گروه اینترنتی تهرون آنلاین گلچینی از بهترین‌های اینترنت همه در یک صفحه و یکجا ببینید و لذت ببرید

Monday, April 20, 2009

[Tehroon-Online] ::Type Fin English Jaleb Va New (Download)::



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Send Pm Mehrad
Send Pm  Hamed

Your Advertisement

90 92 30 31 21
LEVELSshop3-4
Forogh-Ads

 

::یادگیری تایپ فارسی در 30 دقیقه::

 

با وجود اینکه با تمرین و گذاشتن وقت هر کاری امکان پذیر است ، اما همیشه تایپ فارسی را یکی از سخت ترین و حوصله سربر ترین قسمت های وبلاگ داری یا مثلاً تحویل یک پروژه دانشگاهی می دانم. خیلی از کاربران فارسی زبان به واسطه برنامه نویس بودن یا با توجه به این قانون که 99 درصد افراد حتی برای دوره کوتاهی هم که شده مشغول چت با سایر بندگان خدا بودند ، به تایپ انگلیسی یا در واقع فینگلیشی مسلط تر هستند.حدودا 5 الی 6 سال پیش بود که برنامه ای را کشف کردم که در این مدت همیشه این مشکل را برای من حل و از یادگیری تایپ فارسی بی نیاز کرده است.

 

 

 

ایده این برنامه که شاید به ذهن خیلی ها رسیده باشد این است که در آن می توانید فینگلیشی بنویسید و متن فارسی تحویل بگیرید.به همین راحتی ! اساس کار EN2FA این است که از یک دیکشنری تقریباً کامل برای لغات فارسی بهره می برد که قابل ویرایش بوده و گستردگی آن به حدی است که کمتر پیش می آید لغتی به اشتباه تبدیل شود. تایپ فینگلیشی در EN2FA قوانین مشخصی دارد که البته تقریباً منطبق بر نحوه نگارش عمومی فینگلیشی در بطور مثال SMS هاست. مثلاً برای نوشته شدن حرف ع باید نگارش فینگلیشی آن به صورت ae باشد. در گزینه Finglish Rules برنامه می توانید با این قوانین بیشتر آشنا شوید.

نکته جالب دیگر این برنامه این است که اگر بطور مثال کلمه ای به اشتباه تبدیل شد با کلیک راست روی آن کلمه با لیستی از تمام کلمات قابل ساخت با آن حروف مواجه می شوید که با انتخاب نگارش صحیح لغت از آن ، این انتخاب بطور خودکار در برنامه ثبت و در دفعات بعدی استفاده به همان صورت تبدیل خواهد شد.

در نهایت کافی است برای کپی متن روی گزینه Copy all to clipboard as  کلیک کنید و از بین فرمت های موجود شامل html , unicode , Bitmap و Ansi یکی را انتخاب کنید که به این ترتیب استفاده از این برنامه در تمامی نسخه های ویندوز و فارغ از زبان آن امکان پذیر خواهد بود.

EN2FA امکانات جالب دیگری هم مثل امکان درج مستقیم در سایر ادیتور های موجود ، امکان تبدیل متون فینگلیشی از قبل تایپ شده با فرمت TXT ، تغییر شفافیت برنامه و…  دارد که با تمامی آن ها در کمتر از 30 دقیقه می توانید آشنا شوید

با توجه به اینکه سایت برنامه تقریباً 2 سالی هست که از دسترس خارج شده بد ندیدم که این برنامه خوب و وطنی را که در طول این 6 7 سال همیشه کمک بزرگی برای من چه در زمان دانشگاه و چه در حال حاضر بوده معرفی کنم.

 

Download Now!!

جهت عضویت کلیک کنید

 

Your Advertisement

Free Invisible Detector
TehroonShop
Ham3d TehroonShop TehroonShop

All Right Reserved By Tehroon Online



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

Blog Archive