گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Monday, April 13, 2009

[Tehroon-Online] ::Raz Haye Zendgi ~> Part 7 <~::



 

 

 

 

 

Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

90 92 30 31 21
LEVELSshop3-4
40Sotoon

 

رازهای زندگی: قسمت هفتم

نوشته : آرش روشن (عضو هیئت مدیره کانون طب سنتی ایران)

خداوند درمان هر درد را در ساده ترین راه آن آفریده است. کافی است فکر کنید

 

خوب! بریم سراغ اصل مطلب:

فرض کنید شما مرغداری راه انداختید! اگر یکی بیاد به شما بگه ظرف 45 روز میتونه با یک ترفند مرغ های شما را چاق و چله کنه چه میکنید؟ وسوسه نمیشید؟

الان مرغداران یاد گرفتند برای رشد سریع جوجه های گوشتی آنها را 28 روز بیدار نگه دارند و با این بیداری سطح اسید لاکتیک بدن آنها بالا میرود. پس از در دان و غذای جوجه ها مواد حاوی اسید پیروبیک و محتوی سدیم میرسیند که رشد جوجه را دو برابر میکند و متاسفانه مرغهای پرورشی را روانه بازار ایران میکنند.

فعلا" تا مدتی تق قضیه در نیامده و مردم مشغول استفاده از این گوشتها میباشند. ولی توصیه میکنم برای کنترل سطح کلسترول و کورتیزول بدن (جهت عدم خستگی و بی حوصلگی) مصرف گوشت مرغ را به یک یا حداکثر دو بار در هفته کاهش دهید. برای اثبات موضوع کافی است در یک آشپزخانه که اوپن نباشد و بتوانید در را ببندید مرغ را بصورت آب پز بدون ادویه توی قابلمه بگذارید و بعد از دو ساعت در آشپزخانه را باز کنید و ببینید چه بوی مزخرفی در فضای آشپزخانه میپیچد.

یکی از مشکلات ما ایرانی ها مد شدن آشپزخانه اوپن هستش که قابلیت تشخیص بوها را در منزل دشوار کرده است. (حالا کاری است که شده..از فردا به شوهر بیچاره گیر ندید جای اوپن دیوار بکشه بره بالا..بعد فحشش را نصیب آرش روشن بکنه)

در مورد گوشت خروس: به عنوان یکی از غذاهای تاپ ایرانی میشه روش حساب کرد و خوشبختانه هنوز دچار این سردرگمی نشده است. گوشت خروس به دلیل نوع بافت های آن با معده کاملا" سازگار و به راحتی قابل هضم میباشد.

یک راز جالب هم در مورد خروس بدونید!  دقت کنید که صبح موقع خواندن خروس تحت هر شرایطی سر خروس رو به قبله میباشد و بطور غریزی هنگام طلوع صادق صبحگاهی سرش را رو به قبله میگیرد.

و اما یک نکته: نوشیدن بعضی از مایعات در برخی ساعات شبانه روز اثرات مثبت و منفی دارد. مثلا" اگر یک لیوان آب پرتغال را در هنگام شب باعث سوزش معده و عصبانیت میشود . در حالی که نوشیدن همین آب پرتغال در صبح به عمل هضم کمک کرده و باعث تولید انرژی میشود.

خوردن یک سیب در شب به هضم غذا کمک کرده و برای کبد و کیسه صفرا مفید میباشد و در نتیجه خواب خوشی به ارمغان خواهد آورد و در صبح هنگام برای تقویت سیستم دفعای بدن مفید میباشد.

هویج اگر در صبح یا نیمه روز خورده شود ویتامین آن بطور کامل آزاد میشود و در هنگام شب جذب ویتامین A مشکل خواهد بود و جذب نخواهد شد. (همینطور شیر و تخم مرغ که دارای ویتامین ب هستند در شب به مراتب بهتر جذب بدن میشود)

خوردن گوشت قرمز به همراه تخم مرغ و شیر ظرف 40 دقیقه ایجاد حالت خستگی دائم در فرد میکند.

به همین جهت دقت کنید که هر غذائی  را در چه زمانی برای کارائی بهتر باید مصرف کنید.چون یکی از دلایل چاقی ما ایرانی ها عدم شناخت موقعیت زمانی مصرف هر ماده غذائی میباشد.مثلا" مصرف لبنیات شامل پنیر و شیر و ... از ساعت 9 صبح به بعد تا بعد از ظهر عامل پدید آمدن منبع انرژی در بدن میشود که این منبع به دلیل جذب نشدن به چربی تبدیل خواهند شد.

( به هر حال فهرست غذاها را که در شب یا روز باید صرف نمود در سایت طب سنتی درج خواهم کرد.)

و باز هم یک راز: توی بچگی یاد گرفتیم که با ذره بین روی کاغذ بگیریم تا نور خورشید را جذب نموده و اتش بگیرد. و توی دوران تحصیلم در علم گیاه شناسی یاد گرفتم که کاغذهای سبز رنگ زودتر از کاغذهای دیگر نور خورشید را از طریق ذره بین جذب میکند و آتش میگیرد.لذا نتیجه گرفتم هرچی نور سبز تیره تر باشد قدرت جذب نور خورشید بیشتر است و به همین لحاظ گیاهانی که دارای رنگ سبز تیره تر هستند به خاطر جذب بیشتر نور و حرارت خورشید مغذی تر از گیاهان دیگر هستند. لذا هرچی رنگ برگ یک گیاه به سمت سبز کم رنگ پیش برود از نظر مواد عالی و مغذی ضعیف تر میباشد.

متاسفانه الان توی ایران خانم ها موقع شستن کاهو...آنهائی که برگ های سبز تیره دارند را دور میریزند و از کاهوهائی که سبز کم رنگ هستند استفاده میکنند و فکر میکنند تر و تازه تر و مقوی تر است. یادتون باشه که از برگ های سبز تیرهء کاهو نگذرید.

حالا آقایون متاهل گوششون رو بیارند جلو یک مطلب مهم میخوام بگم:( از بابت صراحت گفتارم به دلیل اهمیت موضوع از تمام شما عزیزان پوزش میطلبم ولی اینقدر موضوع مهم است که مجبورم اینطور رک باهاتون حرف بزنم)

متاسفانه به دلیل سیستم تغذیه بد ما ایرانی ها نطفه 70 درصد مردهای ایرانی بعد از 30 سالگی ضعیف شده و از نظر باروری به مشکل برمیخورند.

برای حل این موضوع میبایست قبل از انجام ارتباط با همسر خودشون از روش زیر جهت تقویت نطفه خویش استفاده نمایند.

به اندازه نیم سیر گندم بگیرید و بشورید  و توی ظرف مرطوب بگذارید تا به اندازه 3 میلیمتر جوانه سفید رنگ از گندم خارج شود. سپس این گندم جوانه زده را خوب بکوبید و همراه یک قاشق عسل با شیر کم چربی مخلوط کنید و صبح بصورت ناشتا تا 9 روز میل کنید. بعد از این مدت زمان بدن شما از یک نطفه کاملا" نرمال جهت باروری برخوردار خواهد شد.

و اما یک راز بسیار مهم برای تمام مردهای ایرانی که شاید دیگه کسی غیر از آرش روشن پیدا نشه این راز را براتون بگه!

مشکل پروستات توی ایران تقریبا" 5 برابر میانگین جهانی است و متاسفانه بصورت کاملا" عادی مردهای ایرانی که به سن 50 سال رسیدند باید به پزشک مراجعه نمایند و یک تعمیر اساسی واسه جلوبندی خودشون  انجام بدهند و درگیر عمل پروستات و بالطبع در سطح بالاتر سرطان پروستات خواهند شد که بعضی وقتها دردش در حدی است که آدم میخواد زمین رو گاز بگیره.

مهمترین دلیل شایع شده مشکل پروستات توی ایران این است که مردهای ایرانی پس از انجام عمل زناشوئی و سکس . بدون لحظه ائی درنگ و طبق عادت یا تعصب دینی خود فورا" به دستشوئی میروند و آب سرد را روی آلت تناسلی خود میگیرند و شروع به شستن آن میکنند.

این شستن فوری آلت باعث میشود مجرای های منی و ادرار بطور ناگهانی بسته شده و ترشحات وسط راه باقی بمانند و در بلند مدت مشکل پروستات به سراغ شما می آید.

برای حل این موضوع حتما" میبایست 10 دقیقه صبر کنید تا آلت تناسلی شما از حالت شقی یا سفتی دربیاید و بدن آرام و قرار بگیرد و بعد از آن به دستشوئی بروید و ابتدا آلت خود را از ته گرفته و سه بار آن را با دست تخلیه نموده و بعد با آب ولرم تا حداقل 37 درجه سانتیگراد آن را شستشو بدهید.

در ضمن به هیچ عنوان توی این 10 دقیقه روی پهلوی چپ خود نخوابید چون میزان تپش قلب شما بالاست و کبد در نهایت فعالیت خود قرار دارد و فشار زیادی به بدن شما وارد میشود.

خوب بریم سراغ جواب سئوالات شما عزیزان:

مسعود از تهران: برای درمان ریزش مو باید وضعیت سستی مو و شرایط تغذیه شما از طریق ارتباط مستقیم با ما مشخص شود و پس از اصلاح آن یک سری ترکیبات گیاهی شامل سدر و چلتوک برنج و سیر و ... برای شما ساخته شود و شب هنگام موقع خواب استفاده نمائید. مشکل ریزش مو نزدیک 18 دلیل مختلف دارد که باید دلیل اصلی را در شما پیدا کنیم.

نسخه کلی برای درمان ریزش موهای  به دلیل جذب آلودگی : آب برگ گردو و پوست گردو را با دو قاشق عسل اضافه نموده و هفته ائی 3 دفعه روی پوست سر بمالید.

زینب از ایلام: برای درمان تیک عصبی: بادرنجبویه 20 گرم - مرزنجوش 20 گرم - اسطوخودوس 30 گرم - گل ارونه 20 گرم - بابونه 10 گرم

کامل ترکیب کنید و 5 گرم از ترکیب جدانموده و در 500 سی سی آب بجوشانید و قبل از هر غذا یک لیوان صرف کنید.

علی از آمل: مصرف مداوم سنبل الطیب بیش از یک ماه باعث عارضه فراموشی میشود

شهین از تهران: در فصل بهار این عطسه های شما بدلیل آلرژی فصلی است. برای رفع این مشکل 15 گرم روغن زیبتون + 5 گرم سیاهدانه را نرم کوبیده و با هم جوشانده و در بینی خود بجوشانید

در انتها دوستانی که دچار مشکل در زمینه چاقی یا لاغری هستند میتوانند طی تماس با کانون طب سنتی و مشاوره رایگان از داروهای گیاهی مختص این مرکز استفاده نمایند.

سلامت باشید

آرش روشن

انشاءا..

تلفن کانون طب سنتی ایران : 88336487

جهت عضویت کلیک کنید

 

Your Advertisement

Free Invisible Detector
TehroonShop
Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive