبلیغاتی و ... مشاهده کرده  که در قالب 18 مبحث آموزشی با برخی از این افکت ها اشنا می شوید. این دوره به طور کلی شامل:
- ساخت افکت های خاص مانند  Halftone Effects و ترکیب تصاویر جهت ساخت پوستر
- ساخت پس زمینه
- اعمال افکت های زیبا به تصاویر دلخواه توسط Brush، shape و ماسک ها
- و ...

 

http://www.cdtakcd.com
 



دوره آموزشی Beauty and Portrait Retouching Kit:
در این دوره با یکی از مهم ترین و کاربردی ترین کار ها در فتوشاپ آشنا شده، عمل روتوش که تقریباً چه طراحان حرفه ای و چه آتلیه کاران و به طور کلی تقریباً همه با روتوش به نوعی سروکار دارند. این دوره طی 22 مبحث آموزشی عمل روتوش را با نرم افزار Adobe Photoshop CS4 توسط یکی از برترین اساتید دنیا آموزش می دهد و از ویژگی های واقعاً استثنایی این دوره آموزش اصولی روتوش با استفاده از رنگ های Color Swatches که همه ابزار آموزش به همراه مجموعه موجود می باشد. این دوره به طور کلی شامل:
- آموزش روتوش چشم ها، لب ها، پوست و گونه ها و ...
- اعمال نقوش Tattoo به پوست صورت
- کار با Color Swatches  و کاربرد آن در عمل روتوش

 

http://www.cdtakcd.com
 


دوره آموزشی Creative Suite 4 Integration:
همان طور که می دانید چند سالی است شرکت Adobe محصولات خود را در دسته بندی هایی با نام های مختلف ارائه می کند مثلا نرم افزار هایی مانند Photoshop، InDesign و Illustrator که ابزار کار طراحان می باشد را در مجموعه ای تحت نام Creative Suite ارائه که طراحان حرفه ای معمولاً در طراحی های خود هر یک از نرم افزار ها استفاده خاص خود را کرده و به عنوان مثال با نرم افزار Illustrator طراحی هایی برداری یا وکتور خود را انجام داده و جهت استفاده از آن طرح ها در پروژه های خود آنها را وارد نرم افزار فتوشاپ می نمایند در این دوره سعی شده توجه به امکانات این نرم افزار را در جهت تبادل فایل های طراحی شده در قالب 25 دوره آموزشی میان یکدیگر را آموزش داده و موارد کاربرد را نیز ذکر نموده است. این دوره به طور کلی شامل
- آشنایی محیط کاربری هر یک از این نرم افزار ها به تفصیل
- آموزش طراحی لوگو در Illustrator و انتقال آن به Photoshop، InDesign
- انجام پروژه در Photoshop و InDesign
- استفاده از Shape های فتوشاپ در نرم افزار Illustrator
- و ...

این مجموعه بر روی 6 دی وی دی توليد شده با کیفیت برتر  تقدیم شما می گردد.

 

خرید پستی خرید پستی

قيمت : 9000 تومان        تعداد : 6 DVD

 

شما برای خرید محصولات فوق و یا محصولات دیگر میتوانید با كلیك بر روی خرید پستی و با تکمیل فرم خرید ،ابتدا سفارش خود را درب منزل یا محل کار در هر جای ایران، تحویل گرفته و سپس مبلغ آن را به مامور پست پرداخت نمایید.

 به منظور دریافت سریع تر سفارش خود نشانی پستی خود را دقیق و همراه با کدپستی ده رقمی در فرم سفارش ثبت کنید، همچنین با افرادی که در محل هستند هماهنگی کنید تا در صورت عدم حضور شما ، آنها بسته را از مامور پست تحویل گرفته و وجه آن را پرداخت نمایند.

بهترین و لذت بخش ترین خرید اینترنتی خود را داشته باشید!

تمامی محصولات دارای ضمانت و قابل تعویض میباشند و از لحاظ کیفی تضمین شده و جای هیچ نگرانی برای شما نخواهد بود.

 موفق و پیروز باشید!

 

 

Your Advertisement

 
 
__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive