گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Sunday, April 26, 2009

[Tehroon-Online] ::Sport News - 6 OrdiBehesht 88::



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

90 92 30 31 21
LEVELSshop3-4
Forogh-Ads

 

PTP12

سلام به همه امروز دیگه بازی ها لیگ هم تموم میشه!

اخبار ورزشی روز 6 اردیبهشت ماه 88!

 

 

افتخار می کنم در خدمت تیم ملی باشم:

 

سرمربی پیشین تیم ملی با بیان اینکه در مقطع فعلی هر کسی در هر مسئولیتی که می تواند باید به تیم ملی کمک کند، تاکید کرد: افتخار می کنم به عنوان یک سرباز در خدمت تیم ملی کشورم باشم.

منصور پورحیدری، مدیر فنی تیم فوتبال پاس همدان با بیان این مطلب در خصوص پذیرفتن مسئولیت سرپرستی تیم ملی به خبرنگار مهر اظهار داشت: این برای من افتخاری است که بتوانم در این مقطع حساس به تیم ملی و هواداران فوتبال ایران خدمت کنم و در صورتی که چنین پیشنهادی مطرح شود با جان و دل آماده کمک به تیم ملی هستم.

پورحیدری اضافه کرد: البته باید ببینم خواسته‌های فدراسیون فوتبال از من چیست و در تیم ملی چه مسئولیت و وظایفی به بنده محول می شود.

وی در خصوص سابقه سرپرستی خود در تیم‌های باشگاهی و ملی اظهار داشت: بنده تنها مدتی در تیم استقلال سابقه سرپرستی دارم ضمن اینکه از دو سال پیش در تیم پاس همدان بطور همزمان مسئولیت مدیر فنی و سرپرستی به بنده محول شده است.

سرمربی پیشین تیم ملی با انتقاد از برخی از اظهار نظرها در مخالفت با افشین قطبی تاکید کرد: از اینگونه مخالفان می خواهم که در مقطع حساس فعلی سکوت کنند و اجازه بدهند تیم ملی در فضایی آرام و بدون تنش کار کند. این افراد اگر با اظهارنظر خود نمی توانند به تیم ملی کمک کنند با سکوت‌شان به کمک این تیم بیایند و اجازه بدهند تا ملی پوشان فوتبال کشورمان در فضایی آرام و بدور از حاشیه برای صعود به جام جهانی تلاش کنند.

 

كريمي خطاب به هواداران: جاي تماشاگران استقلال بوديد چه مي‌كرديد؟

 

هواداران پرسپوليس  با اعتراض گسترده خود به بازيكنان اجازه تمرين نداده و تنها به تشويق علي كريمي پرداختند.

اين بازيكن خطاب به آنها گفت: يك تيم اگر در يك بازي بازنده شود و يك بازيكن خوب باشد، ‌هيچ سودي ندارد چون همه دنبال اين هستند كه نتيجه در پايان بازي به نفع چه تيمي است.

وي ادامه داد:‌ اكنون كه باخته‌ايم بايد پذيرفت كه همه بد بوده و در اين باخت شريكيم. به دنبال اين نيستم كه بگويم ستاره بودم، البته اتفاقات در فوتبال زياد است و شما ديديد كه بايرن مونيخ چگونه مغلوب بارسلونا شد تا نتيجه اي غير قابل تصور در تاريخ فوتبال خود كسب كند.

كريمي خطاب به تماشاگران تاكيد كرد: در حال حاضر در ليگ قهرمانان آسيا چيزي از دست نداده و با قرار گرفتن در رده دوم گروه دوم، شانس زيادي براي صعود داريم. اين در حالي است كه استقلال در رده اخر گروه خود است. اگر شما جاي هواداران استقلال بوديد چه مي كرديد؟

كريمي در خصوص شرايط مالي بازيكنان گفت: قبل از بازي با الغرافه بازيكني به ديدن من آمد كه دوست ندارم نامش را ببرم. از اين مي‌ترسيد كه چكي را كه خرج كرده در طول مدتي كه در تهران به سر نمي‌برد برگشت بخورد و اين واقعا يك استرس براي بازيكن است كه فقط فكرش در چارچوب سبز نباشد.

كريمي افزود: قرار بود مسئولان باشگاه امروز با حضور در محل تمرين، پاسخگوي هواداران باشند و با نفرات تيم نيز گفت و گو كنند؛ اما اعلام كرده اند ما بايد نماينده اي به باشگاه بفرستيم كه جاي تعجب دارد.

وي ادامه داد: يك نفر به عنوان نماينده نمي تواند تمام مشكلات را بازگو كند و فقط به بيان مشكلات خود مي پردازد.بهتر بود تمام اعضاي تيم با انصاري‌فرد ديدار مي‌كردند. شايد يك بازيكن بخواهد به طور خصوصي با مديرعامل باشگاه صحبت كند.

كريمي در پاسخ به سئوال يكي از هواداران مبني بر اينكه چرا وينگادا در بازي با الغرافه دست به تعويض‌هاي عجيب و غريب زد گفت: تعويض‌ها سليقه‌اي است. اين موضوع در تمام دنيا رعايت مي‌شود و بايد به آن احترام گذاشت. نمي‌توانم در اين مورد جوابگو باشم و در اين خصوص وينگادا بايد جواب دهد، البته مطمئن باشيد اگر ما به نتيجه مي‌رسيديم هيچكس در حال حاضر اينطور انتقاد نمي‌كرد.

وي افزود: وينگادا مربي خوبي است و بايد به او فرصت داد. وي از لحاظ روحي و رواني تيم را دوباره آماده كرد. روزهاي سختي در انتظار ما است و اگر نخواهيم دقت لازم را در اين روزها داشته باشيم دچار مشكل خواهيم شد.

كريمي در پايان ادامه داد: نبايد به رسانه ها سوژه دهيم چون آنها به مدت يك هفته به اتفاقات امروز تمرين پرسپوليس خواهند پرداخت و حاشيه ها را به اطلاع مردم خواهند رساند.

 

كماسي، محصص، دو هلندي و يك كره‌اي در كادرفني تيم ملي:

 

افشين قطبي اعلام كرد؛ ابه‌كنوپ به عنوان مربي دروازه بان‌ها در تيم ملي مشغول به كار خواهد شد. وي سابقه حضور در تيم فاينورد، آژاكس، بنفيكا و الجزيره را دارد.

بيوتر نيز به عنوان دستيار افشين قطبي در تيم ملي فعاليت خواهد كرد. وي سابقه حضور در آژاكس، آيندهون دارد.

همچنين پرويز كماسي به عنوان بدنساز و مرتضي محصص به عنوان آناليزور در تيم ملي مشغول به فعاليت خواهند شد.

جان لينك دونگ كره اي كه سابقه حضور در جام جهاني را دارد نيز به عنوان فيزيوتراپ تيم ملي انتخاب شد.

 

بازیکنان پیام اردو را ترک کردند:

 

در فاصله کمتر از 20 ساعت تا آغاز بازی سرنوشت ساز تیم های فوتبال پیام خراسان و استقلال تهران در هفته آخر مسابقات لیگ برتر، بازیکنان پیام اردوی شبانه روزی این تیم را در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات مالی ترک کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، بازیکنان پیام خراسان که برای فرار از سقوط به لیگ دسته یک فوتبال باید ساعت 17:15 دقیقه فردا مقابل استقلال تهران قرار بگیرند، ساعت 22:30 امشب در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات مالی خود از سوی مسئولان و مدیران پیام هتل طرقبه مشهد را ترک کردند.

در حالی که هشتمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران فردا با برگزاری بازی های هفته سی و چهارم به پایان می رسد، اما بازیکنان پیام فقط درصد کمی از مبلغ قرارداد خود را آن هم در قالب چک تاریخ خردادماه دریافت کرده اند. بازیکنان معترض تیم مشهدی امشب پس از برگزاری جلسه در هتل طرقبه تصمیم به ترک اردو گرفتند.

پیام از تیم های قعرنشین لیگ برتر است که برای فرار از سقوط به لیگ یک باید با دو تیم استقلال اهواز و ابومسلم مشهد مبارزه کند. اگر این تیم فردا مقابل استقلال تهران قرار نگیرد، سرنوشت بقا یا سقوط آن به بازی های دو قعرنشین دیگر لیگ بستگی خواهد داشت. استقلال تهران هم برای قهرمانی نیاز مبرم به سه امتیاز بازی فردا دارد.

جهت عضویت کلیک کنید

 

Your Advertisement

Free Invisible Detector
TehroonShop
Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive