گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Thursday, April 30, 2009

[Tehroon-Online] ::Download Jadid Va To0P Tarin NarmAfzar Haye Mobile::



Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

90 92 30 31 21
LEVELSshop3-4
Forogh-Ads

 

PTP12

این هم مجله موبایل اخر هفته شاد باشید!

 

40 پس زمینه ی فوق العاده زیبا با موضوعات مختلف و به ابعاد 320×240 پیکسل که این پس زمینه ها که توسط سایت فردا موبایل جمع آوری شده است را می توانید در ادامه ی مطلب دریافت کنید .

 

fardamobile.com

 


تم موبایل آرسنال : تم بسیار زیبای باشگاه Arsenal برای گوشی های سونی اریکسون 320×240 پیکسل که این تم های آرسنال که بر روی گوشی های K800-K790-W850-S500-W580 تست شده است را می توانید در ادامه ی مطلب دانلود کنید .

 

fardamobile.com

 


16 پس زمینه ی فوق العاده با موضوع عاشانه که این والپیپر های موبایل با موضوع عشق را می توانید در ادامه ی مطلب در سایز 320×240 پیکسل دانلود کنید .

 

fardamobile.com

 


نرم افزار بسیار کار آمد Ravensoft Battery Extender v1.08 به وسیله این برنامه در گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 3 سیمبیان 9.1 قادر هستید تا میزان مصرف باتری گوشی خود را تا 30% کاهش دهید بدین صورت که این برنامه دارای 5 مد اختیاری میباشد که با تنظیم آنها قادر هستید تا میزان روشنایی صفحه , زمان روشنایی و .... را تنظیم و مصرف باتری گوشی خود را بهینه کنید.

 

fardamobile.com

 


بازی موبایل فکری برای تقویت و خلاقیت مغز شما که این بازی تحت نام Brain Juice Energy از سری بازی های فکری را می توانید به صورت مالتی اسکرین برای تمامی رزولوشن های موبایل دانلود کنید . دانلود این بازی فکری موبایل در ادامه ی مطلب در سایت فردا موبایل.

 

fardamobile.com

 


بازی ماشینی و بسیار زیبای Cannonball 8000 برای گوشی های جاوا 320×240 پیکسل که این بازی جاوا را می توانید در ادامه ی مطلب سایت فردا موبایل دانلود کنید .

 

fardamobile.com

 


بازی اکشن و بسیار زیبای Ops Sniper 3D برای گوشی های 320×240 پیکسل که این بازی که به سبک جنگی و اکشن می باشد را در ادامه ی مطلب دریافت کنید .

 

fardamobile.com

 


بازی موبایل Legions of Rome برای گوشی های جاوا دارای رزولوشن 320×240 پیکسل که در ادامه ی مطلب می توانید دانلود کنید .

 

fardamobile.com

 


نرم افزار تست آئین نامه رانندگی یک نرم افزار جالب و کاربردی برای تلفنهای همراه است که تعداد زیادی تست را در مورد تابلوها و قوانین راهنمایی و رانندگی بصورت تصادفی و در مدت زمانی معین به شما ارائه می دهد.
نرم افزارDriving Test در قالب پلتفرم جاوا تهیه شده و لذا قابل اجرا در بسیاری از تلفنهای همراه است . محیط برنامه نیز فارسی بوده و نسخه ای که در اختیارتان قرار داده می شود نسخه بهینه این نرم افزار است که بدون مشکلات نمایشی فونت فارسی در برخی از تلفنهای همراه است .

 

fardamobile.com

 


بازی جدید موبایل با فرمت جاوا Pro Golf 2010 World Tour برای گوشی های دارای رزولوشن 320×240 پیکسل و 176×220 پیکسل سونی اریکسون و نوکیا که این بازی را می توانید در سایت فردا موبایل دریافت کنید .

 

fardamobile.com

 


نرم افزاری روشن نگه داشتن نور صفحه نمایش گوشی برای سری ۶۰ ورژن ۵ و گوشی های سری ۶۰ ورژن ۳ که این نرم فازار مفید و پر کاربرد را می توانید برای گوشی نوکیای خود در ادامه ی مطلب دانلود کنید .

 

fardamobile.com

 

جهت عضویت کلیک کنید

 

Your Advertisement

Free Invisible Detector
TehroonShop
Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive