گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Tuesday, April 28, 2009

[Tehroon-Online] ::Fale RoOz - 8 OrdiBehesht 88::



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

90 92 30 31 21
LEVELSshop3-4
Forogh-Ads

 

PTP12

فال روز 8 اردیبهشت ماه 88!

 

فروردين ماه: براي پيشبرد اهدافتان بدون ترديد به مشورت نياز داريد. به ويژه اين که يکي دو مشکل مالي کوچک در مسير شما وجود دارد که بزودي برطرف خواهد شد. امروز خبر خوشي از راه دور به شما ميرسد .

 

ارديبهشت ماه: سعي کنيد به عقايد ديگران احترام بگذاريد هر کس حق دارد نظر خود را ابراز نمايد. شما بايد گذشت داشته باشيد. از نظر عاطفي روزهای پرشوري در پيش داريد. خبر خوبي در راه است .

 

خرداد ماه: حساسيت بيش از حد شما راه رسيدن به هدفهايتان را برايتان دشوار ميکند. از توقعتان بکاهيد و با صبر و درايت مسائل را بررسي و حل کنيد. يک نامه بسيار مهم از راه دور به شما خواهد رسيد.

 

تير ماه: ابرهاي تيره به زودي از آسمان زندگي شما بيرون خواهد رفت و دوباره زندگي بشما لبخند خواهد زد. روزی شاد و پر از موفقيت در انتظارتان است. احتمال دارد با شنیدن خبری آماده سفر شوید.

 

مرداد ماه: عشق و دلدادگي خوبست اما نه تا حدي که به شغل و آبروي شما لطمه بزند. بايد يک برنامه منظم براي خودتان ترتيب بدهيد تا مشکلات مالي و خانوادگي شما حل شود .

 

شهريور ماه: گاه به گاه دچار نوعي سردرگمي ميشويد که به نفع شما نيست. خستگي علت اصلي بروز اين دشواريها است. يک استراحت کوتاه کمک بزرگي به شما خواهد بود. خبر شيريني در راه داريد .

 

مهر ماه: انجام کارهاي خود را به تعويق نيندازيد و در کارها تعلل نکنيد. بگذاريد ديگران هم از امکاناتي که در اختيار شما است بهره ببرند. ممکن است براي حل يک مشکل بزرگ خانوادگي به داوري شما نياز باشد. روز خوبي در راه داريد .

 

آبان ماه: در روزهای آينده خبر خوشي خواهيد شنيد که موجب خوشحالي شما خواهد شد. ممکن است به سفري دور و دراز برويد. با احتياط در انجام کارهايتان عمل کنيد تا موفق شويد. روز آرام و دلپذيري خواهيد داشت .

 

آذر ماه: اين طور به نظر مي آيد که درگيريهاي چند روز اخير پيروزي با شما بوده است. براي بهره وري هر چه بيشتر از اين موفقيت برنامه هاي مالي و خانوادگي خود را تنظيم کنيد. به زودی شادی بزرگی به شما خواهد رسید.

 

دي ماه : اگر احساس ميکنيد که بايد تغييري در زندگي تان بدهيد تامل نکنيد. فرصت خوبي است براي نشان دادن قابليت و استواري شما. امروز، روز آرامیست. تنها مواظب سلامت خود باشيد و به خانواده خود بيشتر توجه کنيد .

 

بهمن ماه: از اظهار نظرهاي خود هراسي نداشته باشيد و آنچه را که مي پنداريد درست است. بي پرده با دوست نزديکانتان در ميان بگذاريد او بشما کمک خواهد کرد. اواخر امروزخبر دعوت به يک ميهماني بزرگ را خواهید شنید.

 

اسفند ماه: همه ميدانند که دنبال اين هستيد تا تغييراتي در زندگي خود ايجاد کنيد ولي بهتر است بيش از آغاز هر کار اطراف و جوانب آن را بدقت بررسي کنيد. به زودی یک پیشنهاد تاثیر گذار به شما خواهد شد که بهتر است قبول کنید.

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید!

جهت عضویت کلیک کنید

 

Your Advertisement

Free Invisible Detector
TehroonShop
Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive