گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Monday, April 6, 2009

[Tehroon-Online] ::Majalleye Games 17 FarVardin 88::

 

 

 

 

 

Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

LEVELSshop3-4
40Sotoon

 

سلام به اعضا خوب تهرون آنلاین سال نو مبارک!

این هم مجله بازی سال 88!

 

::تيم Chronicles of Riddick در حال ساخت بازي Jason Bourne است::

 

Best Iranain Group | Tehroon-Online

 

Starbreeze تاييد كرد كه همان تيم خالق سري بازي Chronicles of Riddick در حال كار بر روي بازي Jason Bourne هستند. EA چند ماه پيش اعلام كرد كه حقوق بازي Jason Bourne براي 10 سال خريداري كرده است و بازي اول توسط Starbreeze ساخته مي شود.

Starbreeze اعلام كرده است كه اين بازي خيلي واقعي تر از عناوين قبلي اين استوديو است. همچنين اين بازي داراي بخش multiplayer خواهد بود. Jerk Gustafsson طراح اصلي بازي مي گويد :"‌ تيمي كه كار در حال ساخت بازي Jason Bourne هستند همان تيمي هستند كه قبل از اين Chronicles of Riddick و Draknees را ساخته اند"

وي در ادامه مي گويد :"‌ما ساخت بازي را از قبل شروع كرده ايم. بعضي از كاركنان اينجا در چرخه ساخت بازي مدتي زودتر ازاد شدند و همان افراد كار ساخت بازي Jason Bourne را اغاز كردند. ما به همان شيوه قبلي خود بازي را مي سازيم. يعني مخلوط كردن چندين المان مختلف در گيم پلي بازي و داخل كردن ان در يك روند داستاني خوب. من فكر مي كنم اين همان كاري است كه ما به خوبي بلديم."

اين بازي فعلا با كد P9 شناخته مي شود. Starbreeze علاوه بر اين بازي در حال كار بر روي Syndicate است. همچنين بازي The Chronicles Of Riddick: Assault On Dark Athena در روز 7 اپريل براي PC , X360 , PS3 عرضه خواهد شد.

 

Blizzard:: در حال ساخت شماره جديد Redneck Rampage::

 

 Best Iranain Group | Tehroon-Online

 

Redneck Rampage يكي از FPS هاي قديمي است كه اگر شما از قديم طرفدار FPS بوده باشيد حداقل اسم اين بازي را شنيده ايد. اين در سال 1997 توسط Interplay وارد بازار شد. Redneck Rampage توسط Xatrix Entertainment ( بعد ها به Gray Matter Interactive تغيير نام داد ) ساخته شد.

Gray Matter Interactive در سال 2002 توسط Activision خريداري شد. اين استوديو قبل از اين كه بسته شود بازي هايي همچون Return to Castle Wolfenstein , Call of Duty: United Offensive v را عرضه كرد.

در سال 2004 اعلام شد كه Vivendi Universal امتياز اين بازي را در دست دارد. اما در حال حاضر خبر رسيده است كه امتياز اين بازي در دست Blizzard Entertainment قرار گرفته است. اين شركت در حال حاضر داراي حقوق هر سه بازي اين سري يعني Redneck Rampage ( عرضه شده در سال 1997 ) , Redneck Rampage Rides Again و Redneck Rampage Suckin' Grits on Route 66 ( كه هر دو در سال 1998 عرضه شدند ) را دارا است.

Blizzard در حال حاضر بر روي 2 بازي مخفي كار مي كند. يكي از اين بازي يك MMO جديد و بازي ديگر به نظر مي رسد دنباله Redneck Rampage باشد. هر چند اين موضوع خيلي عجيب است اما تعداي از اعضاي اصلي سازنده Redneck Rampage در حال حاضر در Blizzard كار مي كنند. معروفترين انها تهيه كننده ارشد بازي هايي همچون WOW: Wrath of the Lich King و WOW : Burning Crusade خود به عنوان Level Designer اصلي بر روي Redneck Rampage كار كرده است.

 

::خالق Star Fox: کنسول Wii مانند اسباب بازی است::

 

 

Best Iranain Group | Tehroon-Online

 

Dylan Cuthbert خالق سری بازی‌های Star Fox در گفتگویی با سایت G4 نظرش در مورد Wii و Miyamoto را بیان کرد.

ایشان در این مصاحبه، کنسول شرکت Nintendo را یک اسباب بازی خواند! و نارضایتی خود را نسبت به اقدامات Miyamoto مدیر عامل این شرکت، ابراز کرد و گفت: Miyamoto به خواسته‌های طرفداران اصلی سری Star Fox درباره تغییرات این بازی اهمیت نمی‌دهد و فقط مطابق میل خودش عمل می‌کند.

وی افزود: "هر وقت من در مورد Star Fox با Miyamoto صحبت می‌کنم، او می‌گوید Star Fox صرفاً قرار نیست یک بازی flying و sci-fi باشد. این بازی باید چیزی باشد که ما می‌خواهیم. ولی طرفداران بازی این روند را نمی‌خواهند اما Miyamoto اهمیتی نمی‌دهد."

وی همچنین گفت: تمایلی به ساخت نسخه دیگری از سری Star Fox، مخصوصاً برای Wii ندارد.

 

::صحبت هاي Michel Ancel درباره ::Beyond Good and Evil 2

 

 

 

 

 

Michel Ancel طراح اصلي و نويسنده بازي Beyond Good and Evil گفتگويي با سايت فرانسوي All-Gamers داشته و اطلات خوبي را درباره قسمت دوم اين بازي كه مدت ها پيش معرفي شده بود داده است.

Ancel مي گويد از اون جايي كه ما قصد داشتيم روح بازي اول حفظ بشه خيلي از كاراكتر هاي قسمت قبلي در اين بازي حضور دارند. اين بازي خيلي بهتر از شماره قبلي خواهد بود. در شماره قبلي انها قصد داشتند يك بازي كاملا سينمايي عرضه كنند اما به خاطر سخت افزار محدود PS2 به ان هدفي كه داشتند دست پيدا نكردند.

با توجه به نسل جديد انها به هدفي كه داشتند دست پيدا كردند و Beyond Good and Evil 2 همان بازي است كه انها قصد ساختشو داشتند. شايد اين بازي تا حدودي متفاوت به نظر برسه اما دقيقا همون هدفيه كه تيم سازنده بهش دست پيدا كرده. با توجه به يك سري دلايل اين بازي براي Wii عرضه نمي شود. وي نگفت اين بازي براي چه پلتفرمي عرضه مي شود اما به نظر ميرسد در اخر شاهد عرضه بازي براي PC , X360 , PS3 باشيم.

از انجايي كه تيم سازنده نمي خواست بازي دقيقا مثل شماره اول فقط با داستاني متفاوت بسازه براي همين گيم پلي اين شماره شباهتي به شماره قبل ندارد. با توجه به اينكه در نسل گذشته سازندگان به هدفشون دست پيدا نكردند اين بازي بسيار بهتر , جذاب تر و داراي تجسس هاي بيشتري خواهد بود. اين خيلي مهم هست كه بازيكنان احساس كنند در سياره ديگري هستند كه محدوديت هاي اين سياره وجود ندارد.

تمام اين حرف ها بدين معناست كه اين بازي نياز به ساخت ابزار جديدي است و در نتيجه اين ساخت اين بازي در مرحله پيش توليد قرار دارد. تيم سازنده روز دقيقي رو براي عرضه بازي تعيين نكرده است و هدفشون فعلا بر روي ساخت ابزار هاي مورد نظر بازي هست و Ubisoft هم از اين لحاظ به انها فشاري را وارد نكرده.

Beyond Good and Evil 2 برنامه ريزي , برسي فني و ازمايش هاي زيادي را مي طلبه و همين موضوع باعث ميشه زمان زيادي براي ساخت بازي صرف بشه. هيچ كدام از اعضاي تيم نمي دانند مسائل تكنيكي بازي كي به اتمام ميرسد. براي همين تا ان زمان انها نمي توانند ساخت بازي رو شروع كنند.

 

موفق باشید!

نظرات خود را برای ارسال کنید!

جهت عضویت کلیک کنید

 

Your Advertisement

Free Invisible Detector
TehroonShop
Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive